quote:Op maandag 15 februari 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over serieus nemen gesproken trouwens. Hoe is het met je moeder?
ik ben daar nog niet klaar voor. babystepsquote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom laat me je naakte bleke huid toucheren
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben daar nog niet klaar voor. babysteps
Afkortingen van obscure onzin is een beter idee.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.
Waar is de rest van de baby?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.quote:
is hij alweer op mijn jozefientje gaan zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toevallig dat je baby's er bij haalt, TARDIS. heeft een babypinkje in zijn broek hangen.
tardis is baelish?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
inb4 montelly of je even op zijn jozefientje wil zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is hij alweer op mijn jozefientje gaan zitten
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.
je liet me even schrikkenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgegeten door hem tijdens de ontwikkeling.
Varys eigenlijk maar dat hoeft niet iedereen hier te weten.quote:
iemands piemel met een baby vergelijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
inb4 montelly of je even op zijn jozefientje wil zitten
nee hoink581 is ff gangstaquote:Op maandag 15 februari 2016 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Afkortingen van obscure onzin is een beter idee.
ooh ik dacht dat wch dat wasquote:Op maandag 15 februari 2016 18:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Varys eigenlijk maar dat hoeft niet iedereen hier te weten.
susjewiwhorp?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
het geluid van een defecte autotoeter met 3 willekeurige cijfers
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ga jullie verlaten ik moet een pinkje lijmen
xoxo
Ik zou dan eerder voor hechtingen kiezen maar goedquote:Op maandag 15 februari 2016 18:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ga jullie verlaten ik moet een pinkje lijmen
xoxo
Zo onthoud 'ie makkelijker z'n pincode.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
het geluid van een defecte autotoeter met 3 willekeurige cijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |