haha ja en die dromen over school blijven maar komen ook echtquote:Op maandag 15 februari 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alles gelezen omdat jij het bent![]()
Maar tering he wat een dromen, en ik dacht dat ik raar droomde. Mars, school, vrienden en ontvoering hahah
Daar droom ik dus bijna nooooit over. Waarom jij wel, mis je het ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 17:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja en die dromen over school blijven maar komen ook echt
Je mag anderen dan zielig noemen, maar dit vind ik toch wel erg sneu dat je het op racisme gooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Racisme-mailtje weer verstuurd naar forum@fok.nl.
Weer typisch iets voor niet-blankenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag anderen dan zielig noemen, maar dit vind ik toch wel erg sneu dat je het op racisme gooit.
UI's in OP zijn van vaste users, niks anders. Simpel.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag anderen dan zielig noemen, maar dit vind ik toch wel erg sneu dat je het op racisme gooit.
Prima.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn we klaar nu? Als Frass MMG terugzet en MMG niet meer over huidskleur begint is het goed zo toch?
geen idee, maar ik hoor het wle meer van mensen, de klasgenoten in mijn droom zijn ook gewoon mensen waar ik niet eens mee op school heb gezeten . wacht maar als je klaar bent met school dan begint het voor jou ook muhahahquote:Op maandag 15 februari 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar droom ik dus bijna nooooit over. Waarom jij wel, mis je het ofzo
Zulke uitspraken werken alleen als je ze als echte alpha ook daadwerkelijk kan forceren. Nu ben je gewoon een latent homoseksuele lulletje rozenwater die zijn gewenste homoseksualiteit nogmaals moet bevestigen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Montelly het volgende:
Vanaf nu ben je mijn persoonlijke bitch.
o k heb gedoe gemist zie ikquote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn we klaar nu? Als Frass MMG terugzet en MMG niet meer over huidskleur begint is het goed zo toch?
vraag dan hulp aan iemand?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, heb het wel gelezen, maar kon er geen reet van volgen
zin om je lekker te neuken hoink geile ventquote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke uitspraken werken alleen als je ze als echte alpha ook daadwerkelijk kan forceren. Nu ben je gewoon een latent homoseksuele lulletje rozenwater die zijn gewenste homoseksualiteit nogmaals moet bevestigen.
Ik heb gehoord dat Montelly hem daar vanaf kan helpenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had MMG net aan de telefoon en hij had wel een brok in z'n keel dus het is hem wel ernst.
Dus omdat die van jou er niet in staat, doet men dat omdat je zwart bent?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
UI's in OP zijn van vaste users, niks anders. Simpel.
Wat apart danquote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee, maar ik hoor het wle meer van mensen, de klasgenoten in mijn droom zijn ook gewoon mensen waar ik niet eens mee op school heb gezeten . wacht maar als je klaar bent met school dan begint het voor jou ook muhahah
KLAAR ZEI IKquote:Op maandag 15 februari 2016 17:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus omdat die van jou er niet in staat, doet men dat omdat je zwart bent?
Hoi madeliefff, zou je me willen helpen? Ik kan me niet concentreren op verhaaltjes langer dan 2 regels. Bij voorbaat dank. Gr. Hansquote:
Effetjes Montelly spitroasten anders?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
zin om je lekker te neuken hoink geile vent
Jij bent niet de baas over ons, met je vieze worst.quote:
ik werd gelokt door 2 ffenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Effetjes Montelly spitroasten anders?
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ikquote:Op maandag 15 februari 2016 17:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus omdat die van jou er niet in staat, doet men dat omdat je zwart bent?
chloro is lerares vraag haar maar .morgne overhoor ik jequote:Op maandag 15 februari 2016 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi madeliefff, zou je me willen helpen? Ik kan me niet concentreren op verhaaltjes langer dan 2 regels. Bij voorbaat dank. Gr. Hans
Ik ben wit. Als sneeuw.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ik.
Ja, jeetjequote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
chloro is lerares vraag haar maar .morgne overhoor ik je
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hoink, vanavond 20:00 bij madeliefff thuis.
Wat.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ik.
Ja, maar ik vind het gewoon een ongeschoolde term.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is natuurlijk een geintje. Ik heb een Kaukasische kleur.
En dit vooral eik.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
alsof jullie dat bepalen, stelletje indringers
Ok Perenbomenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
srs mensen die klbsc 1.0 hebben meegemaakt moeten er sws in. dan ben je bij voorbaat kwaliteitsuser dusssssss
Vind je niet dat je je strepen opnieuw moet verdienen na vier jaar afwezigheidquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
srs mensen die klbsc 1.0 hebben meegemaakt moeten er sws in. dan ben je bij voorbaat kwaliteitsuser dusssssss
En bij de eerste zonnestraaltjes ben je zo rood als een kreeftquote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben wel gewoon spierwit hoor. In Azië zijn ze allemaal vet jaloers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |