SPOILER: Verplicht gifje van SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Frozen-assassin op 15-02-2016 18:04:34 ]
Homo.quote:
Zolang je maar in mijn hart zit toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, weer uit de OP gehaald. Het zit diep.
Ben jij toe aan mannen dan na al je debacles met vrouwen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:44 schreef Montelly het volgende:
Mocht je toe zijn om mij piemel in je mond te nemen, moet je even een gil geven.
En in een sma d'r pussy.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang je maar in mijn hart zit toch?
er staat kwaliteitsuserquote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alleen wat ghb als ie midden in de nacht weer ligt te jankenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef dat kindje geen xtc wil je.
Denk er nog maar even over na.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hier van moet vinden.
Dat is ie wel, linkse hippiequote:Op maandag 15 februari 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
er staat kwaliteitsuser
dat ben je gewoon niet
Heb op persoonlijk vlak geen probleem met je, je voldoet gewoon niet aan de criteria die gesteld zijn om in de OP te komen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De OP aanpassen omdat je iemand niet mag.
Waarom voldoe ik er wel aan en MMG niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb op persoonlijk vlak geen probleem met je, je voldoet gewoon niet aan de criteria die gesteld zijn om in de OP te komen.
Zie je ervoor aan ook nog.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Racisme-mailtje weer verstuurd naar forum@fok.nl.
Ik pleit mezelf onschuldig en je laat andermaal zien dat je OP checktquote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |