Jij bent niet de baas over ons, met je vieze worst.quote:
ik werd gelokt door 2 ffenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Effetjes Montelly spitroasten anders?
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ikquote:Op maandag 15 februari 2016 17:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus omdat die van jou er niet in staat, doet men dat omdat je zwart bent?
chloro is lerares vraag haar maar .morgne overhoor ik jequote:Op maandag 15 februari 2016 17:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi madeliefff, zou je me willen helpen? Ik kan me niet concentreren op verhaaltjes langer dan 2 regels. Bij voorbaat dank. Gr. Hans
Ik ben wit. Als sneeuw.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ik.
Ja, jeetjequote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
chloro is lerares vraag haar maar .morgne overhoor ik je
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hoink, vanavond 20:00 bij madeliefff thuis.
Wat.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ten eerste ben ik niet zwart, jij bent toch ook niet wit, of wel? Ten tweede komt het onder het mom van 'kwaliteitsuser' wel goed uit, zoiets is namelijk relatief as fuck. Ten derde waren we er klaar mee geloof ik.
Ja, maar ik vind het gewoon een ongeschoolde term.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is natuurlijk een geintje. Ik heb een Kaukasische kleur.
En dit vooral eik.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
alsof jullie dat bepalen, stelletje indringers
Ok Perenbomenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
srs mensen die klbsc 1.0 hebben meegemaakt moeten er sws in. dan ben je bij voorbaat kwaliteitsuser dusssssss
Vind je niet dat je je strepen opnieuw moet verdienen na vier jaar afwezigheidquote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
srs mensen die klbsc 1.0 hebben meegemaakt moeten er sws in. dan ben je bij voorbaat kwaliteitsuser dusssssss
En bij de eerste zonnestraaltjes ben je zo rood als een kreeftquote:Op maandag 15 februari 2016 18:01 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben wel gewoon spierwit hoor. In Azië zijn ze allemaal vet jaloers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |