SPOILER: Verplicht gifje van SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pezu had lapoquote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja jezus als echt niemand het doet.
jij welquote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja jezus als echt niemand het doet.
Maar leek me niet zo geschikt voor een TT.quote:Bijna goed. Mar blijf raden,Easy Wanker gathers only moss while the weak smoke rock btw wayside.....just saying . Buttfucked nuff now said stakker humanoid ebn btw Kutmarrokanen zijn allemaal loverboys. Als die Beatrix Maxima nou eens befte anyway...TIME@DIE timecube.dot. cum all overmee before the saints come walking straight foolz. baaibaai baap baby achtung Bono Vox. UT That!!!!!!!!!!!!!!!!! Und snell bitte ( made in 25secs)Like Wilders in Holland want hij klinkt zo lallende CarvalHO!!!!@film?2 !!.
Confusityfussedfistfuckednumbnutgods of smack 10(tag the targets 4 a change...........BOB.XXX@FB. (wie het weet mag niks zeggen sssseeekkkeeerrrssss? DUGdiggers.
couldnt care lessquote:Op maandag 15 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik had niks onder de copy staan, dus dacht, iemand is me vast voor. Maar jezus wat een gruwelijke collectieve wanprestatie van jullie.
heeft met fatsoen te makenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dat relevant zou moeten zijn.
Hij had dus een nieuw topic moeten openenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dat relevant zou moeten zijn.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij had dus een nieuw topic moeten openen
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je weet in welke SC je je op dit moment bevindt?
Lapo boeit geen fuck meer sinds reeksen.quote:
waarom zou het op de boot moeten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heeft jenever de boot gemist though?
haha ja ik ga verder converseren met een hbo dropout, die is gekquote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heeft jenever de boot gemist though?
Dus je praat niet meer tegen me?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja ik ga verder converseren met een hbo dropout, die is gek
nog nooit gedaan dus rare vraagquote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je praat niet meer tegen me?
nou in 36 seconden had jij allang twee studentjes opgelichtquote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon 36 seconden tussen lapo en nieuw topic, schandalig
Oke, betekent dit ook dat je niet meer -over- me praat?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog nooit gedaan dus rare vraag
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Lapo boeit geen fuck meer sinds reeksen.
Die regel was er om een wildgroei aan dubbele topics te voorkomen, maar nu krijg je gewoon melding als er nog een topic open is in de reeks.
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.quote:
Alsof fok niks is, wtf manquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
fok dat; lekker boeiend wie het nieuwe deel opent
je brengt geen boek uit tis maar een fokking topic of fok
nog nooit gedaan ookquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, betekent dit ook dat je niet meer -over- me praat?
Slecht hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wou nog zeggen "ja" op je zelfstandig en verantwoordelijkheids vraag dus bij dezen
Kapen is juist handig, want tenzij je abo hebt kun je niet binnen heel korte tijd opnieuw posten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.
Kaapleef beste leef though.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
wow jij kunt echt zo goed relativeren ecbt eem relativeerkunstenaarquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
Nog nooit gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Dan moet niemand gaan huilen als er wordt gekaapt.
wtf dit was gewoon nieuws of watquote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon bitter lemon. Echt schandalig dat de tweede kamer nu zonder zit.
Ja vorig jaar. http://www.nu.nl/politiek(...)in-tweede-kamer.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wtf dit was gewoon nieuws of wat
ja dat was mijn streven ook echt net zoals jouw streven om niks te zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow jij kunt echt zo goed relativeren ecbt eem relativeerkunstenaar
Goh jij weet alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kapen is juist handig, want tenzij je abo hebt kun je niet binnen heel korte tijd opnieuw posten.
Heilige moederneukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vorig jaar. http://www.nu.nl/politiek(...)in-tweede-kamer.html
JA HEB DONUTSquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen lekker vrolijk deze maandag?
definieer niks plsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was mijn streven ook echt net zoals jouw streven om niks te zijn
Nee, heb nu plotseling zin in donutsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Catkiller het volgende:
houd je bek dan slappe zakquote:
?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously Opso, mensen appen omdat er 'fittie' zou zijn in een SC?
oh grtdquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GC / [GRTD #6631] KLB SC BESTE SC
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je ook normaal doen jongen?quote:
okquote:
Toppie.quote:
Je bent al dik zat.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, heb nu plotseling zin in donuts
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously Opso, mensen appen omdat er 'fittie' zou zijn in een SC?
Hoe gaat het met je swagg?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben Elan en ik huil als er users uit een andere SC komen posten, huil huil.
Zo zijn VBLfaggots gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Heel goed, ging naar de tandarts vanochtend en had geen gaatjes en mijn verstandskiezen hoeven er waarschijnlijk niet uit. Ik zeg niet dat het door de swag komt maar het lijkt er wel op. Zouden ze moeten onderzoeken.quote:
Ben je weggepest uit grtd?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onbereikbaar mn nr is deaud ;s
Feyenoorders die klagen over sferen verziekenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dat zeg en dat ' bewijs' ookquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er is helemaal geen rel.
Tis gewoon bietje die Elan opjutten.
smoesjesquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onbereikbaar mn nr is deaud ;s
Ze mistte mij te veel. Begrijpelijk toch?quote:
Super goed van jequote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel goed, ging naar de tandarts vanochtend en had geen gaatjes en mijn verstandskiezen hoeven er waarschijnlijk niet uit. Ik zeg niet dat het door de swag komt maar het lijkt er wel op. Zouden ze moeten onderzoeken.
Hij heeft het zwaar als Rotterdammerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
nee.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je ook normaal doen jongen?
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Super goed van je
Denk wel dat dat met elkaar te maken heeft, mensen met Swag hebben een mooi gebit
Ze praten niet zo lief over jequote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, gwn overal & nergens te vinden
vroeger welquote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja echt geen reet te doen daar.
Zonder jou is de leer zo zwaar. Elke dag maken jouw posts mij blij. Jij bent het zonnetje in mijn leven, slagroom op m'n pringles, chocoladelaag op m'n donutquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze mistte mij te veel. Begrijpelijk toch?
Bel mij eens dan, je krijgt een leuk vrouwenstem te horen van dat mn nr niet meer in gebruik isquote:
Dat is Fok-it maar.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze praten niet zo lief over je
Tanden van Afrikanen lijken wit, omdat hun tandvlees een zwart/bruine kleur heeft. Het witte valt dus extra opquote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.
quote:
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zonder jou is de leer zo zwaar. Elke dag maken jouw posts mij blij. Jij bent het zonnetje in mijn leven, slagroom op m'n pringles, chocoladelaag op m'n donut
[..]
Bel mij eens dan, je krijgt een leuk vrouwenstem te horen van dat mn nr niet meer in gebruik is
Niemand, wilde checken of je mn gedicht voor jou wel echt ging lezenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?
Gescheurde broek wel maar dat is geen Yeezy maar gewoon omdat ik arm ben.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tanden van Afrikanen lijken wit, omdat hun tandvlees een zwart/bruine kleur heeft. Het witte valt dus extra op
Heb je nu ook een grill en een gescheurde broek?
Wat ben je weer positief.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik geef al je posts mijn volle aandacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand, wilde checken of je mn gedicht voor jou wel echt ging lezen
Is toch zo. :Squote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.
Ga bij de Mac werkenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gescheurde broek wel maar dat is geen Yeezy maar gewoon omdat ik arm ben.
dat niet, maar proberen een hdmi kabel in een usb poort te stoppen is ook zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja kan echt niet he als man moet je gwn hard op hdmi-kabels fappen
ik moest lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, ondanks het hoge aantal kalen
amaiquote:Op maandag 15 februari 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wel twee dan, aleeee
En dan?quote:
wat doet mijn quote hier?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?
Ze gaan weer voor de 10-0, maar nu net even andersquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef PeZu het volgende:
ooh elan is feijenoorder, die is nog wat gefrustreerd over gister joh
ze staan wel bovenaan nu, meeste nederlagen op rij in de eredivisie, eerste club uit de traditionele top drie met 7 nederlagen op rij, plek 4 of 3 op de flop 5 van alle teams in europaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze gaan weer voor de 10-0, maar nu net even anders
Aston Villa slechtste Villa.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens Carragher zijn jullie het slechtste PL- team ooit.
Mooi staan denkquote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doet mijn quote hier?
Derby heeft ooit in een heel seizoen 11 punten gehaald, dus verworpen. Het was misschien wel de slechtste prestatie ooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens Carragher zijn jullie het slechtste PL- team ooit.
Half jaar werken is dat zeker met macloon? Pff ben al moe als ik er aan denk.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je money en kan je die dure broek kopen
Je zou niet meer tegen me praten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee wel meer kloontjes van toto en slaapzak die beweren vrouw te zijn
Steel dan gewoonquote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Half jaar werken is dat zeker met macloon? Pff ben al moe als ik er aan denk.
doe ik toch ook niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zou niet meer tegen me praten.
Moet eerst nog nektasje kopen dan is mijn swag over 9000 en dan kan datquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Steel dan gewoon
Als je Swag hebt mag dat
¤@tk1ll3rquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet eerst nog nektasje kopen dan is mijn swag over 9000 en dan kan dat
dus dat een een gefrustreerd jankzakje meer nietquote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dr is helemaal geen rel joh.
Laatste goede rel was met DP en Hoink, toen DP tong80 quotte en een ban kreegquote:Op maandag 15 februari 2016 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
VROEGER, toen waren er nog rellen
Oh nee andere SC's boeien me niet. Ik ga ook niet naar de buren om daar even flink te stoken in het huwelijk en dan toe te kijken, dat is niet interessant.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja in grtd
Alleen niet echt interessant
Ja voetstapjesquote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als jij weg loopt valt er wel wat te zien.
i hate to see you go, but i love to watch you leave?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als jij weg loopt valt er wel wat te zien.
ah, hier nu ookquote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
wtf waarom dmt viskarretje over het openen van topics
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom dmt viskar mij nu over naamtopic.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
wtf waarom dmt viskarretje over het openen van topics
Openbaring DM, 2 weken banquote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:
Lijkt me wel leukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee andere SC's boeien me niet. Ik ga ook niet naar de buren om daar even flink te stoken in het huwelijk en dan toe te kijken, dat is niet interessant.
maar wij moeten het wel aldoor ontgelden?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk
Heb je tenminste nog wat te doen en te kijken op de maandagmiddag
dat weet geen mensquote:Op maandag 15 februari 2016 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar hoe en wat en waarom
Nee wij hebben een stabiele huwelijk, daar kan niks tussen komenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar wij moeten het wel aldoor ontgelden?
Je weet dat dit niet mag he?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Je zou een ban moeten krijgen vanwege die achterlijke lemmings.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet mag he?
Ban, op z'n minst, ..
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee wij hebben een stabiele huwelijk, daar kan niks tussen komen
Wow dit draagt niet echt bij aan het positieve beleid.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet mag he?
Ban, op z'n minst, ..
Ik ben geen kloonquote:Op maandag 15 februari 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
Maak lekker wat kloons aan Viskarretje en doe het zelf.
Ach, zijn toch mooie recordsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze staan wel bovenaan nu, meeste nederlagen op rij in de eredivisie, eerste club uit de traditionele top drie met 7 nederlagen op rij, plek 4 of 3 op de flop 5 van alle teams in europa
nee doe ik lekker wel nietquote:Op maandag 15 februari 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lezen[ afbeelding ]
Maak kloons aan en open die naamtopics lekker zelf.
de users die erin trappen danquote:Op maandag 15 februari 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te bedelen als een loopse teef? Als je er toch niks voor over hebt?
ga je tampon verwisselen, kutjequote:Op maandag 15 februari 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te bedelen als een loopse teef? Als je er toch niks voor over hebt?
Wowowow.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:12 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
ga je tampon verwisselen, kutje
Dat lijkt me best pijnlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowowow.
Nee jij dan, duw ff een nieuw wattenstaafje in je urinebuis of zo.
sletjequote:Op maandag 15 februari 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowowow.
Nee jij dan, duw ff een nieuw wattenstaafje in je urinebuis of zo.
Een smalle dildo? In de plasbuis van een man? whuttttttquote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens gezien dat er een smalle dildo in ging, dus wattenstaafje moet makkelijk kunnen.
quote:
Jup.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een smalle dildo? In de plasbuis van een man? whutttttt
breinaalden ook g, geen grapquote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Penisplug heet dat. Heb er een keer een artikel over moeten schrijvenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, je zit thuis waarschijnlijk.quote:
ja oa...quote:
Is al lang geleden hoor, kijk al best lang geen zieke dingen meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat voor vieze zooi zit je te kijken dan tering
Had je je laten inspireren door Mur? Ben nog steeds getraumatiseerd door die site van hem waarbij een vrouw in de lengte doorspiest was en er daarna allerlei vunzige shizzle met haar uitgespookt werdquote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al lang geleden hoor, kijk al best lang geen zieke dingen meer.
valt mee, ziek is dat er een stel ontvoert voert, de gast zijn lul wordt afgesneden, waarmee ze dan de ongeboren foetus van het meisje verkrachten terwijl die ik haar buik zit en ze har even opensnijdenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat voor vieze zooi zit je te kijken dan tering
Valt reuze mee idd.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
valt mee, ziek is dat er een stel ontvoert voert, de gast zijn lul wordt afgesneden, waarmee ze dan de ongeboren foetus van het meisje verkrachten terwijl die ik haar buik zit en ze har even opensnijden
Geef toe, wel origineelquote:Op maandag 15 februari 2016 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
valt mee, ziek is dat er een stel ontvoert voert, de gast zijn lul wordt afgesneden, waarmee ze dan de ongeboren foetus van het meisje verkrachten terwijl die ik haar buik zit en ze har even opensnijden
daarna werd hij in zijn wonden geraped met iets vd foetus...quote:
Terug naar m'n significantiecijfers.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarna werd hij in zijn wonden geraped met iets vd foetus...
Linkje?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Yeaaaahhh no. I'm out. Fijne dag allemaalquote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er was.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeaaaahhh no. I'm out. Fijne dag allemaal
Nee niet van Mur, maar weet niet meer waarvan wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had je je laten inspireren door Mur? Ben nog steeds getraumatiseerd door die site van hem waarbij een vrouw in de lengte doorspiest was en er daarna allerlei vunzige shizzle met haar uitgespookt werd
Lukt het beetje?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terug naar m'n significantiecijfers.
Die wil ik zien.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/August_Underground%27s_Mordum
Doe effe Fok search op Demon_from_Heaven. Dankzij deze user ben ik op de hoogte van het fenomeen sounding.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zijn er 3 geen idee meer in welke die scene zat, ik dacht uit degen uit mijn linkquote:
En het enige recht is:quote:Op maandag 15 februari 2016 14:19 schreef Viskarretje het volgende:
Vrouwen horen geen succes te hebben maar lekker eten te koken voor de mannen
Bukken voor de baas.
lekker zo ver oprekken dat je lul gevingerd kan worden, ik vraag me dan af hoe kun je dat lekker vinden, wat de fuckquote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe effe Fok search op Demon_from_Heaven. Dankzij deze user ben ik op de hoogte van het fenomeen sounding.
Politie ingelichtquote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen die dat zeggen moet je direct vergiftigen met rattengif in hun soep ofzo
Enige recht = aanrecht, ammehoela.
Hoe kan jij typen terwijl je in de keuken moet staan?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
iemand willen doden op een bekrompen standpunt maak je een veel beter mens jaquote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Multitaskin'quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kan jij typen terwijl je in de keuken moet staan?
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 14:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Had je je laten inspireren door Mur? Ben nog steeds getraumatiseerd door die site van hem waarbij een vrouw in de lengte doorspiest was en er daarna allerlei vunzige shizzle met haar uitgespookt werd
Helaas hebben die vrouwtjes tegenwoordig allemaal een smartphone.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kan jij typen terwijl je in de keuken moet staan?
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Helaas hebben die vrouwtjes tegenwoordig allemaal een smartphone.
Niet alleen z'n plasbuis was fucked up.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef PeZu het volgende:
lekker zo ver oprekken dat je lul gevingerd kan worden, ik vraag me dan af hoe kun je dat lekker vinden, wat de fuck
wel toegang tot veel recepten dus dat kan welquote:Op maandag 15 februari 2016 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Met een smartphone gaat ze heus geen betere cakes bakken.
ghph?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet alleen z'n plasbuis was fucked up.
Beter geven ze het van generatie op generatie over.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel toegang tot veel recepten dus dat kan wel
ja ja en dan zeker ook een deel van je schoonmoeder erbijquote:Op maandag 15 februari 2016 14:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter geven ze het van generatie op generatie over.
Hij studeert om anesthesist te worden dus ik zou zijn intelligentie niet meer in vraag stellen hoor.quote:
Als het goed is staat die in haar eigen keukenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ja en dan zeker ook een deel van je schoonmoeder erbij
aaah ja dat is wel weer een stukje waterdichte bewijsvoeringquote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij studeert om anesthesist te worden dus ik zou zijn intelligentie niet meer in vraag stellen hoor.
ja mag hopen van wel, maar als ze een goed recept al meekrijgen dan kun je op je vingers natellen wat ze allemaal nog meer leren van moeders...quote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als het goed is staat die in haar eigen keuken
Taalwetenschap is een pretstudie volgens onze vriend dus dat is alweer een argument tegen de mijne.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ja dat is wel weer een stukje waterdichte bewijsvoering
Dat maaakt me verder niet zoveel uit.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mag hopen van wel, maar als ze een goed recept al meekrijgen dan kun je op je vingers natellen wat ze allemaal nog meer leren van moeders...
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Taalwetenschap is een pretstudie volgens onze vriend dus dat is alweer een argument tegen de mijne.
Op het moment dat mensen hun studie in de strijd gaan gooien om intelligentie te bewijzen is het meestal wel duidelijk hoe laat het is.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Taalwetenschap is een pretstudie volgens onze vriend dus dat is alweer een argument tegen de mijne.
Ik geloof daar niet in. Die relnicht is echt.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik hoop nog steeds zo dat het een act is
Bedankt Chai voor het uit de doeken doen van de mening die ik deel.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
Op het moment dat mensen hun studie in de strijd gaan gooien om intelligentie te bewijzen is het meestal wel duidelijk hoe laat het is.
Disclaimer: Hiermee zeg ik niet dat ze niet daadwerkelijk kunnen presteren binnen hun vakgebied, maar algemene kennis kan dan nog steeds te wensen over laten.
daarom ook: ik hoopquote:Op maandag 15 februari 2016 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Die relnicht is echt.
een tijdje terug ook in een 9-11 topic, na 4 pagina's was een user op eens bouwkundig ingenieurquote:Op maandag 15 februari 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het moment dat mensen hun studie in de strijd gaan gooien om intelligentie te bewijzen is het meestal wel duidelijk hoe laat het is.
Disclaimer: Hiermee zeg ik niet dat ze niet daadwerkelijk kunnen presteren binnen hun vakgebied, maar algemene kennis kan dan nog steeds te wensen over laten.
Ik ben ook wel eens bouwkundig ingenieur op het toilet.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
een tijdje terug ook in een 9-11 topic, na 4 pagina's was een user op eens bouwkundig ingenieur
Haha dat doet mijn ex ook, als je die vroeg hoe lang het rijden was naar Turkije zei hij dat je alleen kon vliegenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij studeert om anesthesist te worden dus ik zou zijn intelligentie niet meer in vraag stellen hoor.
Zou dat het beter maken?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik hoop nog steeds zo dat het een act is
KLB / ING die mensen niet dood wil laten gaanquote:
eigenlijk niet neequote:
was dat voor kut lemming?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / ING die mensen niet dood wil laten gaan
Hahaha ik zag je post verwijderd worden met the quickness.
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.quote:
hugesnotsocoolquote:Op maandag 15 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.
wat maak je me nou turdisquote:Op maandag 15 februari 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR voor crewbash, zie je over 3 maanden.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n topic sloot huge. Ik voelde me vies en het was pure bagger maar m'n trots en ego waren te groot om er zelf iets aan te doen.
Hey kwarkje, zullen we samen iets leuks gaan doen. Biertje pakken ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
hugecooll! in mijn topic!
Zo trots nu
WAAROM GEBEURDE DAT GVDquote:Op maandag 15 februari 2016 14:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB / ING die mensen niet dood wil laten gaan
Hahaha ik zag je post verwijderd worden met the quickness.
Nee ik ben een autist.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey kwarkje, zullen we samen iets leuks gaan doen. Biertje pakken ofzo.
ok hansquote:Op maandag 15 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vieze autist ik hoop dat je struikelt.
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vieze autist ik hoop dat je struikelt.
sowquote:Op maandag 15 februari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doen
GEK
sodemieterquote:Op maandag 15 februari 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je halsslagader wordt geraakt door een stuk losvliegend glas toen je je bierfles open wou doen
GEK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |