Oh nieuw zijn in een SC is meteen die SC vervuilen?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
Wie is deze Vanillekwark en waarom vervuilt hij deze SC?
Probeer wat minder opzichtig te trollen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nieuw zijn in een SC is meteen die SC vervuilen?
gvdquote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef richolio het volgende:
Bedankt voor de whatsapp Opsonisatie, maar deze fittie viel wel tegen
Haha nah. Op borderliners moet je vooral niet boos worden, dan wordt het alleen maar ergerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Fokkie is boos. Boos op de wereld. Boos op zichzelf.
Zal het voortaan subtieler aanpakken.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer wat minder opzichtig te trollen.
Opsonisatiequote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef richolio het volgende:
ja sryquote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja Crip beetje underwhelming dit
Wederom bewijs dat KLB hier komt om te zieken.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef richolio het volgende:
Zeg dat lekker tegen gioquote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer wat minder opzichtig te trollen.
Ik probeer gewoon mee te posten en je blijft maar miepen, je bent zelf hier de SC aan het ontregelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat KLB hier komt om te zieken.
Kan hier iets tegen gedaan worden moderators?
omdat een tienermeisje iemand appt voor een zogenaamde fittie betekent dat klb komt om te zieken. wat een waanideeėnquote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat KLB hier komt om te zieken.
Kan hier iets tegen gedaan worden moderators?
Ik kras mijzelf niet, jij wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nah. Op borderliners moet je vooral niet boos worden, dan wordt het alleen maar erger
Opso postte eerst heel even in KLB, toen hier en nu weer in KLB. Is ze nu sloppy second van KLB of GRTD?quote:
Bron waaruit blijkt dat ik mezelf krasquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kras mijzelf niet, jij wel.
You do the math?
Euh nee.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon mee te posten en je blijft maar miepen, je bent zelf hier de SC aan het ontregelen.
Oh.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef Elan het volgende:
Mensen stoken elkaar via WhatsApp op. Dat is nou niet echt tof.
Weet ik veel. Wat ik wel weet is dat het de meest inhoudsloze user is die ik hier ooit gezien hebquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Opso postte eerst heel even in KLB, toen hier en nu weer in KLB. Is ze nu sloppy second van KLB of GRTD?
Ik wil me nadrukkelijk distantiėren van Opso en haar acties en gedrag.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Euh nee.
Gaat al sinds vannacht zo.
Ik kreeg een melding op m'n pieper.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Euh nee.
Gaat al sinds vannacht zo.
Oh handigquote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding op m'n pieper.
Elke KLBSCer krijgt zo'n pieper en als er fittie is gaat ie bij iedereen af.
ach in jou gevalquote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nieuw zijn in een SC is meteen die SC vervuilen?
ja wachten totdat mn tante er isquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Gaat iemand vandaag nog wat leuks doen?
Lekker ding in je UI trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil mijn armen wel laten zien hoor Elangeen krasje op
Laat ik maar niet zeggen wat ik hier dachtquote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil mijn armen wel laten zien hoor Elangeen krasje op
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker ding in je UI trouwens.
Uberhaupt verwonderlijk dat je iets dacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wat ik hier dacht
Als je op Marokkaanse gehaktballen gebakken in tomatensoep en gepocheerde ei bovenop doelt zijn ze heerlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe zijn haar gehaktballen though?
En ik maar denken dat ze terugkeerde omdat ze ons zo leuk vond.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wat ik wel weet is dat het de meest inhoudsloze user is die ik hier ooit gezien heb
Nou vertel jongenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wat ik hier dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |