Moet er weer een nieuwe gemaakt worden, terwijl eentje al slecht genoeg is voor het milieu. Maar het milieu kan jou niets schelen he?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
Hihi, collega laat net z'n telefoon kapot vallen.
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partijquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partij
Ze hebben een account op Fok.Dit gaat lachen worden.
Ja. Hij heeft het niet zo op Gutmenschen kennelijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je schijnt weg te moeten van ene Salazar?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft het niet zo op Gutmenschen kennelijk
Het doet mij genoegen om te zien dat zelfs een D66'er republikeinen belachelijk maakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partij
Ze hebben een account op Fok.Dit gaat lachen worden.
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef Heilwasser het volgende:
Monarchisten voor de winst. Dood aan de republiek.
Waarschijnlijk refereerde hij aan het Koninkrijk Gods.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.
HaShem is koning van Israël.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.
Juist D66'ers voelen zich veel te goed voor die mafkezen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het doet mij genoegen om te zien dat zelfs een D66'er republikeinen belachelijk maakt.
Maar ook:quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:40 schreef Gutmensch het volgende:
Haha: Politie valt pand GeenStijl binnen
Kaas kwam net voorbij lopen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze heeft wel een zuur zuigmondje op die foto.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas kwam net voorbij lopen waarschijnlijk.
Ik vind de grap niet logisch.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas kwam net voorbij lopen waarschijnlijk.
Ik ook niet, maar je moet iets zeggen natuurlijk.quote:
Grappen zijn niet grappig als ze geen logica bevatten. De standaard ligt hier hopelijk iets hoger.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je moet iets zeggen natuurlijk.
Sommige grappen moet je niet uitleggen.quote:
Grappen zijn niet grappig als ze uitgelegd moeten worden. De standaard ligt hier hopelijk iets hoger.quote:
Niet bekend zijn met absurdistische humor als hoogste vorm van grappenquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Grappen zijn niet grappig als ze geen logica bevatten. De standaard ligt hier hopelijk iets hoger.
Toch wel gebruik gemaakt van de nieuwe like-functie?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Op Facebook even door alle reacties op m'n verjaardag gegaan en overal op gereageerd, ik word daar echt teringblij van. Alsof ik XTC heb gehad.
Niet eens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toch wel gebruik gemaakt van de nieuwe like-functie?
Mooi.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was even naar de Albert Heijn in Amsterdam Zuid.
[ afbeelding ]
Kijk mij eens populair zijn post.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Op Facebook even door alle reacties op m'n verjaardag gegaan en overal op gereageerd, ik word daar echt teringblij van. Alsof ik XTC heb gehad.
Huh wat? Neeeeee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk mij eens populair zijn post.
Dan denken ze toch nog even aan je als ze de FB-reminder krijgen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh wat? Neeeeee.Ik zeg ook niet eens dat het veel reacties zijn. Alleen dat ik er heel blij van word. Reacties van vrienden van uitwisseling die ik al jaren niet meer spreek en zo.
Oei als je zo defensief reageert gaat iedereen je ermee pesten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh wat? Neeeeee.Ik zeg ook niet eens dat het veel reacties zijn. Alleen dat ik er heel blij van word. Reacties van vrienden van uitwisseling die ik al jaren niet meer spreek en zo.
Ik plaagde maar. Al stel ik me bij jullie voor dat jullie allemaal Facebookvrienden zijn. Je hebt mij eens gezegd dat je pas mijn vriendje wordt als ik mijn echte naam gebruik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Care, ik ben alweer vrolijk want een meisje (uit Saudi-Arabiequote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oei als je zo defensief reageert gaat iedereen je ermee pesten.
Ja klopt, ik vind het niet echt op gelijke basis om 'facebookvriend' te worden met iemand die daar anoniem is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik plaagde maar. Al stel ik me bij jullie voor dat jullie allemaal Facebookvrienden zijn. Je hebt mij eens gezegd dat je pas mijn vriendje wordt als ik mijn echte naam gebruik.
Ik zie af en toe via via SC'ers voorbijkomen op FB. Dat zijn nu dus meer een soort van FB-kennissen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind het niet echt op gelijke basis om 'facebookvriend' te worden met iemand die daar anoniem is.
Vandaar dat jullie allemaal vriendjes zijn en alleen remlof mij aandurftquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind het niet echt op gelijke basis om 'facebookvriend' te worden met iemand die daar anoniem is.
Nou ja, die kwestie van aandurven is meer andersom he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie allemaal vriendjes zijn en alleen remlof mij aandurft
Het is niet om jullie. Ik heb gewoon geen zin om gevonden te worden door mensen uit mijn verleden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, die kwestie van aandurven is meer andersom he.Als jij met je naam en foto op FB zit wil ik vandaag nog je vriendje worden.
Oh ja, P_T heb ik ook. Die vindt het ook geen probleem om met 'Disana' om te gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
Overigens heb ik enkel Paper_Tiger, Kosmoproleet, tofastTG en Rezania op Facebook. Nogal willekeurig. Ik doe er dan ook niets mee. Behalve lachen om wat PT allemaal op z'n pagina smijt haha.
Dus ze hebben geen ham?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was even naar de Albert Heijn in Amsterdam Zuid.
[ afbeelding ]
Ik heb net je post over Adele daar nog gelikedquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb niemand hier op Facebook. Mijn identiteit is volledig anoniem.
Stil, remlof.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb net je post over Adele daar nog geliked
Je hebt een positief verhaal over Marokaanse vluchtelingen uit de mouw zitten schudden vandaag?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Door het ultieme verraad te plegen, ga ik morgen dik scoren in de krant.
Beter was het dan lekker negatief geziek over Adele.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb net je post over Adele daar nog geliked
Heiden6quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:Edit: Oh ja, en Heiden6. Die kwam ik ineens tegen in een kroeg en wilde me op de hoogte houden van de lokale libertarische partij.
![]()
Oh ja, jij was er ook nog.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb niemand hier op Facebook. Mijn identiteit is volledig anoniem.
Nee, ik heb een jaar lang off the record lopen ouwehoeren met mensen die bij een zeker bedrijf werken. In de kroeg, op straat, tijdens verjaardagen. En al die info gebruik ik om een bepaald beeld te schetsen van het betreffende concern.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt een positief verhaal over Marokaanse vluchtelingen uit de mouw zitten schudden vandaag?
Ik lees op Facebook veel nieuws, dat is heel prettig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:11 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb geen Facebook. Onder zware druk van familie en vrienden wel eens een account aangemaakt, maar ik mis er de lol van. Of ik ken vooral saaie mensen.
Wat ben je ook een enorme onbetrouwbare teringlijer. Precies waarom iedereen zo'n hekel heeft aan roddeljournalisten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb een jaar lang off the record lopen ouwehoeren met mensen die bij een zeker bedrijf werken. In de kroeg, op straat, tijdens verjaardagen. En al die info gebruik ik om een bepaald beeld te schetsen van het betreffende concern.
En nu is er een goede kans dat dat verhaal morgen prominent gaat in zo'n 15 kranten.
Ik breng alvast dat concern op de hoogte, zodat een sterk tegenoffensief gelanceerd kan worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb een jaar lang off the record lopen ouwehoeren met mensen die bij een zeker bedrijf werken. In de kroeg, op straat, tijdens verjaardagen. En al die info gebruik ik om een bepaald beeld te schetsen van het betreffende concern.
En nu is er een goede kans dat dat verhaal morgen prominent gaat in zo'n 15 kranten.
Lekker onder de duiven van de Nederlandse kranten schieten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees op Facebook veel nieuws, dat is heel prettig.
Ik had hem zelfs nog op ICQ.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had hem op MSN toen dat nog bestond. Grappige kerel wel.
Dat is al op de hoogte. Hoor- en wederhoor heet dat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik breng alvast dat concern op de hoogte, zodat een sterk tegenoffensief gelanceerd kan worden.
Nee, ik lees wat de bladen vrijwillig kwijt willen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker onder de duiven van de Nederlandse kranten schieten.Of betaal je er voor?
Net goed voor die hoernalisten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker onder de duiven van de Nederlandse kranten schieten.Of betaal je er voor?
Dat is wel tof Koos.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is al op de hoogte. Hoor- en wederhoor heet dat.
Lijkt me wel garpig, Koos die als een Willibrord Frequin naar zo'n bedrijf gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.
Je stelt ze gewoon wat vragen op de man af en blijft dan op een vriendelijke toon spreken. Ze weten toch dat het wordt gepubliceerd dus ze doen dan niet al te gepikeerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik lees wat de bladen vrijwillig kwijt willen.
Klopt, je hoeft er niet per se Facebook voor te hebben. Maar Facebook heeft ook nog eens poezenfilmpjes, dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.
Oh, dat valt me mee. Inderdaad, jij publiceert toch wel, maar ik kan mij ook wel weer voorstellen dat Men boos wordt. Maar dat valt dus nog wel mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je stelt ze gewoon wat vragen op de man af en blijft dan op een vriendelijke toon spreken. Ze weten toch dat het wordt gepubliceerd dus ze doen dan niet al te gepikeerd.
Het helpt wel als je dat soort gesprekken telefonisch doet.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft er niet per se Facebook voor te hebben. Maar Facebook heeft ook nog eens poezenfilmpjes, dus.
Valt wel mee. Hoewel het morgen, als het daadwerkelijk op papier staat, toch wel om kan slaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat valt me mee. Inderdaad, jij publiceert toch wel, maar ik kan mij ook wel weer voorstellen dat Men boos wordt. Maar dat valt dus nog wel mee.
Hulde!quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Door het ultieme verraad te plegen, ga ik morgen dik scoren in de krant.
Dat was smakelijke TV ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lijkt me wel garpig, Koos die als een Willibrord Frequin naar zo'n bedrijf gaat.
De volgende keer dat je die kroeg inkomt krijg je stompen op je bek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
"Van onze Harderwijkse redactie"quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:27 schreef Euribob het volgende:
Het is wel een schandaal á la Watergate mag ik hopen?
"Schrikbewind in het Dolfinarium"?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iets te makkelijk op de kast te jagen. Maar wellicht krijg jij hem er makkelijk uit
Via FB willen kranten en bladen vaak wat meer artikelen gratis kwijt. Al volg ik daar toch voornamelijk media waar ik toch al voor betaal of die gratis zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.
Bovenop de kast is het veelal nog redelijk licht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.
Ga nu niet doen alsof je een professionele journalist bent, heikneuter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.htmlquote:"Jij bent een visboer", "Uw moeder is een hamster" en "Jij bent een imbeciel": geen teksten die je verwacht bij een raadsvergadering. Toch kwamen de beledigingen eergisteren voorbij in de Antwerpse gemeenteraad.
De teksten verschenen op een beeldscherm wanneer raadsleden hun spreektijd overschreden. Het was een ludieke actie van burgemeester Bart De Wever om te zorgen dat raadsleden zich aan hun spreektijd houden.
Een van die drie lijkt iets anders dan de restquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.html
POL SC-stijl vergaderen.
Ja, als Antwerpse visboer ben je nu mooi klaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van die drie lijkt iets anders dan de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |