Beschaving.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
Het vluchtelingendebat heeft een nieuw hoogtepunt bereikt, mensen:
[..]
"Meneer de buschauffeur". Ik hoor het alweer, zo'n dedain WO-studentje die op de arbeiders neerkijkt en hun klachten daarom maar niet serieus neemt en hen terroriseert met z'n lawaai.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier prima banden met de buurt hoor. Heb al mijn buren gevraagd naar hun overlast en weet wie wat er van vindt.
Alleen meneer de buschauffeur heeft dus een tolerantieniveau van niets.
Ik kom uit een arbeidersgezin, het laatste wat ik doe is op ze neerkijken. Behalve dan deze teringlijer, ik hoop dat zijn bus overvallen wordt voor de drie euro zestig in de kassa.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Meneer de buschauffeur". Ik hoor het alweer, zo'n dedain WO-studentje die op de arbeiders neerkijkt en hun klachten daarom maar niet serieus neemt en hen terroriseert met z'n lawaai.
Welke politieke partij?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
Het vluchtelingendebat heeft een nieuw hoogtepunt bereikt, mensen:
[..]
Laatst in Rotterdam werd een bus overvallen. "Hoeveel geld heb je in de kassa?" vroeg de overvaller, waarop de chauffeur reageerde met "5 euro". Toen kreeg de overval plotseling een verrassende wending.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom uit een arbeidersgezin, het laatste wat ik doe is op ze neerkijken. Behalve dan deze teringlijer, ik hoop dat zijn bus overvallen wordt voor de drie euro zestig in de kassa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Kaas- op 24-02-2016 17:48:59 ]
VOC mentaliteit. Balkenende kan gelukkig zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:38 schreef Heilwasser het volgende:
Hollanders zijn notoire mensenhandelaren, wapenhandelaren en oorlogshitsers. Oftewel rendabele mensen.
De buschauffeur werd gepijpt. Ik denk dat ik de overvaller ken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laatst in Rotterdam werd een bus overvallen. "Hoeveel geld heb je in de kassa?" vroeg de overvaller, waarop de chauffeur reageerde met "5 euro". Toen kreeg de overval plotseling een verrassende wending.
Oh, je kent hem nog niet:quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De buschauffeur werd gepijpt. Ik denk dat ik de overvaller ken.
Een studentje die?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Meneer de buschauffeur". Ik hoor het alweer, zo'n dedain WO-studentje die op de arbeiders neerkijkt en hun klachten daarom maar niet serieus neemt en hen terroriseert met z'n lawaai.
Omdat ik ze nooit hoef te gebruiken, ghegheghegheghe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:49 schreef Euribob het volgende:
Kaas heeft moeite met verkleinwoorden. Ik denk dat ik weet waarom.
Wel een mooie voornaam. Hadden mijn ouders mij maar zo genoemdquote:
Hoe hebben ze jou dan genoemd: "Tyfusphp"?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel een mooie voornaam. Hadden mijn ouders mij maar zo genoemd
Henk nou goed?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe hebben ze jou dan genoemd: "Tyfusphp"?
Met zachte kogelsquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
Er worden zwanen afgeschoten, en niet zachtzinnig.
Ik ben zo benieuwd hoe je zachtzinnig een zwaan afschiet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |