SPOILER: Verplicht gifje van SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eat your heart out sinterklaasquote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
wow, glas rijmt op frass. Zieke rijmelarij
Klompvoetenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zullen we Opso nu toewensen?
Geldquote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De dood.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel alleenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
hey frass zullen we samen skye nueken ahaha
Sowquote:
Is een optiequote:
waar is de optie beide?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Wat wensen we Opsonisatie toe?
• Klompvoeten
• de DOOD!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Liters liters zaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Wat wensen we Opsonisatie toe?
• Klompvoeten
• de DOOD!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
LITERS LITERS ZAAD WAAR IS ME BOI HOINK DIE ZOU HET SNAPPE GVD
Gewoon ergens anders halen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wou vandaag seizoen 2 van Divorce halen bij de V&D is die Karel K winkel gesloten
Ik hou het allemaal niet meer bij op mijn leeftijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht van TARDIS., rimmen was toch zijn hobby?
Karel A. is het toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wou vandaag seizoen 2 van Divorce halen bij de V&D is die Karel K winkel gesloten
En V&D is de enige die het verkoopt?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
Nee Montelly. Mijn hobby is lelijke meisjes met lippenstift verscheuren, wel op blijven letten.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht van TARDIS., rimmen was toch zijn hobby?
waarom zou je geld aan de oplichters willen geven?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Oberkullie het volgende:
ja die ligt zelf in de scheidingquote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En V&D is de enige die het verkoopt?
ooh het spijt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Montelly. Mijn hobby is lelijke meisjes met lippenstift verscheuren, wel op blijven letten.
zal eens lippenstift op doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Je doet me niets McGrath![]()
Helemaal niets![]()
Weet niet zou vroeger naar Free record shop zijn gegaan maar die is ook wegquote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En V&D is de enige die het verkoopt?
gewoon mediamarkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet zou vroeger naar Free record shop zijn gegaan maar die is ook weg
Ja hoor, doe je het in een spoilertje?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het goed als ik antwoord op je DM even hier post, TARDIS?
van voooor naar achter van links naar rechts van voor naar achter van links naar rechtquote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan neuk ik je van voren naar achteren en weer terug.
Zin in carnavalquote:Op maandag 15 februari 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van voooor naar achter van links naar rechts van voor naar achter van links naar recht
jalalalaslalalalalallalalala
ben benieuwd.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan neuk ik je van voren naar achteren en weer terug.
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hoor, doe je het in een spoilertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf het knap vinden dat jij, ondanks 24/7 onder invloed, kan presterenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, favo uitkeringtrekkert van me
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben bijna 24/7 onder invloedquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 15:27:54 ]
echt he hoe kan je zo achterlopenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt alleen gerimt tegenwoordig
Oh wow sorry dan ben ik wegquote:Op maandag 15 februari 2016 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt alleen gerimt tegenwoordig
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Kun je nagaan als ik nuchter benquote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden dat jij, ondanks 24/7 onder invloed, kan presteren.
Nuquote:Op maandag 15 februari 2016 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Chloro wanneer mag ik weer van je muffin proeven
Nee grapje ben er net johquote:
quote:
gemeenschappelijke ruimte volgens studenten-woordenboek.nlquote:Op maandag 15 februari 2016 15:32 schreef Chloroform het volgende:
Mensen wat betekent geru
Een leerling begon daarover en ik heb geen idee wat het is :s
Gemeenschappelijke ruimtequote:Op maandag 15 februari 2016 15:32 schreef Chloroform het volgende:
Mensen wat betekent geru
FUUUUUquote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gemeenschappelijke ruimte volgens studenten-woordenboek.nl
Ja maar dat bedoelde hij vast nietquote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gemeenschappelijke ruimte volgens studenten-woordenboek.nl
wat was de context dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelde hij vast niet
Afkorting voor Geile Rukseksquote:Op maandag 15 februari 2016 15:32 schreef Chloroform het volgende:
Mensen wat betekent geru
Hij vroeg of ik wist wat dat wasquote:
Hahaha zei die datquote:Op maandag 15 februari 2016 15:32 schreef Chloroform het volgende:
Mensen wat betekent geru
zandbak taal?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik wist wat dat was
En het is niet geru op z'n Nederlands, maar met zo'n keelklank g
Zeg danquote:Op maandag 15 februari 2016 15:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha zei die dat
Die kan geschorst worden
Ben je zelf.quote:
Neequote:
Een tyfuswijf? Ja oké dat klopt wel jaquote:
Nee, valt wel mee... dacht dat het 'peuk' betekendequote:Op maandag 15 februari 2016 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een tyfuswijf? Ja oké dat klopt wel ja
Oh.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee... dacht dat het 'peuk' betekende
geruquote:
quote:
een zemquote:
quote:
Ah dan moet je een andere test hebben, even kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Oh Frass blijkbaar is een two-tailed binomial test niet mogelijk in SPSS als je test proportion anders is dan 0.5.
Ook als m'n enige variabel maar twee waarden heeft? (1 en 2)quote:Op maandag 15 februari 2016 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat je Chi-kwadraat toets nodig hebt,
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook als m'n enige variabel maar twee waarden heeft? (1 en 2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je homies zullen je raar aankijken als je dat zegt
hehehquote:Op maandag 15 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
3 chocolade posts achter elkaar c c combooo
MMG gaat hier wat over zeggenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
racisme TR, maar ik moest wel lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben niet racistisch. Heb mijn lans ooit in een Friezin gestoken dusssssssssssssquote:Op maandag 15 februari 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
racisme TR, maar ik moest wel lachen
Picsquote:Op maandag 15 februari 2016 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben niet racistisch. Heb mijn lans ooit in een Friezin gestoken dusssssssssssss
pics van je lansquote:Op maandag 15 februari 2016 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben niet racistisch. Heb mijn lans ooit in een Friezin gestoken dusssssssssssss
quote:
moet je even aan stimo vragen. Had er 1 gestuurd maar nog geen antwoord op. Ze zal wel geschokt zijn, snap ik welquote:
zo klein issie dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
moet je even aan stimo vragen. Had er 1 gestuurd maar nog geen antwoord op. Ze zal wel geschokt zijn, snap ik wel
Ja, niet van je Lans, van de Friezin natuurlijk, vieze homoquote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
moet je even aan stimo vragen. Had er 1 gestuurd maar nog geen antwoord op. Ze zal wel geschokt zijn, snap ik wel
ya. rlyquote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, niet van je Lans, van de Friezin natuurlijk, vieze homo
donequote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Still in shock, I understand
omg. Haal. Dit. Weg. Nu.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
omg wat een genot
Ik hou van grote penissen. Ze moeten groot en dik zijn, zodat het enigszins zeer doet tijdens de liefdesdaad. Uit de pics zag ik dat ze niet bijzonder was, ik zeg ze want mijn klit is groter dan jouw pielemansje.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
zo'n grote klit wil een man ook niet aantreffen hoor....quote:Op maandag 15 februari 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou van grote penissen. Ze moeten groot en dik zijn, zodat het enigszins zeer doet tijdens de liefdesdaad. Uit de pics zag ik dat ze niet bijzonder was, ik zeg ze want mijn klit is groter dan jouw pielemansje.
hardcore strugglesquote:Op maandag 15 februari 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Bohhh als je moet poepen en je bips raakt de koude toiletbril![]()
![]()
ik voel me gepest. TRquote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ga neuken danquote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben volgens mij ovulerende. Ik zie overal potentiele baby daddy lopen
vnv maybequote:
ik hb geen tekort aan seks goddank. Maar wil wel graag praten over mijn periodes.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagelijkse onderwerpen van Stimorol
-pms
-eten
-afvallen
-gebrek aan seks
Zwengel die zaadleverancier van je vriend aan dan. Ben je met een beetje geluk ook niet meer ongesteld de komende maanden.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben volgens mij ovulerende. Ik zie overal potentiele baby daddy lopen
wat zijn mijn onderwerpen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagelijkse onderwerpen van Stimorol
-pms
-eten
-afvallen
-gebrek aan seks
ik heb hem al geplaatstquote:Op maandag 15 februari 2016 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd vk, fucking irritant. Je hebt geluk dat ik geen tr plaats
Eerst diploma, daarna kan welquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zwengel die zaadleverancier van je vriend aan dan. Ben je met een beetje geluk ook niet meer ongesteld de komende maanden.
niet door mijquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja als ze dat doet wordt ze weer slet genoemd. het leven van eenvrouw is zo gecompliceerd
nope, waarom die conclusiequote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat me raden, ze moet jou zeker kiezen voor dat potje honkebonken?
Honger?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd vk, fucking irritant. Je hebt geluk dat ik geen tr plaats
ik ren altijd rondjes in mijn dromen, daar val ik ook van afquote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon ongezond eten, val je van af
Ik val altijd in mijn dromen waardoor je geschrokken wakker wordtquote:Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ren altijd rondjes in mijn dromen, daar val ik ook van af
heel soms ben ik best gangster hoor maar meestal gewoon Mquote:Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar G is alg..laat maar
haha ja laat ik niet mijn rare dromen hier vertellenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik val altijd in mijn dromen waardoor je geschrokken wakker wordt___
dude al sik alle vrouwen die ik geen slet noem zou willen neukenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat je haar geen slet zal noemen...was een geintje maar hoor
M van mietje?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heel soms ben ik best gangster hoor maar meestal gewoon M
Is goed, Mquote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heel soms ben ik best gangster hoor maar meestal gewoon M
een man kan dromen toch hihiquote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude al sik alle vrouwen die ik geen slet noem zou willen neuken
dan bleef er niemand overquote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude al sik alle vrouwen die ik geen slet noem zou willen neuken
hou je bek pms stimorol = beste stimorolquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zwengel die zaadleverancier van je vriend aan dan. Ben je met een beetje geluk ook niet meer ongesteld de komende maanden.
hou oud worden die?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensne die tegen zichzelf praten worden oud he
Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik word ook wle hartendiefff genoemd... echt waar hoor
Nu wil ik het weten ookquote:Op maandag 15 februari 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja laat ik niet mijn rare dromen hier vertellen
echt hequote:Op maandag 15 februari 2016 17:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ander onderwerp. Vraag mij weer in april
Ik moet in juni weer beginnen. Heb er nu nog wel zin in, maar een paar weken erin en je vraagt je af waar je leven is gebleven. Werk + scriptie in de avond/het weekend is killing.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ander onderwerp. Vraag mij weer in april
http://www.volkskrant.nl/(...)gelukkigst~a4147713/quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen boven de 26 aan de kinderen anders worden jullie zo chagrijnig, kindjes zijn een verrijking van de leef.
Jij bent een kind en je bent niet bepaald een verrijking.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen boven de 26 aan de kinderen anders worden jullie zo chagrijnig, kindjes zijn een verrijking van de leef.
dat kan ik me, zeker in het begin, niet voorstellenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
heb geen leven. geen zin. geen motivatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik moet in juni weer beginnen. Heb er nu nog wel zin in, maar een paar weken erin en je vraagt je af waar je leven is gebleven. Werk + scriptie in de avond/het weekend is killing.
Je zou maar alleenstaande met kind zijn. Arme depressievelingenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gelukkigst~a4147713/
Niet met 6 uur slaap kunnen overlevenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat kan ik me, zeker in het begin, niet voorstellen
als ik minder dan acht uur slaap ben ik een wrak
Wellusquote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent een kind en je bent niet bepaald een verrijking.
mn laatste comment gelezen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het verhogen van open rate van email marketing
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee nee spill the beans, niet teasen en dan zo....quote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik droom gewoon vaak bizarre dingen laten we het daar op houden haha
Op een schaal van fifty shades of grey en peppa pig, hoe onschuldig?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik droom gewoon vaak bizarre dingen laten we het daar op houden haha
Ik droomde vannacht dat ik de nieuwe paus was en m'n nichtje moest dopen en terwijl ik zo stond te prediken viel m'n mijter telkens van m'n hoofd want m'n hoofd was te groot voor die mijter. Sloeg nergens op.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op een schaal van fifty shades of grey en peppa pig, hoe onschuldig?
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 17:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik de nieuwe paus was en m'n nichtje moest dopen en terwijl ik zo stond te prediken viel m'n mijter telkens van m'n hoofd want m'n hoofd was te groot voor die mijter. Sloeg nergens op.
Ja ik heb daar even mee zitten kutten maar daar kwamen ongeveer dezelfde resultaten uit. Ik heb natuurlijk maar één variabel überhaupt, en dat is of het al dan niet geopend is. En dat vergelijken met de open rate van een control group.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
mn laatste comment gelezen?
[..]
Dat wordt rukken jongen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:29 schreef Montelly het volgende:
10GB extra tot morgenochtend
[ afbeelding ]
Tc met de bitches hier.quote:
ik maak me daar geen zorgen om, de tijd in mijn kompaan, geen vijandquote:Op maandag 15 februari 2016 17:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je kan liever vragen hoe snel worden die oud
Sws pagga slaan op hijab vriend.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met andere woorden; keihard rukken
Het vet zit niet in de weg in de meeste gevallen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan met gestrekte been niet eens mn tenen aanraken laat staan in nek doen hoe de fuck doet ze dat met al die vetjes
lekker hetero ookquote:Op maandag 15 februari 2016 17:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame van ooit 136 kilo wringt zich in bizarre bochten
Wel lenig..
fifty shades of grey zou op zo'n schaal ergens in het midden moeten staan.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op een schaal van fifty shades of grey en peppa pig, hoe onschuldig?
My Big Fat Fabulous Lifequote:Op maandag 15 februari 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
D'r is zo'n dikke vrouw met een programma op TLC die bruiloften regelt en die deed dus ook een split like wtf.
zij zweet zo vies.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:34 schreef Catkiller het volgende:
D'r is zo'n dikke vrouw met een programma op TLC die bruiloften regelt en die deed dus ook een split like wtf.
Niet gekeken/gelezen so idk.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
fifty shades of grey zou op zo'n schaal ergens in het midden moeten staan.
Wtf jij hebt niet eens vetjes...ow wacht..quote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan met gestrekte been niet eens mn tenen aanraken laat staan in nek doen hoe de fuck doet ze dat met al die vetjes
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen boven de 26 aan de kinderen anders worden jullie zo chagrijnig, kindjes zijn een onnodige kostenpost.
Dat je dat daaruit kunt concluderen, chapeau.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wtf jij hebt niet eens vetjes...ow wacht..
[ afbeelding ]
Aha, nu snap ik wat jij doet in je vrije tijdquote:Op maandag 15 februari 2016 17:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook niet, maar op internet zijn wel heftigere dingen te vinden.
Ja begin dus maar hequote:
alleen autistische maagden kunnen dat nietquote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat je dat daaruit kunt concluderen, chapeau.
dat wist je al lang.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik wat jij doet in je vrije tijd
[..]
Ja begin dus maar he
hey?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen autistische maagden kunnen dat niet
zal ik maar reageren dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gvd vertel ik eindelijk wat ik doe met m'n scriptie reageer je niet
Ik lees je bericht ook helemaal verkeerdquote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat je dat daaruit kunt concluderen, chapeau.
Ik ken nog een goede mop met de paus er inquote:Op maandag 15 februari 2016 17:33 schreef PeZu het volgende:
mensen die dromen dat ze paus zijn zijn vaak aan het slapen
godverquote:Op maandag 15 februari 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Uhm nee.quote:
Daar zit fok toch vol mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ow Sorry...quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gvd vertel ik eindelijk wat ik doe met m'n scriptie reageer je niet
Leer lezen lanquote:Op maandag 15 februari 2016 17:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik lees je bericht ook helemaal verkeerd
beetje snoepen en kip eten, dat weet je wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm nee.
[..]
Daar zit fok toch vol mee.
Nooit. Ik zoek er wel een die al een kind heeftquote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik wat jij doet in je vrije tijd
[..]
Ja begin dus maar he
Oh poepoeeequote:Op maandag 15 februari 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarom ben je hier ook nog niet weggepest.
Spannendquote:Op maandag 15 februari 2016 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje snoepen en kip eten, dat weet je wel.
Jij als stiefpaquote:Op maandag 15 februari 2016 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit. Ik zoek er wel een die al een kind heeft
gewoon genuanceerde verhalen dusquote:
Wat ben je toch ook een opgegeilde kneus.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
Wtf jij hebt niet eens vetjes...ow wacht..
nuance pff dat woord alleen alquote:
Doe eens niet zo brutaal jij.quote:
nee maar srs je moet gewoon de goede waarheid vinden en die wat aandikken om iedereen mee te krijgenquote:
oh ja goed ideequote:Op maandag 15 februari 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga fappen op pornhub ofzo je staat op springen.
Goed ideequote:Op maandag 15 februari 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou zoeken op Holly Michaelsquote:Op maandag 15 februari 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pornhubquote:Op maandag 15 februari 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mocht je toe zijn om mij piemel in je mond te nemen, moet je even een gil geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een opgegeilde kneus.
mij piemelquote:Op maandag 15 februari 2016 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mocht je toe zijn om mij piemel in je mond te nemen, moet je even een gil geven.
mij piemelquote:Op maandag 15 februari 2016 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mocht je toe zijn om mij piemel in je mond te nemen, moet je even een gil geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |