Kreeg vorige week pas na anderhalf uur kanker, dus ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
Maar we gaan nu stoer doen met wie het langst in de zon kan liggen zonder kanker te krijgen?
Man man man, wat een niveau
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik wil niet lief doen nu, gisteren alle liefde voor een heel jaar al opgemaakt.
Is sowieso niet eerlijk, negers zijn er op eeuwen lang op getraind om niks te doen en in de zon te liggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
Maar we gaan nu stoer doen met wie het langst in de zon kan liggen zonder kanker te krijgen?
Man man man, wat een niveau
Oké man.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Wij kende"? Had van jou wel beter verwacht.
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kreeg vorige week pas na anderhalf uur kanker, dus ja.
Voor jou heb ik wat over hoor.quote:
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat scheelt.
Ik dacht dat je Henk heette en dus maar hoink gekozen had
Ben je gingah?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.
ben je gingerquote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet me altijd met factor 80 insmeren en dan kan ik 5 minuten in het lentezonnetje zitten.
En alle Ingrids?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle Henk'en die ik kende waren stuk voor stuk bazen. Maar ik zou hun naam nooit willen delen.
kom laat me je naakte bleke huid toucherenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef madeliefff het volgende:
mensne die in de zon zittenzolderkamer is voldoende
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnen
autistje.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Had je naam iig wel met een hoofdletter gedaan. Kweenie maar trek dat altijd lastig, namen die zonder hoofdletter beginnen
Over serieus nemen gesproken trouwens. Hoe is het met je moeder?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die mensen neem ik bij voorbaat niet serieus.
sshh bby is okquote:Op maandag 15 februari 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KAN ER GEWOON NIET TEGEN JA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |