was dat voor kut lemming?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / ING die mensen niet dood wil laten gaan
Hahaha ik zag je post verwijderd worden met the quickness.
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.quote:
hugesnotsocoolquote:Op maandag 15 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.
wat maak je me nou turdisquote:Op maandag 15 februari 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR voor crewbash, zie je over 3 maanden.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.
Hey kwarkje, zullen we samen iets leuks gaan doen. Biertje pakken ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
hugecooll! in mijn topic!
Zo trots nu
WAAROM GEBEURDE DAT GVDquote:Op maandag 15 februari 2016 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / ING die mensen niet dood wil laten gaan
Hahaha ik zag je post verwijderd worden met the quickness.
Nee ik ben een autist.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey kwarkje, zullen we samen iets leuks gaan doen. Biertje pakken ofzo.
ok hansquote:Op maandag 15 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vieze autist ik hoop dat je struikelt.
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vieze autist ik hoop dat je struikelt.
sowquote:Op maandag 15 februari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doen
GEK
sodemieterquote:Op maandag 15 februari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doen
GEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |