Niemand, wilde checken of je mn gedicht voor jou wel echt ging lezenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?
Gescheurde broek wel maar dat is geen Yeezy maar gewoon omdat ik arm ben.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tanden van Afrikanen lijken wit, omdat hun tandvlees een zwart/bruine kleur heeft. Het witte valt dus extra op
Heb je nu ook een grill en een gescheurde broek?
Wat ben je weer positief.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben Elan en ik huil als er users uit een andere SC komen posten, huil huil.
Ik geef al je posts mijn volle aandacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niemand, wilde checken of je mn gedicht voor jou wel echt ging lezen
Is toch zo. :Squote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo al die Afrikanen ook altijd met hun witte tanden, was altijd vet jaloers maar nu hoor ik daar ook bij.
Ga bij de Mac werkenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gescheurde broek wel maar dat is geen Yeezy maar gewoon omdat ik arm ben.
dat niet, maar proberen een hdmi kabel in een usb poort te stoppen is ook zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja kan echt niet he als man moet je gwn hard op hdmi-kabels fappen
ik moest lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, ondanks het hoge aantal kalen
amaiquote:Op maandag 15 februari 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wel twee dan, aleeee
En dan?quote:
wat doet mijn quote hier?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Welk ziek persoon doet slagroom op Pringles?
Ze gaan weer voor de 10-0, maar nu net even andersquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef PeZu het volgende:
ooh elan is feijenoorder, die is nog wat gefrustreerd over gister joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |