Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef madeliefff het volgende:
hoink wrm heb je niet 538 gekozen, dit is verwarrend voor me
Nieuwe weken nieuwe kansen, zet je record deze week op Fox-Gym schoolbord?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je mijn persoonlijke bitch.
witjes, zwartjes, geeltjes en roodhuiden tochquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het gewoon een ongeschoolde term.
Die verhoogde kans op huidkankerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En bij de eerste zonnestraaltjes ben je zo rood als een kreeft
betere vrienden kiezenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.
Ik zou op een voetstuk geplaatst moeten worden vind ik eigenlijk maarjaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je niet dat je je strepen opnieuw moet verdienen na vier jaar afwezigheid
Kan je zingen en rijmen?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben oranje te veel zonnebank en spray tan gr gr
Wij zijn #masterrace met onze getinte huidjes jwz, zonafwerendquote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhoogde kans op huidkanker.
Heb betere oplossingquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef TARDIS. het volgende:
Frass verwijder alle users behalve MMG, gaan we daarna lekker rellen tot hugecooll en remqo komen.
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mijn username niet zelfgekozen. Een vriend adviseerde me dit en ik heb het klakkeloos overgenomen.
bij mij ligt het aan mijn douche frequentiequote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben wel gewoon spierwit hoor. In Azië zijn ze allemaal vet jaloers.
Hoe kom jij op je usernamequote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou op een voetstuk geplaatst moeten worden vind ik eigenlijk maarja
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;squote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Geniet jij wel van zeker?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhoogde kans op huidkanker.
Volgende week Maandag Faer👍🏼quote:Op maandag 15 februari 2016 18:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nieuwe weken nieuwe kansen, zet je record deze week op Fox-Gym schoolbord?
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;s
Hoe zwart of wit je bent?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij mij ligt het aan mijn douche frequentie
Maak een ranglijst, dan kunnen we bekijken waarop het gebaseerd is, op racisme of discriminatie of zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
En ik hou van jullie allemaal maar niet van allemaal evenveel.
Waren blijkbaar geen kwaliteitsusersquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;s
Ik ga je NU opzoeken op fbquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die naam staat in m'n paspoort dus dacht nja waarom niet he
Ja wat.quote:
Dat hing kut joh. Lag 2 dagen later in een grot. werd wakker want fucking koud. Toen heb ik de trein terug maar weer gepakt naar de veluwequote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Wat moet je nou met je domme cijfertjes johquote:
Het is vrij frappant dat zoiets natuurlijks en basics als de zon in korte tijd zo slecht voor je kan uitpakken, nietwaar?quote:
En toen kwam Jezus terug na Pasen en riep men 'rot op kloon', dus daar ging ie weer.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waren blijkbaar geen kwaliteitsusers
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga je NU opzoeken op fb
[..]
Ja wat.
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?![]()
Nee ik wil niet lief doen nu, gisteren alle liefde voor een heel jaar al opgemaakt.quote:
"Wij kende"? Had van jou wel beter verwacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.
Bij de Douglas toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Groen kleurspoelinkje kopen en je bent voorzien van een baan.
Zulke domme vragen kun je beter aan GhpH vragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat scheelt.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.
Tuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Joh ik weet wel wie NG is sukkol
Heb er al een thnxquote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Groen kleurspoelinkje kopen en je bent voorzien van een baan.
Kreeg vorige week pas na anderhalf uur kanker, dus ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
Maar we gaan nu stoer doen met wie het langst in de zon kan liggen zonder kanker te krijgen?
Man man man, wat een niveau
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik wil niet lief doen nu, gisteren alle liefde voor een heel jaar al opgemaakt.
Is sowieso niet eerlijk, negers zijn er op eeuwen lang op getraind om niks te doen en in de zon te liggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
Maar we gaan nu stoer doen met wie het langst in de zon kan liggen zonder kanker te krijgen?
Man man man, wat een niveau
Oké man.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Wij kende"? Had van jou wel beter verwacht.
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kreeg vorige week pas na anderhalf uur kanker, dus ja.
Voor jou heb ik wat over hoor.quote:
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat scheelt.
Ik dacht dat je Henk heette en dus maar hoink gekozen had
Ben je gingah?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.
ben je gingerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.
En alle Ingrids?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.
kom laat me je naakte bleke huid toucherenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef madeliefff het volgende:
mensne die in de zon zittenzolderkamer is voldoende
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnen
autistje.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnen
Over serieus nemen gesproken trouwens. Hoe is het met je moeder?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.
sshh bby is okquote:Op maandag 15 februari 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KAN ER GEWOON NIET TEGEN JA
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over serieus nemen gesproken trouwens. Hoe is het met je moeder?
ik ben daar nog niet klaar voor. babystepsquote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom laat me je naakte bleke huid toucheren
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben daar nog niet klaar voor. babysteps
Afkortingen van obscure onzin is een beter idee.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.
Waar is de rest van de baby?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.quote:
is hij alweer op mijn jozefientje gaan zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.
tardis is baelish?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
inb4 montelly of je even op zijn jozefientje wil zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is hij alweer op mijn jozefientje gaan zitten
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.
je liet me even schrikkenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.
Varys eigenlijk maar dat hoeft niet iedereen hier te weten.quote:
iemands piemel met een baby vergelijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
inb4 montelly of je even op zijn jozefientje wil zitten
nee hoink581 is ff gangstaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Afkortingen van obscure onzin is een beter idee.
ooh ik dacht dat wch dat wasquote:Op maandag 15 februari 2016 18:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Varys eigenlijk maar dat hoeft niet iedereen hier te weten.
susjewiwhorp?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
het geluid van een defecte autotoeter met 3 willekeurige cijfers
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ga jullie verlaten ik moet een pinkje lijmen
xoxo
Ik zou dan eerder voor hechtingen kiezen maar goedquote:Op maandag 15 februari 2016 18:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ga jullie verlaten ik moet een pinkje lijmen
xoxo
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
het geluid van een defecte autotoeter met 3 willekeurige cijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |