Ben je weggepest uit grtd?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onbereikbaar mn nr is deaud ;s
Feyenoorders die klagen over sferen verziekenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GC / [GRTD #6631] KLB SC BESTE SC
dat zeg en dat ' bewijs' ookquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er is helemaal geen rel.
Tis gewoon bietje die Elan opjutten.
smoesjesquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben onbereikbaar mn nr is deaud ;s
Ze mistte mij te veel. Begrijpelijk toch?quote:
Super goed van jequote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel goed, ging naar de tandarts vanochtend en had geen gaatjes en mijn verstandskiezen hoeven er waarschijnlijk niet uit. Ik zeg niet dat het door de swag komt maar het lijkt er wel op. Zouden ze moeten onderzoeken.
Hij heeft het zwaar als Rotterdammerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben Elan en ik huil als er users uit een andere SC komen posten, huil huil.
nee.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je ook normaal doen jongen?
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Super goed van je
Denk wel dat dat met elkaar te maken heeft, mensen met Swag hebben een mooi gebit
Ze praten niet zo lief over jequote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, gwn overal & nergens te vinden
vroeger welquote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja echt geen reet te doen daar.
Zonder jou is de leer zo zwaar. Elke dag maken jouw posts mij blij. Jij bent het zonnetje in mijn leven, slagroom op m'n pringles, chocoladelaag op m'n donutquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze mistte mij te veel. Begrijpelijk toch?
Bel mij eens dan, je krijgt een leuk vrouwenstem te horen van dat mn nr niet meer in gebruik isquote:
Dat is Fok-it maar.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze praten niet zo lief over je
Tanden van Afrikanen lijken wit, omdat hun tandvlees een zwart/bruine kleur heeft. Het witte valt dus extra opquote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.
quote:
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zonder jou is de leer zo zwaar. Elke dag maken jouw posts mij blij. Jij bent het zonnetje in mijn leven, slagroom op m'n pringles, chocoladelaag op m'n donut
[..]
Bel mij eens dan, je krijgt een leuk vrouwenstem te horen van dat mn nr niet meer in gebruik is
Niemand, wilde checken of je mn gedicht voor jou wel echt ging lezenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?
Gescheurde broek wel maar dat is geen Yeezy maar gewoon omdat ik arm ben.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tanden van Afrikanen lijken wit, omdat hun tandvlees een zwart/bruine kleur heeft. Het witte valt dus extra op
Heb je nu ook een grill en een gescheurde broek?
Wat ben je weer positief.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben Elan en ik huil als er users uit een andere SC komen posten, huil huil.
Ik geef al je posts mijn volle aandacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand, wilde checken of je mn gedicht voor jou wel echt ging lezen
Is toch zo. :Squote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.
Ga bij de Mac werkenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gescheurde broek wel maar dat is geen Yeezy maar gewoon omdat ik arm ben.
dat niet, maar proberen een hdmi kabel in een usb poort te stoppen is ook zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja kan echt niet he als man moet je gwn hard op hdmi-kabels fappen
ik moest lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, ondanks het hoge aantal kalen
amaiquote:Op maandag 15 februari 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wel twee dan, aleeee
En dan?quote:
wat doet mijn quote hier?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?
Ze gaan weer voor de 10-0, maar nu net even andersquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef PeZu het volgende:
ooh elan is feijenoorder, die is nog wat gefrustreerd over gister joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |