vnv maybequote:
ik hb geen tekort aan seks goddank. Maar wil wel graag praten over mijn periodes.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagelijkse onderwerpen van Stimorol
-pms
-eten
-afvallen
-gebrek aan seks
Zwengel die zaadleverancier van je vriend aan dan. Ben je met een beetje geluk ook niet meer ongesteld de komende maanden.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben volgens mij ovulerende. Ik zie overal potentiele baby daddy lopen
wat zijn mijn onderwerpen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagelijkse onderwerpen van Stimorol
-pms
-eten
-afvallen
-gebrek aan seks
ik heb hem al geplaatstquote:Op maandag 15 februari 2016 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd vk, fucking irritant. Je hebt geluk dat ik geen tr plaats
Eerst diploma, daarna kan welquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zwengel die zaadleverancier van je vriend aan dan. Ben je met een beetje geluk ook niet meer ongesteld de komende maanden.
niet door mijquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja als ze dat doet wordt ze weer slet genoemd. het leven van eenvrouw is zo gecompliceerd
nope, waarom die conclusiequote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat me raden, ze moet jou zeker kiezen voor dat potje honkebonken?
Honger?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd vk, fucking irritant. Je hebt geluk dat ik geen tr plaats
ik ren altijd rondjes in mijn dromen, daar val ik ook van afquote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon ongezond eten, val je van af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |