De grafhond met dat drumstel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je net zo'n tokkie als die malloot die hier in de straat woont.
Verkoop jij tegenwoordig ook koeken? Afgekeken van de Subway, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik jou ook een paar koeken voor je bek geef op de volgende meet.
Nee, dat ben ik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De grafhond met dat drumstel?
Hier is ziggo gewoon top.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Disana het volgende:
Mijn internetverbinding is opnieuw belabberd, dus ik heb toch Ziggo maar gebeld. Er komt 1 maart een monteur langs.
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik.
De grafhond die beweert er gigantische last van te hebben terwijl mijn directe buren dat niet hebben en zelfs mijn huisgenoot het niet hoort als ik speel..
Goed zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Disana het volgende:
Mijn internetverbinding is opnieuw belabberd, dus ik heb toch Ziggo maar gebeld. Er komt 1 maart een monteur langs.
Dit is in meer dan tien jaar ook pas de derde keer dat ik problemen heb. Er was zaterdag een storing en sindsdien is het niet meer goed geweest.quote:
Hulde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik jou ook een paar koeken voor je bek geef op de volgende meet.
Subway.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verkoop jij tegenwoordig ook koeken? Afgekeken van de Subway, natuurlijk.
Ik weet 't niet. Een elektrisch drumstel maakt écht heel weinig lawaai. Alleen de kick dreunt flink door richting de onderburen, dus die is geïsoleerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.
Drummers bagatelliseren altijd de overlast die ze veroorzaken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.
Ik help mee. Zo aardig ben ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als mijn bovenburen er last van hadden had ik het serieus genomen. Niet de kerel die naast ze woont.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Drummers bagatelliseren altijd de overlast die ze veroorzaken.
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik help mee. Zo aardig ben ik wel.
Misschien zijn je bovenburen gestorven vanwege overmatige stress?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn bovenburen er last van hadden had ik het serieus genomen. Niet de kerel die naast ze woont.
Je buren horen is nooit fijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Over burengerucht gesproken, hiernaast klinkt het nu als A. een hond waar iemand bovenop is gaan zitten, B. Een bevroren kat die wordt doorgezaagd met een cirkelzaag of C. een baby die al een dag of twee geen eten heeft gehad. Ik ben er nog niet helemaal uit. Liever een drumstel, in ieder geval.
Gewoon negeren. Laat de natuur het oplossen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Over burengerucht gesproken, hiernaast klinkt het nu als A. een hond waar iemand bovenop is gaan zitten, B. Een bevroren kat die wordt doorgezaagd met een cirkelzaag of C. een baby die al een dag of twee geen eten heeft gehad. Ik ben er nog niet helemaal uit. Liever een drumstel, in ieder geval.
Die rubberen platen kunnen nog wel aardig ratelen, afhankelijk van hoe hard je slaat. Scheelt al een boel als je van die mesh heads hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Een elektrisch drumstel maakt écht heel weinig lawaai. Alleen de kick dreunt flink door richting de onderburen, dus die is geïsoleerd.
Overigens geeft hij mij ook de schuld van ander lawaai in de flat, dus tsja.
Snap sowieso niet dat mensen in een flat gaan wonen en zich vervolgens zó gaan storen aan burengerucht. Ik hoor ook muziek en hakken en harde films en weet ik veel wat van de buren. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Huizen moeten gewoon beter geïsoleerd worden. Zo vervelend als je niet gewoon kan doen wat je wil. Mijn buren zijn altijd boos dat ze harde mannenkreunen horen vanuit mijn huis. "Zal wel een andere buur zijn toch?" reageer ik dan.
Prima. Daarna wil ik ook nog ff een paar tikken verkopen aan die godse Pokkelmans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.
Huizen moeten standaard vrijstaand zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Huizen moeten gewoon beter geïsoleerd worden. Zo vervelend als je niet gewoon kan doen wat je wil. Mijn buren zijn altijd boos dat ze harde mannenkreunen horen vanuit mijn huis. "Zal wel een andere buur zijn toch?" reageer ik dan.
Een bejaarde stoetenbakker en een bolle homoquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |