Neequote:
Een tyfuswijf? Ja oké dat klopt wel jaquote:
Nee, valt wel mee... dacht dat het 'peuk' betekendequote:Op maandag 15 februari 2016 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een tyfuswijf? Ja oké dat klopt wel ja
Oh.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee... dacht dat het 'peuk' betekende
geruquote:
quote:
een zemquote:
quote:
Ah dan moet je een andere test hebben, even kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
Oh Frass blijkbaar is een two-tailed binomial test niet mogelijk in SPSS als je test proportion anders is dan 0.5.
Ook als m'n enige variabel maar twee waarden heeft? (1 en 2)quote:Op maandag 15 februari 2016 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat je Chi-kwadraat toets nodig hebt,
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook als m'n enige variabel maar twee waarden heeft? (1 en 2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je homies zullen je raar aankijken als je dat zegt
hehehquote:Op maandag 15 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
3 chocolade posts achter elkaar c c combooo
MMG gaat hier wat over zeggenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
racisme TR, maar ik moest wel lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben niet racistisch. Heb mijn lans ooit in een Friezin gestoken dusssssssssssssquote:Op maandag 15 februari 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
racisme TR, maar ik moest wel lachen
Picsquote:Op maandag 15 februari 2016 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben niet racistisch. Heb mijn lans ooit in een Friezin gestoken dusssssssssssss
pics van je lansquote:Op maandag 15 februari 2016 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben niet racistisch. Heb mijn lans ooit in een Friezin gestoken dusssssssssssss
quote:
moet je even aan stimo vragen. Had er 1 gestuurd maar nog geen antwoord op. Ze zal wel geschokt zijn, snap ik welquote:
zo klein issie dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
moet je even aan stimo vragen. Had er 1 gestuurd maar nog geen antwoord op. Ze zal wel geschokt zijn, snap ik wel
Ja, niet van je Lans, van de Friezin natuurlijk, vieze homoquote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
moet je even aan stimo vragen. Had er 1 gestuurd maar nog geen antwoord op. Ze zal wel geschokt zijn, snap ik wel
ya. rlyquote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 15 februari 2016 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, niet van je Lans, van de Friezin natuurlijk, vieze homo
donequote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Still in shock, I understand
omg. Haal. Dit. Weg. Nu.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
omg wat een genot
Ik hou van grote penissen. Ze moeten groot en dik zijn, zodat het enigszins zeer doet tijdens de liefdesdaad. Uit de pics zag ik dat ze niet bijzonder was, ik zeg ze want mijn klit is groter dan jouw pielemansje.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
zo'n grote klit wil een man ook niet aantreffen hoor....quote:Op maandag 15 februari 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou van grote penissen. Ze moeten groot en dik zijn, zodat het enigszins zeer doet tijdens de liefdesdaad. Uit de pics zag ik dat ze niet bijzonder was, ik zeg ze want mijn klit is groter dan jouw pielemansje.
hardcore strugglesquote:Op maandag 15 februari 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Bohhh als je moet poepen en je bips raakt de koude toiletbril![]()
![]()
ik voel me gepest. TRquote:Op maandag 15 februari 2016 17:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ga neuken danquote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben volgens mij ovulerende. Ik zie overal potentiele baby daddy lopen
vnv maybequote:
ik hb geen tekort aan seks goddank. Maar wil wel graag praten over mijn periodes.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagelijkse onderwerpen van Stimorol
-pms
-eten
-afvallen
-gebrek aan seks
Zwengel die zaadleverancier van je vriend aan dan. Ben je met een beetje geluk ook niet meer ongesteld de komende maanden.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben volgens mij ovulerende. Ik zie overal potentiele baby daddy lopen
wat zijn mijn onderwerpen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagelijkse onderwerpen van Stimorol
-pms
-eten
-afvallen
-gebrek aan seks
ik heb hem al geplaatstquote:Op maandag 15 februari 2016 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd vk, fucking irritant. Je hebt geluk dat ik geen tr plaats
Eerst diploma, daarna kan welquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zwengel die zaadleverancier van je vriend aan dan. Ben je met een beetje geluk ook niet meer ongesteld de komende maanden.
niet door mijquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja als ze dat doet wordt ze weer slet genoemd. het leven van eenvrouw is zo gecompliceerd
nope, waarom die conclusiequote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat me raden, ze moet jou zeker kiezen voor dat potje honkebonken?
Honger?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd vk, fucking irritant. Je hebt geluk dat ik geen tr plaats
ik ren altijd rondjes in mijn dromen, daar val ik ook van afquote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon ongezond eten, val je van af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |