SPOILER: Verplicht gifje van SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Frozen-assassin op 15-02-2016 18:04:34 ]
Homo.quote:
Zolang je maar in mijn hart zit toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, weer uit de OP gehaald. Het zit diep.
Ben jij toe aan mannen dan na al je debacles met vrouwen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:44 schreef Montelly het volgende:
Mocht je toe zijn om mij piemel in je mond te nemen, moet je even een gil geven.
En in een sma d'r pussy.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang je maar in mijn hart zit toch?
er staat kwaliteitsuserquote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alleen wat ghb als ie midden in de nacht weer ligt te jankenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef dat kindje geen xtc wil je.
Denk er nog maar even over na.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hier van moet vinden.
Dat is ie wel, linkse hippiequote:Op maandag 15 februari 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
er staat kwaliteitsuser
dat ben je gewoon niet
Heb op persoonlijk vlak geen probleem met je, je voldoet gewoon niet aan de criteria die gesteld zijn om in de OP te komen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De OP aanpassen omdat je iemand niet mag.
Waarom voldoe ik er wel aan en MMG niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb op persoonlijk vlak geen probleem met je, je voldoet gewoon niet aan de criteria die gesteld zijn om in de OP te komen.
Zie je ervoor aan ook nog.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Racisme-mailtje weer verstuurd naar forum@fok.nl.
Ik pleit mezelf onschuldig en je laat andermaal zien dat je OP checktquote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die moet je aangetekend verzenden en zo, anders maakt het geen indruk.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Racisme.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom voldoe ik er wel aan en MMG niet?
Omdat jij blank bent.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom voldoe ik er wel aan en MMG niet?
Vanaf nu ben je mijn persoonlijke bitch.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij toe aan mannen dan na al je debacles met vrouwen?
Nog 10 dagen en je mag op de buuf klimmen. Wacht gewoon even tot je zo'n beslissing neemt.
heb je een stappenteller om in bed?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ren altijd rondjes in mijn dromen, daar val ik ook van af
Ik zie je graag gelukkig dus ik praat gewoon met je mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen van m'n punt.
ik herinner me de bizarre niet meer , wel twee in actie categorie:quote:Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op een schaal van fifty shades of grey en peppa pig, hoe onschuldig?
doe geen racisme man, is srs niet tofquote:Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef TARDIS. het volgende:
Blanke users zijn beter dan MMG omdat MMG een kleurtje heeft en de blanke users niet. Derhalve staat de kwaliteit van de posts van MMG permanent 1-0 achter ongeacht de inhoud.
Verscheidene FOK!kers doen teleurgesteld hun penis weer terug in hun broek nu ze niet te lezen krijgen dat je droomde hoe je door vijf piemels tegelijk werd uitgewoond.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik herinner me de bizarre niet meer , wel twee in actie categorie:
ik droomde een keer bijv dat ik en een groepje mensen dodelijke ziekte hadden, wij werden af gevoerd naar een locatie om daar te sterven. toen gingen we ineens naar mars...kwamen we daar aan en toen vertelden ze dat we helemaal geen ziekte hadden maar dat dit een experiment was. we bleven daar en paar dagen en toen mocht je kiezen of je naar huis wilde of daar wilde blijven ( het was daar gezellig) en de meesten blevenik niet. toen kwam ik op aarde en ondertussen dachten mijn ouders dus dat ik dood was. ik bellen naar mijn oudrs, kreeg ik t antwoordapparaat met een begrafenis liedje
en toen werd er ineens op genomen...dus ik vertellen "ja ik ben niet dood"maar mijn vader klonk echt treurig en alsof hij vond dat ik gelogen had. vet zielig. ik voelde me echt schuldig.
. zo was ik laatst in mijn droom bijv ontvoerd met een groepje vrienden bij het bedrijf van mijn broer omdat ze dachten dat we zijn werknemers waren....hij was boos op mijn broer om iets en telkens als iemand alleen al iets verkeerd zei werd hij of zij vermoord....we zagen steeds videobeelden op tv dat ze busjes overvielen waarvan ze dachten dat mijn broer in zat...en ik moest de hele tijd geheim houden dat ik het zusje was van mijn broer . ik moest de hele tijd plassen maar durfde niks te zeggen uit angst neer geknald te worden...toen ik wakker werd moest ik ook echt plassen lol.
o ik droom ook altijd over SCHOOL. jongens bereid je voor, je denkt je bent klaar met school??? HAHAH een illusie. ik droom heel vaak hetzelfde...namelijk dat ik vergeten ben een paar vakken te volgen en het einde van het jaar nadert. ik woon dan ook standaard bij mijn oudrs en ik probeer op school te komen maar dat lukt maar nooit of ik kom er en kan het lokaal niet vinden
sorry voor het lange serieuze antwoord![]()
tl;drquote:Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik droomde een keer bijv dat ik en een groepje mensen dodelijke ziekte hadden, wij werden af gevoerd naar een locatie om daar te sterven. toen gingen we ineens naar mars...kwamen we daar aan en toen vertelden ze dat we helemaal geen ziekte hadden maar dat dit een experiment was. we bleven daar en paar dagen en toen mocht je kiezen of je naar huis wilde of daar wilde blijven ( het was daar gezellig) en de meesten blevenik niet. toen kwam ik op aarde en ondertussen dachten mijn ouders dus dat ik dood was. ik bellen naar mijn oudrs, kreeg ik t antwoordapparaat met een begrafenis liedje
en toen werd er ineens op genomen...dus ik vertellen "ja ik ben niet dood"maar mijn vader klonk echt treurig en alsof hij vond dat ik gelogen had. vet zielig. ik voelde me echt schuldig.
. zo was ik laatst in mijn droom bijv ontvoerd met een groepje vrienden bij het bedrijf van mijn broer omdat ze dachten dat we zijn werknemers waren....hij was boos op mijn broer om iets en telkens als iemand alleen al iets verkeerd zei werd hij of zij vermoord....we zagen steeds videobeelden op tv dat ze busjes overvielen waarvan ze dachten dat mijn broer in zat...en ik moest de hele tijd geheim houden dat ik het zusje was van mijn broer . ik moest de hele tijd plassen maar durfde niks te zeggen uit angst neer geknald te worden...toen ik wakker werd moest ik ook echt plassen lol.
o ik droom ook altijd over SCHOOL. jongens bereid je voor, je denkt je bent klaar met school??? HAHAH een illusie. ik droom heel vaak hetzelfde...namelijk dat ik vergeten ben een paar vakken te volgen en het einde van het jaar nadert en ik dus snel wat lesjes wil volgen. ik woon dan ook standaard bij mijn oudrs en ik probeer op school te komen maar dat lukt maar nooit of ik kom er en kan het lokaal niet vinden
Doe normaal Hans.quote:
Nee dat is inderdaad niet tof, maar hij zegt telkens dat dat de reden is dus ik dacht ik werk het maar even uit.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe geen racisme man, is srs niet tof
die dromen hou ik geheimquote:Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verscheidene FOK!kers doen teleurgesteld hun penis weer terug in hun broek nu ze niet te lezen krijgen dat je droomde hoe je door vijf piemels tegelijk werd uitgewoond.
They ask me "how you doin'?", I tell 'em "better than them".quote:Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe geen racisme man, is srs niet tof
Heb alles gelezen omdat jij het bentquote:Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik droom ook altijd over SCHOOL. jongens bereid je voor, je denkt je bent klaar met school??? HAHAH een illusie. ik droom heel vaak hetzelfde...namelijk dat ik vergeten ben een paar vakken te volgen en het einde van het jaar nadert en ik dus snel wat lesjes wil volgen. ik woon dan ook standaard bij mijn oudrs en ik probeer op school te komen maar dat lukt maar nooit of ik kom er en kan het lokaal niet vinden
haha ja en die dromen over school blijven maar komen ook echtquote:Op maandag 15 februari 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alles gelezen omdat jij het bent![]()
Maar tering he wat een dromen, en ik dacht dat ik raar droomde. Mars, school, vrienden en ontvoering hahah
Daar droom ik dus bijna nooooit over. Waarom jij wel, mis je het ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 17:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja en die dromen over school blijven maar komen ook echt
Je mag anderen dan zielig noemen, maar dit vind ik toch wel erg sneu dat je het op racisme gooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weer typisch iets voor niet-blankenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag anderen dan zielig noemen, maar dit vind ik toch wel erg sneu dat je het op racisme gooit.
UI's in OP zijn van vaste users, niks anders. Simpel.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag anderen dan zielig noemen, maar dit vind ik toch wel erg sneu dat je het op racisme gooit.
Prima.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn we klaar nu? Als Frass MMG terugzet en MMG niet meer over huidskleur begint is het goed zo toch?
geen idee, maar ik hoor het wle meer van mensen, de klasgenoten in mijn droom zijn ook gewoon mensen waar ik niet eens mee op school heb gezeten . wacht maar als je klaar bent met school dan begint het voor jou ook muhahahquote:Op maandag 15 februari 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar droom ik dus bijna nooooit over. Waarom jij wel, mis je het ofzo
Zulke uitspraken werken alleen als je ze als echte alpha ook daadwerkelijk kan forceren. Nu ben je gewoon een latent homoseksuele lulletje rozenwater die zijn gewenste homoseksualiteit nogmaals moet bevestigen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Montelly het volgende:
Vanaf nu ben je mijn persoonlijke bitch.
o k heb gedoe gemist zie ikquote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn we klaar nu? Als Frass MMG terugzet en MMG niet meer over huidskleur begint is het goed zo toch?
vraag dan hulp aan iemand?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, heb het wel gelezen, maar kon er geen reet van volgen
zin om je lekker te neuken hoink geile ventquote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke uitspraken werken alleen als je ze als echte alpha ook daadwerkelijk kan forceren. Nu ben je gewoon een latent homoseksuele lulletje rozenwater die zijn gewenste homoseksualiteit nogmaals moet bevestigen.
Ik heb gehoord dat Montelly hem daar vanaf kan helpenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had MMG net aan de telefoon en hij had wel een brok in z'n keel dus het is hem wel ernst.
Dus omdat die van jou er niet in staat, doet men dat omdat je zwart bent?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
UI's in OP zijn van vaste users, niks anders. Simpel.
Wat apart danquote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee, maar ik hoor het wle meer van mensen, de klasgenoten in mijn droom zijn ook gewoon mensen waar ik niet eens mee op school heb gezeten . wacht maar als je klaar bent met school dan begint het voor jou ook muhahah
KLAAR ZEI IKquote:Op maandag 15 februari 2016 17:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus omdat die van jou er niet in staat, doet men dat omdat je zwart bent?
Hoi madeliefff, zou je me willen helpen? Ik kan me niet concentreren op verhaaltjes langer dan 2 regels. Bij voorbaat dank. Gr. Hansquote:
Effetjes Montelly spitroasten anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
zin om je lekker te neuken hoink geile vent
Jij bent niet de baas over ons, met je vieze worst.quote:
ik werd gelokt door 2 ffenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Effetjes Montelly spitroasten anders?
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ikquote:Op maandag 15 februari 2016 17:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus omdat die van jou er niet in staat, doet men dat omdat je zwart bent?
chloro is lerares vraag haar maar .morgne overhoor ik jequote:Op maandag 15 februari 2016 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi madeliefff, zou je me willen helpen? Ik kan me niet concentreren op verhaaltjes langer dan 2 regels. Bij voorbaat dank. Gr. Hans
Ik ben wit. Als sneeuw.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ik.
Ja, jeetjequote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
chloro is lerares vraag haar maar .morgne overhoor ik je
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hoink, vanavond 20:00 bij madeliefff thuis.
Wat.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ik.
Ja, maar ik vind het gewoon een ongeschoolde term.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is natuurlijk een geintje. Ik heb een Kaukasische kleur.
En dit vooral eik.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
alsof jullie dat bepalen, stelletje indringers
Ok Perenbomenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
srs mensen die klbsc 1.0 hebben meegemaakt moeten er sws in. dan ben je bij voorbaat kwaliteitsuser dusssssss
Vind je niet dat je je strepen opnieuw moet verdienen na vier jaar afwezigheidquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
srs mensen die klbsc 1.0 hebben meegemaakt moeten er sws in. dan ben je bij voorbaat kwaliteitsuser dusssssss
En bij de eerste zonnestraaltjes ben je zo rood als een kreeftquote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben wel gewoon spierwit hoor. In Azië zijn ze allemaal vet jaloers.
Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef madeliefff het volgende:
hoink wrm heb je niet 538 gekozen, dit is verwarrend voor me
Nieuwe weken nieuwe kansen, zet je record deze week op Fox-Gym schoolbord?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je mijn persoonlijke bitch.
witjes, zwartjes, geeltjes en roodhuiden tochquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het gewoon een ongeschoolde term.
Die verhoogde kans op huidkankerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En bij de eerste zonnestraaltjes ben je zo rood als een kreeft
betere vrienden kiezenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.
Ik zou op een voetstuk geplaatst moeten worden vind ik eigenlijk maarjaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je niet dat je je strepen opnieuw moet verdienen na vier jaar afwezigheid
Kan je zingen en rijmen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben oranje te veel zonnebank en spray tan gr gr
Wij zijn #masterrace met onze getinte huidjes jwz, zonafwerendquote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhoogde kans op huidkanker.
Heb betere oplossingquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
Frass verwijder alle users behalve MMG, gaan we daarna lekker rellen tot hugecooll en remqo komen.
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.
bij mij ligt het aan mijn douche frequentiequote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben wel gewoon spierwit hoor. In Azië zijn ze allemaal vet jaloers.
Hoe kom jij op je usernamequote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou op een voetstuk geplaatst moeten worden vind ik eigenlijk maarja
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;squote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Geniet jij wel van zeker?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhoogde kans op huidkanker.
Volgende week Maandag Faer👍🏼quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nieuwe weken nieuwe kansen, zet je record deze week op Fox-Gym schoolbord?
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;s
Hoe zwart of wit je bent?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij mij ligt het aan mijn douche frequentie
Maak een ranglijst, dan kunnen we bekijken waarop het gebaseerd is, op racisme of discriminatie of zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
En ik hou van jullie allemaal maar niet van allemaal evenveel.
Waren blijkbaar geen kwaliteitsusersquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;s
Ik ga je NU opzoeken op fbquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die naam staat in m'n paspoort dus dacht nja waarom niet he
Ja wat.quote:
Dat hing kut joh. Lag 2 dagen later in een grot. werd wakker want fucking koud. Toen heb ik de trein terug maar weer gepakt naar de veluwequote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Wat moet je nou met je domme cijfertjes johquote:
Het is vrij frappant dat zoiets natuurlijks en basics als de zon in korte tijd zo slecht voor je kan uitpakken, nietwaar?quote:
En toen kwam Jezus terug na Pasen en riep men 'rot op kloon', dus daar ging ie weer.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waren blijkbaar geen kwaliteitsusers
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga je NU opzoeken op fb
[..]
Ja wat.
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?![]()
Nee ik wil niet lief doen nu, gisteren alle liefde voor een heel jaar al opgemaakt.quote:
"Wij kende"? Had van jou wel beter verwacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.
Bij de Douglas toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Groen kleurspoelinkje kopen en je bent voorzien van een baan.
Zulke domme vragen kun je beter aan GhpH vragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat scheelt.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.
Tuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Joh ik weet wel wie NG is sukkol
Heb er al een thnxquote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Groen kleurspoelinkje kopen en je bent voorzien van een baan.
Kreeg vorige week pas na anderhalf uur kanker, dus ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
Maar we gaan nu stoer doen met wie het langst in de zon kan liggen zonder kanker te krijgen?
Man man man, wat een niveau
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik wil niet lief doen nu, gisteren alle liefde voor een heel jaar al opgemaakt.
Is sowieso niet eerlijk, negers zijn er op eeuwen lang op getraind om niks te doen en in de zon te liggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
Maar we gaan nu stoer doen met wie het langst in de zon kan liggen zonder kanker te krijgen?
Man man man, wat een niveau
Oké man.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Wij kende"? Had van jou wel beter verwacht.
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kreeg vorige week pas na anderhalf uur kanker, dus ja.
Voor jou heb ik wat over hoor.quote:
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat scheelt.
Ik dacht dat je Henk heette en dus maar hoink gekozen had
Ben je gingah?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.
ben je gingerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.
En alle Ingrids?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.
kom laat me je naakte bleke huid toucherenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef madeliefff het volgende:
mensne die in de zon zittenzolderkamer is voldoende
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnen
autistje.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnen
Over serieus nemen gesproken trouwens. Hoe is het met je moeder?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.
sshh bby is okquote:Op maandag 15 februari 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KAN ER GEWOON NIET TEGEN JA
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over serieus nemen gesproken trouwens. Hoe is het met je moeder?
ik ben daar nog niet klaar voor. babystepsquote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom laat me je naakte bleke huid toucheren
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben daar nog niet klaar voor. babysteps
Afkortingen van obscure onzin is een beter idee.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.
Waar is de rest van de baby?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.quote:
is hij alweer op mijn jozefientje gaan zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.
tardis is baelish?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
inb4 montelly of je even op zijn jozefientje wil zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is hij alweer op mijn jozefientje gaan zitten
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.
je liet me even schrikkenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.
Varys eigenlijk maar dat hoeft niet iedereen hier te weten.quote:
iemands piemel met een baby vergelijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
inb4 montelly of je even op zijn jozefientje wil zitten
nee hoink581 is ff gangstaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Afkortingen van obscure onzin is een beter idee.
ooh ik dacht dat wch dat wasquote:Op maandag 15 februari 2016 18:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Varys eigenlijk maar dat hoeft niet iedereen hier te weten.
susjewiwhorp?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
het geluid van een defecte autotoeter met 3 willekeurige cijfers
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ga jullie verlaten ik moet een pinkje lijmen
xoxo
Ik zou dan eerder voor hechtingen kiezen maar goedquote:Op maandag 15 februari 2016 18:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ga jullie verlaten ik moet een pinkje lijmen
xoxo
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
het geluid van een defecte autotoeter met 3 willekeurige cijfers
Haha, paar jaar geleden waren we chillen toch jwt. Moest ik even wachten op een maatje die in de supermarkt was, komt ie de supermarkt uitlopen 'gvd, ben m'n pincode vergeten'quote:Op maandag 15 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, paar jaar geleden waren we chillen toch jwt. Moest ik even wachten op een maatje die in de supermarkt was, komt ie de supermarkt uitlopen 'gvd, ben m'n pincode vergeten'
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.
Ja, kan me voorstellen dat het lastig is als je elke dag 3 keer pint met de pas van een anderquote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms als ik denk wat m'n pincode is weet ik het ook niet meer hoor. Muscle memory red me dan
.
Haha, altijd on point deze guyquote:Op maandag 15 februari 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het lastig is als je elke dag 3 keer pint met de pas van een ander
1 cijfer kan zelfs...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja want pincodes hebben 3 cijfers.
Oh had het niet herkend als zijnde een grap. En waarover zou ik wrok moeten hebben? Voor zover ik weet hebben wij geen ruzie gehad oid.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had dan ook niet anders verwacht van iemand die na weken nog zo vol wrok zit dat 'ie iemand uit een OP haalt.
staat klaar, maar eerst de nwe cartoons en wellicht twd..quote:
wij rollen die shit wel <3quote:Op maandag 15 februari 2016 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, altijd on point deze guy.
Beetje mosterd na de maaltijd hequote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik homo was had ik je gepijpt.
dima = capuchon_jongen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
ook echt slechte fit deze gaat ook weer terug
ik ga gewoon een capuchonvest dragen ofzo in de lente
GA GODVERDOMME GEWOON NAAR EEN FYSIEKE WINKEL TOE DANquote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
zin in shopmeet?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GA GODVERDOMME GEWOON NAAR EEN FYSIEKE WINKEL TOE DAN
das frass in de op tochquote:
Wanneer gaan wij shoppen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Over shoppen gesproken, koop nooit een hemd met lace wat is kant irritant zeg
wss zou het niks worden omdat jij andere stilo heb manquote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar op moet zeggen
hahahahahquote:Op maandag 15 februari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen geef jij donker in licht is dat wel handig tijdens t shoppen ;s
Je kent m'n stylo niet eens Gquote:Op maandag 15 februari 2016 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wss zou het niks worden omdat jij andere stilo heb man
Zeg je iets, Veer_Eli zou nog 's met me de shop ingaanquote:Op maandag 15 februari 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent m'n stylo niet eens G
Maar ik ga niet shoppen met iemand van een forum![]()
![]()
of t moet opso zijn
![]()
![]()
Zeg je iets, jij loopt me al vanaf '09 te smeken om samen de shop in te gaanquote:Op maandag 15 februari 2016 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg je iets, Veer_Eli zou nog 's met me de shop ingaan.
Jij en ik shoppen.. Dat wordt dan heul wat anders ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent m'n stylo niet eens G
Maar ik ga niet shoppen met iemand van een forum![]()
![]()
of t moet opso zijn
![]()
![]()
Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg je iets, jij loopt me al vanaf '09 te smeken om samen de shop in te gaan
Zei ik toch. Wat ga je denken met normale fits leren jasjes als je lats hebt...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
leren jasje gekregen
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tofquote:Op maandag 15 februari 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en ik shoppen.. Dat wordt dan heul wat anders ja.
Omdat je tegen me opkijktquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen.
Wel waar, ik ken je langer dan vandaag. Stop deze actquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tof
ik zou mn postshower pic met handdoek hier es postenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Word bijna lesbisch na alle posts van dima
Word er niet warm van, je bent niet blond enzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou mn postshower pic met handdoek hier es posten
Ga dingen plukken ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel waar, ik ken je langer dan vandaag. Stop deze act.
Ik doelde op iets anders.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezus godverdomme opso. T is niet alleen maar drugs bij mij hoor. ff srs, vind ik echt niet tof
mwa het is niet zozeer lats, maar meer dat het bij mn torso veel te wijd zit en bij schouders weer strakquote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zei ik toch. Wat ga je denken met normale fits leren jasjes als je lats hebt...
donkerblond baard en knalroze lippen, donkergroen/bruin ogenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word er niet warm van, je bent niet blond enzo
ben je een triangle ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa het is niet zozeer lats, maar meer dat het bij mn torso veel te wijd zit en bij schouders weer strak
Ben je conchitaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
donkerblond baard en knalroze lippen, donkergroen/bruin ogen
ik vind dat zo rare term, het is toch in elke positie gewoon een driehoekquote:
neequote:Op maandag 15 februari 2016 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat zo rare term, het is toch in elke positie gewoon een driehoek
Nu jij nogquote:
quote:
Hoi WCHquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Oh kut hij leeft nogquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Jij zou dat toch regelen gvdquote:
quote:
Echt dat marokkaanse overdrevenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
omgggggg, ik kwam terug van stage en kreeg de deur niet open en toen deed mn tante open. Opeens geschreeuw over hele straat en jankenBuurvrouwen kwamen allebei naar buiten zovan gaat het
/dagboek
Ik kan genoeg regelen. Zo heb ik geregeld dat MMG weer een fittie heeft lopen bouwen en dat daarom nu alleen nog Frass in de OP staat. Is toch ook een talent.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tievusdom ben je als je denkt dat VK iets kan regelen ... man man
zelfs voor een vrouw een deplorabel niveau
Zeker die gasten van die shoarmatentquote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb drie man ingehuurd. Dat geld zal ik zeker nooit meer terugzien
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker die gasten van die shoarmatent
met zo'n polsbandje?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.
Ik wilde een grap maken over jouw niveau als man, maar een echte man kunnen we jou nou ook weer niet noemen ehquote:Op maandag 15 februari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tievusdom ben je als je denkt dat VK iets kan regelen ... man man
zelfs voor een vrouw een deplorabel niveau
Geen brürs?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ze hadden neven die dat soort zaakjes wel deden.
Hey doe normaal zeg... jemigquote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken over jouw niveau als man, maar een echte man kunnen we jou nou ook weer niet noemen eh
Ik weet 't ook allemaal even niet meer. Ik ga maar een nieuwe huurmoordenaar zoeken op craigslist ofzo.quote:
"even"quote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet 't ook allemaal even niet meer.
WCH, ze pesten me weerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig jij niet HPLC
Ik ga net zolang door totdat je breekt.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey doe normaal zeg... jemig
Grapje snoes xoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |