abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2016 @ 17:49:19 #26
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_159940636
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Racisme-mailtje weer verstuurd naar forum@fok.nl.
Die moet je aangetekend verzenden en zo, anders maakt het geen indruk.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_159940638
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Waarom voldoe ik er wel aan en MMG niet?
Racisme.
  maandag 15 februari 2016 @ 17:49:32 #28
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_159940641
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Waarom voldoe ik er wel aan en MMG niet?
Omdat jij blank bent.
[/quote]
pi_159940642
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Zie je ervoor aan ook nog.
Duh.
pi_159940649
Anyhoo, ik ga naar de winkel, later.
pi_159940651
quote:
11s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Omdat jij blank bent.
Dank voor het bevestigen van m'n punt.
  maandag 15 februari 2016 @ 17:49:58 #32
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_159940653
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:47 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ben jij toe aan mannen dan na al je debacles met vrouwen?

Nog 10 dagen en je mag op de buuf klimmen. Wacht gewoon even tot je zo'n beslissing neemt.
Vanaf nu ben je mijn persoonlijke bitch.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_159940657
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Racisme.
:D :D :D
  maandag 15 februari 2016 @ 17:50:42 #34
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_159940670
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik ren altijd rondjes in mijn dromen, daar val ik ook van af
heb je een stappenteller om in bed?
  maandag 15 februari 2016 @ 17:50:54 #35
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_159940676
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dank voor het bevestigen van m'n punt.
Ik zie je graag gelukkig dus ik praat gewoon met je mee.
[/quote]
pi_159940695
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Op een schaal van fifty shades of grey en peppa pig, hoe onschuldig?
ik herinner me de bizarre niet meer , wel twee in actie categorie:

ik droomde een keer bijv dat ik en een groepje mensen dodelijke ziekte hadden, wij werden af gevoerd naar een locatie om daar te sterven. toen gingen we ineens naar mars...kwamen we daar aan en toen vertelden ze dat we helemaal geen ziekte hadden maar dat dit een experiment was. we bleven daar en paar dagen en toen mocht je kiezen of je naar huis wilde of daar wilde blijven ( het was daar gezellig) en de meesten bleven :') ik niet. toen kwam ik op aarde en ondertussen dachten mijn ouders dus dat ik dood was. ik bellen naar mijn oudrs, kreeg ik t antwoordapparaat met een begrafenis liedje ;( en toen werd er ineens op genomen...dus ik vertellen "ja ik ben niet dood"maar mijn vader klonk echt treurig en alsof hij vond dat ik gelogen had. vet zielig. ik voelde me echt schuldig.

. zo was ik laatst in mijn droom bijv ontvoerd met een groepje vrienden bij het bedrijf van mijn broer omdat ze dachten dat we zijn werknemers waren....hij was boos op mijn broer om iets en telkens als iemand alleen al iets verkeerd zei werd hij of zij vermoord....we zagen steeds videobeelden op tv dat ze busjes overvielen waarvan ze dachten dat mijn broer in zat...en ik moest de hele tijd geheim houden dat ik het zusje was van mijn broer . ik moest de hele tijd plassen maar durfde niks te zeggen uit angst neer geknald te worden...toen ik wakker werd moest ik ook echt plassen lol.

o ik droom ook altijd over SCHOOL. jongens bereid je voor, je denkt je bent klaar met school??? HAHAH een illusie. ik droom heel vaak hetzelfde...namelijk dat ik vergeten ben een paar vakken te volgen en het einde van het jaar nadert en ik dus snel wat lesjes wil volgen. ik woon dan ook standaard bij mijn oudrs en ik probeer op school te komen maar dat lukt maar nooit of ik kom er en kan het lokaal niet vinden _O-

sorry voor het lange serieuze antwoord :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 17:52:26 ]
pi_159940696
Blanke users zijn beter dan MMG omdat MMG een kleurtje heeft en de blanke users niet. Derhalve staat de kwaliteit van de posts van MMG permanent 1-0 achter ongeacht de inhoud.
pi_159940705
Maar srs wie haalde die boy uit de OP.
pi_159940731
quote:
99s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef TARDIS. het volgende:
Blanke users zijn beter dan MMG omdat MMG een kleurtje heeft en de blanke users niet. Derhalve staat de kwaliteit van de posts van MMG permanent 1-0 achter ongeacht de inhoud.
doe geen racisme man, is srs niet tof
pi_159940733
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik droomde een keer bijv dat ik en een groepje mensen dodelijke ziekte hadden, wij werden af gevoerd naar een locatie om daar te sterven. toen gingen we ineens naar mars...kwamen we daar aan en toen vertelden ze dat we helemaal geen ziekte hadden maar dat dit een experiment was. we bleven daar en paar dagen en toen mocht je kiezen of je naar huis wilde of daar wilde blijven ( het was daar gezellig) en de meesten bleven :') ik niet. toen kwam ik op aarde en ondertussen dachten mijn ouders dus dat ik dood was. ik bellen naar mijn oudrs, kreeg ik t antwoordapparaat met een begrafenis liedje ;( en toen werd er ineens op genomen...dus ik vertellen "ja ik ben niet dood"maar mijn vader klonk echt treurig en alsof hij vond dat ik gelogen had. vet zielig. ik voelde me echt schuldig.

. zo was ik laatst in mijn droom bijv ontvoerd met een groepje vrienden bij het bedrijf van mijn broer omdat ze dachten dat we zijn werknemers waren....hij was boos op mijn broer om iets en telkens als iemand alleen al iets verkeerd zei werd hij of zij vermoord....we zagen steeds videobeelden op tv dat ze busjes overvielen waarvan ze dachten dat mijn broer in zat...en ik moest de hele tijd geheim houden dat ik het zusje was van mijn broer . ik moest de hele tijd plassen maar durfde niks te zeggen uit angst neer geknald te worden...toen ik wakker werd moest ik ook echt plassen lol.

o ik droom ook altijd over SCHOOL. jongens bereid je voor, je denkt je bent klaar met school??? HAHAH een illusie. ik droom heel vaak hetzelfde...namelijk dat ik vergeten ben een paar vakken te volgen en het einde van het jaar nadert. ik woon dan ook standaard bij mijn oudrs en ik probeer op school te komen maar dat lukt maar nooit of ik kom er en kan het lokaal niet vinden _O-

Verscheidene FOK!kers doen teleurgesteld hun penis weer terug in hun broek nu ze niet te lezen krijgen dat je droomde hoe je door vijf piemels tegelijk werd uitgewoond.
pi_159940735
quote:

[..]

o ik droom ook altijd over SCHOOL. jongens bereid je voor, je denkt je bent klaar met school??? HAHAH een illusie. ik droom heel vaak hetzelfde...namelijk dat ik vergeten ben een paar vakken te volgen en het einde van het jaar nadert en ik dus snel wat lesjes wil volgen. ik woon dan ook standaard bij mijn oudrs en ik probeer op school te komen maar dat lukt maar nooit of ik kom er en kan het lokaal niet vinden _O-

tl;dr

niet gelezen
  maandag 15 februari 2016 @ 17:53:19 #43
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_159940741
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:

[..]

tl;dr

niet gelezen
Doe normaal Hans.
[/quote]
pi_159940746
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nee dat is inderdaad niet tof, maar hij zegt telkens dat dat de reden is dus ik dacht ik werk het maar even uit.
pi_159940752
quote:
99s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Verscheidene FOK!kers doen teleurgesteld hun penis weer terug in hun broek nu ze niet te lezen krijgen dat je droomde hoe je door vijf piemels tegelijk werd uitgewoond.
die dromen hou ik geheim
pi_159940753
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

They ask me "how you doin'?", I tell 'em "better than them".
pi_159940756
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:

[..]

tl;dr

niet gelezen
echt een lul ben je
pi_159940757
quote:

[..]

Heb alles gelezen omdat jij het bent O+ O+
Maar tering he wat een dromen, en ik dacht dat ik raar droomde. Mars, school, vrienden en ontvoering hahah :D
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  maandag 15 februari 2016 @ 17:54:02 #49
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_159940763
Ik haalde mijn boy uit hoink zn bekkie, goede opschoon beurt wel.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_159940770
quote:
11s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

die dromen hou ik geheim
Vertel ff via whatsapp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: