Niemand, wilde checken of je mn gedicht voor jou wel echt ging lezenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?
Gescheurde broek wel maar dat is geen Yeezy maar gewoon omdat ik arm ben.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tanden van Afrikanen lijken wit, omdat hun tandvlees een zwart/bruine kleur heeft. Het witte valt dus extra op
Heb je nu ook een grill en een gescheurde broek?
Wat ben je weer positief.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben Elan en ik huil als er users uit een andere SC komen posten, huil huil.
Ik geef al je posts mijn volle aandacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand, wilde checken of je mn gedicht voor jou wel echt ging lezen
Is toch zo. :Squote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.
Ga bij de Mac werkenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gescheurde broek wel maar dat is geen Yeezy maar gewoon omdat ik arm ben.
dat niet, maar proberen een hdmi kabel in een usb poort te stoppen is ook zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja kan echt niet he als man moet je gwn hard op hdmi-kabels fappen
ik moest lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, ondanks het hoge aantal kalen
amaiquote:Op maandag 15 februari 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wel twee dan, aleeee
En dan?quote:
wat doet mijn quote hier?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?
Ze gaan weer voor de 10-0, maar nu net even andersquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef PeZu het volgende:
ooh elan is feijenoorder, die is nog wat gefrustreerd over gister joh
ze staan wel bovenaan nu, meeste nederlagen op rij in de eredivisie, eerste club uit de traditionele top drie met 7 nederlagen op rij, plek 4 of 3 op de flop 5 van alle teams in europaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze gaan weer voor de 10-0, maar nu net even anders
Aston Villa slechtste Villa.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens Carragher zijn jullie het slechtste PL- team ooit.
Mooi staan denkquote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doet mijn quote hier?
Derby heeft ooit in een heel seizoen 11 punten gehaald, dus verworpen. Het was misschien wel de slechtste prestatie ooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens Carragher zijn jullie het slechtste PL- team ooit.
Half jaar werken is dat zeker met macloon? Pff ben al moe als ik er aan denk.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je money en kan je die dure broek kopen
Je zou niet meer tegen me praten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee wel meer kloontjes van toto en slaapzak die beweren vrouw te zijn
Steel dan gewoonquote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Half jaar werken is dat zeker met macloon? Pff ben al moe als ik er aan denk.
doe ik toch ook niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zou niet meer tegen me praten.
Moet eerst nog nektasje kopen dan is mijn swag over 9000 en dan kan datquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Steel dan gewoon
Als je Swag hebt mag dat
¤@tk1ll3rquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet eerst nog nektasje kopen dan is mijn swag over 9000 en dan kan dat
dus dat een een gefrustreerd jankzakje meer nietquote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dr is helemaal geen rel joh.
Laatste goede rel was met DP en Hoink, toen DP tong80 quotte en een ban kreegquote:Op maandag 15 februari 2016 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
VROEGER, toen waren er nog rellen
Oh nee andere SC's boeien me niet. Ik ga ook niet naar de buren om daar even flink te stoken in het huwelijk en dan toe te kijken, dat is niet interessant.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja in grtd
Alleen niet echt interessant
Ja voetstapjesquote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als jij weg loopt valt er wel wat te zien.
i hate to see you go, but i love to watch you leave?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als jij weg loopt valt er wel wat te zien.
ah, hier nu ookquote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
wtf waarom dmt viskarretje over het openen van topics
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom dmt viskar mij nu over naamtopic.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
wtf waarom dmt viskarretje over het openen van topics
Openbaring DM, 2 weken banquote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:
Lijkt me wel leukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee andere SC's boeien me niet. Ik ga ook niet naar de buren om daar even flink te stoken in het huwelijk en dan toe te kijken, dat is niet interessant.
maar wij moeten het wel aldoor ontgelden?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk
Heb je tenminste nog wat te doen en te kijken op de maandagmiddag
dat weet geen mensquote:Op maandag 15 februari 2016 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar hoe en wat en waarom
Nee wij hebben een stabiele huwelijk, daar kan niks tussen komenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar wij moeten het wel aldoor ontgelden?
Je weet dat dit niet mag he?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Je zou een ban moeten krijgen vanwege die achterlijke lemmings.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet mag he?
Ban, op z'n minst, ..
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee wij hebben een stabiele huwelijk, daar kan niks tussen komen
Wow dit draagt niet echt bij aan het positieve beleid.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet mag he?
Ban, op z'n minst, ..
Ik ben geen kloonquote:Op maandag 15 februari 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
Maak lekker wat kloons aan Viskarretje en doe het zelf.
Ach, zijn toch mooie recordsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze staan wel bovenaan nu, meeste nederlagen op rij in de eredivisie, eerste club uit de traditionele top drie met 7 nederlagen op rij, plek 4 of 3 op de flop 5 van alle teams in europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |