Mooi, dan kan je nu weer opzouten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MrSalazar het volgende:
Ik kom hier alleen effe zeggen dat ik het eens ben met de TT.
Wij ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MrSalazar het volgende:
Ik kom hier alleen effe zeggen dat ik het eens ben met de TT.
Wat een lol zeg. Die imbeciel gaat wel ver.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.html
POL SC-stijl vergaderen.
Het was een fout. Wel mooi was dat een wethouder het bericht kreeg om "op te rotten".quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lol zeg. Die imbeciel gaat wel ver.
Dat lees ik niet in het NOS-artikel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was een fout. Wel mooi was dat een wethouder het bericht kreeg om "op te rotten".
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.
Hehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
"Schrikbewind in het Dolfinarium"?
Dieren zijn zielig maar mensen niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het dolfinarium is een van de meest trieste plekken van ons land.
Krijg jij wel eens klappen van mensen die met jou zitten opgescheept op een feestje of iets dergelijks?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot zover de moraal omtrent dieren- en mensenrechten.
Ik wel, maar dat ligt meer aan jou.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens klappen van mensen die met jou zitten opgescheept op een feestje of iets dergelijks?
We moeten eten. Dat is jammer voor de plantjes en de dieren die dat betreft. Het jarenlang exploiteren van hoog intelligente zeezoogdieren maakt me inderdaad zeer verdrietig. Mensen kunnen voor zichzelf zorgen. Op mishandelde en uitgebuite kinderen na kan ik daar niet warm of koud van worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot zover de moraal omtrent dieren- en mensenrechten.
Het is vooral erg onaardig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu zeggen dat je geen weldenkend mens bent en het dus niet telt is een te makkelijke grap.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu weer opzouten.
quote:Ich bin wie du
Die klappen zijn alleen bedoeld om de balans in het universum te herstellen. Er bestaat een morele plicht om klootzakken klappen te verkopen, vandaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat ligt meer aan jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |