http://www.volkskrant.nl/(...)gelukkigst~a4147713/quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen boven de 26 aan de kinderen anders worden jullie zo chagrijnig, kindjes zijn een verrijking van de leef.
Jij bent een kind en je bent niet bepaald een verrijking.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen boven de 26 aan de kinderen anders worden jullie zo chagrijnig, kindjes zijn een verrijking van de leef.
dat kan ik me, zeker in het begin, niet voorstellenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
heb geen leven. geen zin. geen motivatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik moet in juni weer beginnen. Heb er nu nog wel zin in, maar een paar weken erin en je vraagt je af waar je leven is gebleven. Werk + scriptie in de avond/het weekend is killing.
Je zou maar alleenstaande met kind zijn. Arme depressievelingenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gelukkigst~a4147713/
Niet met 6 uur slaap kunnen overlevenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat kan ik me, zeker in het begin, niet voorstellen
als ik minder dan acht uur slaap ben ik een wrak
Wellusquote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent een kind en je bent niet bepaald een verrijking.
mn laatste comment gelezen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het verhogen van open rate van email marketing
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nee spill the beans, niet teasen en dan zo....quote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik droom gewoon vaak bizarre dingen laten we het daar op houden haha
Op een schaal van fifty shades of grey en peppa pig, hoe onschuldig?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik droom gewoon vaak bizarre dingen laten we het daar op houden haha
Ik droomde vannacht dat ik de nieuwe paus was en m'n nichtje moest dopen en terwijl ik zo stond te prediken viel m'n mijter telkens van m'n hoofd want m'n hoofd was te groot voor die mijter. Sloeg nergens op.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op een schaal van fifty shades of grey en peppa pig, hoe onschuldig?
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 17:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik de nieuwe paus was en m'n nichtje moest dopen en terwijl ik zo stond te prediken viel m'n mijter telkens van m'n hoofd want m'n hoofd was te groot voor die mijter. Sloeg nergens op.
Ja ik heb daar even mee zitten kutten maar daar kwamen ongeveer dezelfde resultaten uit. Ik heb natuurlijk maar één variabel überhaupt, en dat is of het al dan niet geopend is. En dat vergelijken met de open rate van een control group.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
mn laatste comment gelezen?
[..]
Dat wordt rukken jongen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:29 schreef Montelly het volgende:
10GB extra tot morgenochtend
[ afbeelding ]
Tc met de bitches hier.quote:
ik maak me daar geen zorgen om, de tijd in mijn kompaan, geen vijandquote:Op maandag 15 februari 2016 17:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kan liever vragen hoe snel worden die oud
Sws pagga slaan op hijab vriend.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met andere woorden; keihard rukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |