Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef madeliefff het volgende:
hoink wrm heb je niet 538 gekozen, dit is verwarrend voor me
Nieuwe weken nieuwe kansen, zet je record deze week op Fox-Gym schoolbord?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je mijn persoonlijke bitch.
witjes, zwartjes, geeltjes en roodhuiden tochquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het gewoon een ongeschoolde term.
Die verhoogde kans op huidkankerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En bij de eerste zonnestraaltjes ben je zo rood als een kreeft
betere vrienden kiezenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.
Ik zou op een voetstuk geplaatst moeten worden vind ik eigenlijk maarjaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je niet dat je je strepen opnieuw moet verdienen na vier jaar afwezigheid
Kan je zingen en rijmen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben oranje te veel zonnebank en spray tan gr gr
Wij zijn #masterrace met onze getinte huidjes jwz, zonafwerendquote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhoogde kans op huidkanker.
Heb betere oplossingquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
Frass verwijder alle users behalve MMG, gaan we daarna lekker rellen tot hugecooll en remqo komen.
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.
bij mij ligt het aan mijn douche frequentiequote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben wel gewoon spierwit hoor. In Azië zijn ze allemaal vet jaloers.
Hoe kom jij op je usernamequote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou op een voetstuk geplaatst moeten worden vind ik eigenlijk maarja
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;squote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Geniet jij wel van zeker?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhoogde kans op huidkanker.
Volgende week Maandag Faer👍🏼quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nieuwe weken nieuwe kansen, zet je record deze week op Fox-Gym schoolbord?
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |