Ja sorry, snap dat je het fijner had gevonden als ik Wolf of Achmed had geheten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit bevestigt het beeld echt verschrikkelijk.
Nigel. Man.
Platjes?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou maar rekening moeten houden met waar jij allemaal wel niet jeuk van krijgt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:58 schreef Kaas- het volgende:
Ah, we hebben het over zure fokkers en kijk wie we daar hebben.
Dat zijn alledrie namen die impliceren dat abortus wellicht een verstandigere keuze was geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja sorry, snap dat je het fijner had gevonden als ik Wolf of Achmed had geheten.
Het is een beetje de tegenstrijdigheid die de PVV kenmerkt. De mond vol over de "weg met ons"-mentaliteit en hoe we onze cultuur verloochenen, maar vervolgens wel je zoon Nigel noemen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja sorry, snap dat je het fijner had gevonden als ik Wolf of Achmed had geheten.
Huh?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn alledrie namen die impliceren dat abortus wellicht een verstandigere keuze was geweest.
Hulde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is een beetje de tegenstrijdigheid die de PVV kenmerkt. Wel de mond vol over de "weg met ons"-mentaliteit en hoe we onze cultuur verloochenen, maar vervolgens je zoon Nigel noemen.
Zucht, ik ga op dit soort dommigheden niet eens reageren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is een beetje de tegenstrijdigheid die de PVV kenmerkt. Wel de mond vol over de "weg met ons"-mentaliteit en hoe we onze cultuur verloochenen, maar vervolgens wel je zoon Nigel noemen.
Wat ik ook niet snap is zulk volk hun kinderen vaak ook twee voornamen geeft. De eerste naam is dan elke keer 'Zanger'.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is een beetje de tegenstrijdigheid die de PVV kenmerkt. De mond vol over de "weg met ons"-mentaliteit en hoe we onze cultuur verloochenen, maar vervolgens wel je zoon Nigel noemen.
Hij denkt dat ik op hem neerkijk vanwege zijn afkomst ofso. Wat echt compleet lachwekkend is. Maar wel logisch, gezien hij als PVV'er niet anders gewend is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie totaal niet logisch.
Nou ja, het is wel een goede naam om mee voor galg en rad op te groeien natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zucht, ik ga op dit soort dommigheden niet eens reageren.
Jouw eckte naam is Wesley?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zucht, ik ga op dit soort dommigheden niet eens reageren.
Het is niet zozeer afkeuren als wel analyseren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Iemand afkeuren op zijn naam is met recht het domste wat je kan doen.
Klopt. Het zijn de ouders die je er voor moet veroordelen. Het zegt vaak wel iets over de sociaal-economische afkomst. Engelse namen duiden op een lage afkomst.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef KetchupFTW het volgende:
PVV'ers heten gewoon vaak Nigel. Als je uit een SP-gezin komt en je heet Jan-Marijn is dat toch ook stereotiepe bevestigend?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Grachtengordelnamen of cultuurverrijkende namen vindt hij natuurlijk heerlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie totaal niet logisch.
Oh man, je bent écht beledigd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Grachtengordelnamen of cultuurverrijkende namen vindt hij natuurlijk heerlijk.
Niemand heet Wolf.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Grachtengordelnamen of cultuurverrijkende namen vindt hij natuurlijk heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |