Hoe zwart of wit je bent?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bij mij ligt het aan mijn douche frequentie
Maak een ranglijst, dan kunnen we bekijken waarop het gebaseerd is, op racisme of discriminatie of zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
En ik hou van jullie allemaal maar niet van allemaal evenveel.
Waren blijkbaar geen kwaliteitsusersquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;s
Ik ga je NU opzoeken op fbquote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die naam staat in m'n paspoort dus dacht nja waarom niet he
Ja wat.quote:
Dat hing kut joh. Lag 2 dagen later in een grot. werd wakker want fucking koud. Toen heb ik de trein terug maar weer gepakt naar de veluwequote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit ook een voetstuk?
Wat moet je nou met je domme cijfertjes johquote:
Het is vrij frappant dat zoiets natuurlijks en basics als de zon in korte tijd zo slecht voor je kan uitpakken, nietwaar?quote:
En toen kwam Jezus terug na Pasen en riep men 'rot op kloon', dus daar ging ie weer.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waren blijkbaar geen kwaliteitsusers
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga je NU opzoeken op fb
[..]
Ja wat.
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
heej ik wil op een internetforum maar weet geen username weet jij wat?![]()
Nee ik wil niet lief doen nu, gisteren alle liefde voor een heel jaar al opgemaakt.quote:
"Wij kende"? Had van jou wel beter verwacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.
Bij de Douglas toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Groen kleurspoelinkje kopen en je bent voorzien van een baan.
Zulke domme vragen kun je beter aan GhpH vragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mannen zijn gestorven aan een kruis waarom komt er geen geloof namens hun ;s jezus mag wel? ;s
Dat scheelt.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We kende Fok! allebei en mijn eerste account heette DasApart. Toen wilde ik na een jaar een nieuwe account maken en toen zei hij voor de grap: een random woord en een cijfercombinatie doet het altijd goed iets zoals hoink581 ofzo. En toen heb ik die gekozen.
Tuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Joh ik weet wel wie NG is sukkol
Heb er al een thnxquote:Op maandag 15 februari 2016 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Groen kleurspoelinkje kopen en je bent voorzien van een baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |