Mooi, dan kan je nu weer opzouten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MrSalazar het volgende:
Ik kom hier alleen effe zeggen dat ik het eens ben met de TT.
Wij ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MrSalazar het volgende:
Ik kom hier alleen effe zeggen dat ik het eens ben met de TT.
Wat een lol zeg. Die imbeciel gaat wel ver.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.html
POL SC-stijl vergaderen.
Het was een fout. Wel mooi was dat een wethouder het bericht kreeg om "op te rotten".quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lol zeg. Die imbeciel gaat wel ver.
Dat lees ik niet in het NOS-artikel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was een fout. Wel mooi was dat een wethouder het bericht kreeg om "op te rotten".
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.
Hehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
"Schrikbewind in het Dolfinarium"?
Dieren zijn zielig maar mensen niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het dolfinarium is een van de meest trieste plekken van ons land.
Krijg jij wel eens klappen van mensen die met jou zitten opgescheept op een feestje of iets dergelijks?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot zover de moraal omtrent dieren- en mensenrechten.
Ik wel, maar dat ligt meer aan jou.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens klappen van mensen die met jou zitten opgescheept op een feestje of iets dergelijks?
We moeten eten. Dat is jammer voor de plantjes en de dieren die dat betreft. Het jarenlang exploiteren van hoog intelligente zeezoogdieren maakt me inderdaad zeer verdrietig. Mensen kunnen voor zichzelf zorgen. Op mishandelde en uitgebuite kinderen na kan ik daar niet warm of koud van worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot zover de moraal omtrent dieren- en mensenrechten.
Het is vooral erg onaardig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu zeggen dat je geen weldenkend mens bent en het dus niet telt is een te makkelijke grap.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu weer opzouten.
quote:Ich bin wie du
Die klappen zijn alleen bedoeld om de balans in het universum te herstellen. Er bestaat een morele plicht om klootzakken klappen te verkopen, vandaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat ligt meer aan jou.
Die vegameuk kost ook geen fuck.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We moeten eten. Dat is jammer voor de plantjes en de dieren die dat betreft. Het jarenlang exploiteren van hoog intelligente zeezoogdieren maakt me inderdaad zeer verdrietig. Mensen kunnen voor zichzelf zorgen. Op mishandelde en uitgebuite kinderen na kan ik daar niet warm of koud van worden.
Drumbabyfoon.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Buurman sms't dat het lijkt alsof ik expres juist drum als hij thuis is. Stel dat het waar is, hoe zou hij dat ooit moeten weten?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Buurman sms't dat het lijkt alsof ik expres juist drum als hij thuis is. Stel dat het waar is, hoe zou hij dat ooit moeten weten?
Altijd leuk het Nederlands recht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die klappen zijn alleen bedoeld om de balans in het universum te herstellen. Er bestaat een morele plicht om klootzakken klappen te verkopen, vandaar.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om dit soort dingen verdien je dus klappen.
Hij heeft een afluisterapparaat in je kamertje hangen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Heheh.quote:
Dit zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij heeft een afluisterapparaat in je kamertje hangen.
Of een gratis ritje, als je al betaald hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zo ironisch als regen op je bruiloft of een niet roken-bordje bij je rookpauze.
Of tienduizend lepels als je alleen maar een mes nodig hebtquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of een gratis ritje, als je al betaald hebt.
TADADADADADADAM
Omdat hij heel "toevallig" vaak overlast van jou heeft. Op een bepaald moment ken je je pappenheimers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Keiharde baguette op z'n bakkes.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een buurman met een drumstel zou ik kort en klein slaan.
En dan maar janken dat er tegenwoordig zogenaamd geen goede muziek meer wordt gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dan ben je net zo'n tokkie als die malloot die hier in de straat woont.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hij zegt dat ik niet moet drummen als hij thuis is. Maar hij werkt volgens mij echt maar tien uur per week, of zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat hij heel "toevallig" vaak overlast van jou heeft. Op een bepaald moment ken je je pappenheimers.
Help me onthouden dat ik jou ook een paar koeken voor je bek geef op de volgende meet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dan maar janken dat er tegenwoordig zogenaamd geen goede muziek meer wordt gemaakt.
De grafhond met dat drumstel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je net zo'n tokkie als die malloot die hier in de straat woont.
Verkoop jij tegenwoordig ook koeken? Afgekeken van de Subway, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik jou ook een paar koeken voor je bek geef op de volgende meet.
Nee, dat ben ik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De grafhond met dat drumstel?
Hier is ziggo gewoon top.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Disana het volgende:
Mijn internetverbinding is opnieuw belabberd, dus ik heb toch Ziggo maar gebeld. Er komt 1 maart een monteur langs.
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik.
De grafhond die beweert er gigantische last van te hebben terwijl mijn directe buren dat niet hebben en zelfs mijn huisgenoot het niet hoort als ik speel..
Goed zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Disana het volgende:
Mijn internetverbinding is opnieuw belabberd, dus ik heb toch Ziggo maar gebeld. Er komt 1 maart een monteur langs.
Dit is in meer dan tien jaar ook pas de derde keer dat ik problemen heb. Er was zaterdag een storing en sindsdien is het niet meer goed geweest.quote:
Hulde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik jou ook een paar koeken voor je bek geef op de volgende meet.
Subway.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verkoop jij tegenwoordig ook koeken? Afgekeken van de Subway, natuurlijk.
Ik weet 't niet. Een elektrisch drumstel maakt écht heel weinig lawaai. Alleen de kick dreunt flink door richting de onderburen, dus die is geïsoleerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.
Drummers bagatelliseren altijd de overlast die ze veroorzaken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.
Ik help mee. Zo aardig ben ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als mijn bovenburen er last van hadden had ik het serieus genomen. Niet de kerel die naast ze woont.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Drummers bagatelliseren altijd de overlast die ze veroorzaken.
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik help mee. Zo aardig ben ik wel.
Misschien zijn je bovenburen gestorven vanwege overmatige stress?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn bovenburen er last van hadden had ik het serieus genomen. Niet de kerel die naast ze woont.
Je buren horen is nooit fijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Over burengerucht gesproken, hiernaast klinkt het nu als A. een hond waar iemand bovenop is gaan zitten, B. Een bevroren kat die wordt doorgezaagd met een cirkelzaag of C. een baby die al een dag of twee geen eten heeft gehad. Ik ben er nog niet helemaal uit. Liever een drumstel, in ieder geval.
Gewoon negeren. Laat de natuur het oplossen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Over burengerucht gesproken, hiernaast klinkt het nu als A. een hond waar iemand bovenop is gaan zitten, B. Een bevroren kat die wordt doorgezaagd met een cirkelzaag of C. een baby die al een dag of twee geen eten heeft gehad. Ik ben er nog niet helemaal uit. Liever een drumstel, in ieder geval.
Die rubberen platen kunnen nog wel aardig ratelen, afhankelijk van hoe hard je slaat. Scheelt al een boel als je van die mesh heads hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Een elektrisch drumstel maakt écht heel weinig lawaai. Alleen de kick dreunt flink door richting de onderburen, dus die is geïsoleerd.
Overigens geeft hij mij ook de schuld van ander lawaai in de flat, dus tsja.
Snap sowieso niet dat mensen in een flat gaan wonen en zich vervolgens zó gaan storen aan burengerucht. Ik hoor ook muziek en hakken en harde films en weet ik veel wat van de buren. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Huizen moeten gewoon beter geïsoleerd worden. Zo vervelend als je niet gewoon kan doen wat je wil. Mijn buren zijn altijd boos dat ze harde mannenkreunen horen vanuit mijn huis. "Zal wel een andere buur zijn toch?" reageer ik dan.
Prima. Daarna wil ik ook nog ff een paar tikken verkopen aan die godse Pokkelmans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.
Huizen moeten standaard vrijstaand zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Huizen moeten gewoon beter geïsoleerd worden. Zo vervelend als je niet gewoon kan doen wat je wil. Mijn buren zijn altijd boos dat ze harde mannenkreunen horen vanuit mijn huis. "Zal wel een andere buur zijn toch?" reageer ik dan.
Een bejaarde stoetenbakker en een bolle homoquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.
Meeste lawaai maakt de hihat, geloof ik. Daar kun je helaas vrij weinig aan doen. Heb alleen een mesh voor mijn snare (al ga ik de rest nog wel vervangen op termijn want mesh speelt echt veel fijner).quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die rubberen platen kunnen nog wel aardig ratelen, afhankelijk van hoe hard je slaat. Scheelt al een boel als je van die mesh heads hebt.
Wat is een stoetenbakker?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een bejaarde stoetenbakker en een bolle homo.
quote:Burgemeester Lippens over migranten: "Sluit ze op in kamp zoals Guantanamo"
Dat is wel serieus zo. Ik houd m'n bek altijd over lawaai. Maar de Facebook-groep van deze flat staat altijd direct vol klachten van een paar zeikwijven als je 's avonds laat wat muziek aan hebt staan ofzo. Ik pak ze altijd terug door ze anoniem uit te schelden via de intercom wanneer ze op de binnenplaats lopen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen in een flat gaan wonen en zich vervolgens zó gaan storen aan burengerucht. Ik hoor ook muziek en hakken en harde films en weet ik veel wat van de buren. Lekker boeiend.
Iets horen is niet meteen overlast natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen in een flat gaan wonen en zich vervolgens zó gaan storen aan burengerucht. Ik hoor ook muziek en hakken en harde films en weet ik veel wat van de buren. Lekker boeiend.
Beetje duur. Tenzij je zoals de Nazi's de gevangenen het vieze werk laat doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
Het vluchtelingendebat heeft een nieuw hoogtepunt bereikt, mensen:
[..]
Statist gespot.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Muhahahaha. Ik ben de oprichter van de NextDoor buurt waar ik woon. Ik zal het regeren met een ijzeren vuist!
Belgistanquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gezegd, maar het gaat hier dus om onversterkt geluid en bovendien alleen overdag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iets horen is niet meteen overlast natuurlijk.
Ik woon ook in een riant penthouse, maar ik zit er echt niet op te wachten als mijn overbuurman om kwart voor twee 's nachts gitaar gaat zitten spelen (versterkt) met zijn deur open. Als ik mensen voorbij hoor lopen, in de verte wat muziek hoor, of iemand hoor praten ga ik niet meteen lopen klagen.
Tchock wil gewoon koste wat kost drummen. Mijn zwagertje was net zo. De hele buurt hate hem.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iets horen is niet meteen overlast natuurlijk.
Ik woon ook in een riant penthouse, maar ik zit er echt niet op te wachten als mijn overbuurman om kwart voor twee 's nachts gitaar gaat zitten spelen (versterkt) met zijn deur open. Als ik mensen voorbij hoor lopen, in de verte wat muziek hoor, of iemand hoor praten ga ik niet meteen lopen klagen.
In België heeft men toch een heel ander beeld van Guantanamo:quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu weten we het wel he, Bruno.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Wanneer buren te veel klagen nodig ik ze uit voor een bakje koffie om erover te praten, om dan de deur open te doen in een spandexbroek met de billen eruit gesneden en m'n kamer vol SM-tuig. Zijn dan zo weer weg.
Haatte.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Tchock wil gewoon koste wat kost drummen. Mijn zwagertje was net zo. De hele buurt hate hem.
Legendarisch fragmentquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In België heeft men toch een heel ander beeld van Guantanamo:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nu weten we het wel he, Bruno.
quote:
Hier prima banden met de buurt hoor. Heb al mijn buren gevraagd naar hun overlast en weet wie wat er van vindt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Tchock wil gewoon koste wat kost drummen. Mijn zwagertje was net zo. De hele buurt hate hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |