Hoe kan jij typen terwijl je in de keuken moet staan?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen die dat zeggen moet je direct vergiftigen met rattengif in hun soep ofzo
Enige recht = aanrecht, ammehoela.
iemand willen doden op een bekrompen standpunt maak je een veel beter mens jaquote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen die dat zeggen moet je direct vergiftigen met rattengif in hun soep ofzo
Enige recht = aanrecht, ammehoela.
Multitaskin'quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kan jij typen terwijl je in de keuken moet staan?
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 14:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had je je laten inspireren door Mur? Ben nog steeds getraumatiseerd door die site van hem waarbij een vrouw in de lengte doorspiest was en er daarna allerlei vunzige shizzle met haar uitgespookt werd
Helaas hebben die vrouwtjes tegenwoordig allemaal een smartphone.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kan jij typen terwijl je in de keuken moet staan?
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Helaas hebben die vrouwtjes tegenwoordig allemaal een smartphone.
Niet alleen z'n plasbuis was fucked up.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef PeZu het volgende:
lekker zo ver oprekken dat je lul gevingerd kan worden, ik vraag me dan af hoe kun je dat lekker vinden, wat de fuck
wel toegang tot veel recepten dus dat kan welquote:Op maandag 15 februari 2016 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Met een smartphone gaat ze heus geen betere cakes bakken.
ghph?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet alleen z'n plasbuis was fucked up.
Beter geven ze het van generatie op generatie over.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel toegang tot veel recepten dus dat kan wel
ja ja en dan zeker ook een deel van je schoonmoeder erbijquote:Op maandag 15 februari 2016 14:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter geven ze het van generatie op generatie over.
Hij studeert om anesthesist te worden dus ik zou zijn intelligentie niet meer in vraag stellen hoor.quote:
Als het goed is staat die in haar eigen keukenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ja en dan zeker ook een deel van je schoonmoeder erbij
aaah ja dat is wel weer een stukje waterdichte bewijsvoeringquote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij studeert om anesthesist te worden dus ik zou zijn intelligentie niet meer in vraag stellen hoor.
ja mag hopen van wel, maar als ze een goed recept al meekrijgen dan kun je op je vingers natellen wat ze allemaal nog meer leren van moeders...quote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als het goed is staat die in haar eigen keuken
Taalwetenschap is een pretstudie volgens onze vriend dus dat is alweer een argument tegen de mijne.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ja dat is wel weer een stukje waterdichte bewijsvoering
Dat maaakt me verder niet zoveel uit.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mag hopen van wel, maar als ze een goed recept al meekrijgen dan kun je op je vingers natellen wat ze allemaal nog meer leren van moeders...
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Taalwetenschap is een pretstudie volgens onze vriend dus dat is alweer een argument tegen de mijne.
Op het moment dat mensen hun studie in de strijd gaan gooien om intelligentie te bewijzen is het meestal wel duidelijk hoe laat het is.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Taalwetenschap is een pretstudie volgens onze vriend dus dat is alweer een argument tegen de mijne.
Ik geloof daar niet in. Die relnicht is echt.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik hoop nog steeds zo dat het een act is
Bedankt Chai voor het uit de doeken doen van de mening die ik deel.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
Op het moment dat mensen hun studie in de strijd gaan gooien om intelligentie te bewijzen is het meestal wel duidelijk hoe laat het is.
Disclaimer: Hiermee zeg ik niet dat ze niet daadwerkelijk kunnen presteren binnen hun vakgebied, maar algemene kennis kan dan nog steeds te wensen over laten.
daarom ook: ik hoopquote:Op maandag 15 februari 2016 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Die relnicht is echt.
een tijdje terug ook in een 9-11 topic, na 4 pagina's was een user op eens bouwkundig ingenieurquote:Op maandag 15 februari 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het moment dat mensen hun studie in de strijd gaan gooien om intelligentie te bewijzen is het meestal wel duidelijk hoe laat het is.
Disclaimer: Hiermee zeg ik niet dat ze niet daadwerkelijk kunnen presteren binnen hun vakgebied, maar algemene kennis kan dan nog steeds te wensen over laten.
Ik ben ook wel eens bouwkundig ingenieur op het toilet.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
een tijdje terug ook in een 9-11 topic, na 4 pagina's was een user op eens bouwkundig ingenieur
Haha dat doet mijn ex ook, als je die vroeg hoe lang het rijden was naar Turkije zei hij dat je alleen kon vliegenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij studeert om anesthesist te worden dus ik zou zijn intelligentie niet meer in vraag stellen hoor.
Zou dat het beter maken?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik hoop nog steeds zo dat het een act is
KLB / ING die mensen niet dood wil laten gaanquote:
eigenlijk niet neequote:
was dat voor kut lemming?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / ING die mensen niet dood wil laten gaan
Hahaha ik zag je post verwijderd worden met the quickness.
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.quote:
hugesnotsocoolquote:Op maandag 15 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.
wat maak je me nou turdisquote:Op maandag 15 februari 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR voor crewbash, zie je over 3 maanden.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.
Hey kwarkje, zullen we samen iets leuks gaan doen. Biertje pakken ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
hugecooll! in mijn topic!
Zo trots nu
WAAROM GEBEURDE DAT GVDquote:Op maandag 15 februari 2016 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / ING die mensen niet dood wil laten gaan
Hahaha ik zag je post verwijderd worden met the quickness.
Nee ik ben een autist.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey kwarkje, zullen we samen iets leuks gaan doen. Biertje pakken ofzo.
ok hansquote:Op maandag 15 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vieze autist ik hoop dat je struikelt.
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vieze autist ik hoop dat je struikelt.
sowquote:Op maandag 15 februari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doen
GEK
sodemieterquote:Op maandag 15 februari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doen
GEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |