Weet niet zou vroeger naar Free record shop zijn gegaan maar die is ook wegquote:Op maandag 15 februari 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En V&D is de enige die het verkoopt?
gewoon mediamarkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet zou vroeger naar Free record shop zijn gegaan maar die is ook weg
Ja hoor, doe je het in een spoilertje?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het goed als ik antwoord op je DM even hier post, TARDIS?
van voooor naar achter van links naar rechts van voor naar achter van links naar rechtquote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan neuk ik je van voren naar achteren en weer terug.
Zin in carnavalquote:Op maandag 15 februari 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van voooor naar achter van links naar rechts van voor naar achter van links naar recht
jalalalaslalalalalallalalala
ben benieuwd.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan neuk ik je van voren naar achteren en weer terug.
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hoor, doe je het in een spoilertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf het knap vinden dat jij, ondanks 24/7 onder invloed, kan presterenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG, favo uitkeringtrekkert van me
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben bijna 24/7 onder invloedquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 15:27:54 ]
echt he hoe kan je zo achterlopenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt alleen gerimt tegenwoordig
Oh wow sorry dan ben ik wegquote:Op maandag 15 februari 2016 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt alleen gerimt tegenwoordig
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Kun je nagaan als ik nuchter benquote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blijf het knap vinden dat jij, ondanks 24/7 onder invloed, kan presteren.
Nuquote:Op maandag 15 februari 2016 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Chloro wanneer mag ik weer van je muffin proeven
Nee grapje ben er net johquote:
quote:
gemeenschappelijke ruimte volgens studenten-woordenboek.nlquote:Op maandag 15 februari 2016 15:32 schreef Chloroform het volgende:
Mensen wat betekent geru
Een leerling begon daarover en ik heb geen idee wat het is :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |