SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is daar dan nog wat te beleven op dit tijdstipquote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik ben al opgetyft uit beide slowchats. Stelletje haatzaaiers. Ik ha verder in de relatie sc
Ja daar zul je met open armen ontvangen wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik ben al opgetyft uit beide slowchats. Stelletje haatzaaiers. Ik ha verder in de relatie sc
daar moeten ze je waarschijnlijk ook niet dus begrijp niet zo goed wat je nu probeert te bereikenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Inalcanzable het volgende:
In jouw topics misschien niet.......quote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
ewa waar heb ik gescholden in m'n topics dan?
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zat er nog wat tussenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke. Ik ga weer hotels kijken.
Gaarne over 5 minuten weer orde.
Hier stoer doen, terwijl je vaak genoeg om aandacht komt janken in KLB SCquote:
waar dan wel? Ik scheld nooit op foraquote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In jouw topics misschien niet.......
Ja moet iets chills hebben, kom om 10 uur ochtend daar aanquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Calcio het volgende:
[..]
waar dan wel? Ik scheld nooit op fora
die met bijbelquote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Calcio het volgende:
[..]
Doet hij altijd op FOK!.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag jij jokken van je moeder?
Genoeg chille hotels daarquote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja moet iets chills hebben, kom om 10 uur ochtend daar aan
Zie PI.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier stoer doen, terwijl je vaak genoeg om aandacht komt janken in KLB SC
Je gaat met niet zeggen dat men hier wel respect voor je heeft
Ik zal de internet toegang van hem dinsdag wel gaan bespreken met zijn begeleider.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mag jij jokken van je moeder?
Ach, valt opzich nog mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg chille hotels daar
Moet je alleen wel je portemonnee trekken
gwn niet doen manquote:Op maandag 15 februari 2016 01:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zei k....religie. Dat is niet schelden maar gewoon een bijvoeglijk naamwoord
waarom durf je het nu niet te posten?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zei k....religie. Dat is niet schelden maar gewoon een bijvoeglijk naamwoord
Zelfde reden als waarom hij niet wil vertellen waar die nou echt woont enz.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom durf je het nu niet te posten?
geen zin in banquote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom durf je het nu niet te posten?
Ja, die in Singapore is echt sickquote:Op maandag 15 februari 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil eentje met zo zwembad op het dak weet je wel fokkie
oke man zal er op letten volgende keer gr grquote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
gwn niet doen man
is niet tof
gr je mattie
wil best even wat neerleggen voor een hotel waar ik om 11 uur sochtends in kan voor een nachtjequote:
thnx mattiequote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
oke man zal er op letten volgende keer gr gr
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ook op andere plekken zitten hoor
Ga naar Okuraquote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil best even wat neerleggen voor een hotel waar ik om 11 uur sochtends in kan voor een nachtje
Even gluren.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga naar Okura
[ afbeelding ]
Die heeft volgens mij ook mooie binnenzwembaden
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even gluren.
Moet wel even weten dat die zwembad niet diep is
ZIt dicht bij Kao San roadquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Chillax is wel 3 keer zo goedkoop dus denk eerder die.
Denk ik ook wel jaquote:
weet niet meer precies, geloof vrij standaard hotel, leek zelfs beetje westersquote:Op maandag 15 februari 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Waar zat je trouwens in Kanchaburi met je hotel?
Ah wel midden in de stad dus. Ik zat er net iets buiten.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet meer precies, geloof vrij standaard hotel, leek zelfs beetje westers
maar wel heel schoon, en kon tour de franceje kijken
genotquote:Op maandag 15 februari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah wel midden in de stad dus. Ik zat er net iets buiten.
Had scootertje om savonds naar de stad te rijden. Vies vies donker daarEn dan met die malloten af en toe op de weg
Zeh adden me daar ook aangeraden dat ik net zo goed ook wel met de scooter naar die Falls kon rijdenquote:
gewoon taxitjequote:Op maandag 15 februari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeh adden me daar ook aangeraden dat ik net zo goed ook wel met de scooter naar die Falls kon rijden![]()
Gekke henkieLekker met Thais routekaartje
Nee busjequote:
oh had gewoon de dag van te voren zo'n willekeurige taxi mannetje op busstation aangesproken of ie zin had morgen te rijden naar die falls. daar paar uur te slapen en ons dan terug te rijden.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh had gewoon de dag van te voren zo'n willekeurige taxi mannetje op busstation aangesproken of ie zin had morgen te rijden naar die falls. daar paar uur te slapen en ons dan terug te rijden.
Beste man was in z'n nopjes en reed ons toen gratis naar ons hotel.
Je zou maar harder werken dan nodigquote:Op maandag 15 februari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lekker hoor.
Ja, hij gaat niet tussendoor weer terug inderdaad
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
en taxichauffeurtje geloofde niet dat westerling falls op slippers kon
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen ging een aap de tas van een of andere ingrid stelen en 100 meter verderop in een boom hangen
en ze verwachtte hem nog terug te krijgen ook, dat ding hing boven een ravijn
was wel jammer voor haarquote:
Dan ben je wel screwed ja. ik hield dat ook echt niet in m`n tas.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel jammer voor haar
paspoorten weg, portomonee weg, telefoon weg.
had paspoort uberhaubt niet mee buiten reizen van stad naar stadquote:Op maandag 15 februari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je wel screwed ja. ik hield dat ook echt niet in m`n tas.
Had altijd zo`n buidelding wat je om je middel kan vast binden, gewoon onder je kleding
Niks mis mee
Voor veel sightseeings is het niet eens nodig neequote:Op maandag 15 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had paspoort uberhaubt niet mee buiten reizen van stad naar stad
ook scooters huren of wat dan ook nooit naar gevraagd.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor veel sightseeings is het niet eens nodig nee
Volgens mij bij Grand Palace alleenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook scooters huren of wat dan ook nooit naar gevraagd.
Wat extra bath op tafelquote:Op maandag 15 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
O jawel, 1 keer vroeg zo'n verhuurder naar een paspoort toen we ze niet bij hadden.
Maar dat was ook snel verholpen.
Heerlijk land.
ben je weer begonnen?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
was wel lekker die open taxis.
peukje op de lip, ik drink dan niet maar voor mn vriendin en broertje fles chang op de lip.
lekker leven
Verklaart wel een hoop.quote:
Alle KLB'ers terug naar Relaties SC!!!quote:
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR ISTANBULquote:Op maandag 15 februari 2016 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Alle KLB'ers terug naar Relaties SC!!!
Denk dat veel gehandicapte hoeren beledigd zullen zijn door deze vergelijking.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof je het over de feyenoord selectie hebt
Alles boven KLB.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof je het over de feyenoord selectie hebt
Denk dat 11 KLB'ers beter zouden voetballen dan Feyenoord though.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles boven KLB.
Ongehoord triest kliekje.
Dat valt op dit moment zeker niet uit te sluiten.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat 11 KLB'ers beter zouden voetballen dan Feyenoord though.
Ben je niet door de uitgebreide en strenge selectierondes gekomen?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles boven KLB.
Ongehoord triest kliekje.
Nee joh. Niks voor mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je niet door de uitgebreide en strenge selectierondes gekomen?
Snap dat het lastig voor je is maar probeer gewoon door te gaan
Ook voor jou is er echt wel wat te vinden.
Wat een aannames allemaal zegquote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh. Niks voor mij.
Als ik zie wie daar posten is het meer een schoolklasje voor downies dat KLB SC.
Misschien moet er maar weer een keer een slotje op die SC.
Zeker als leden willens en wetens andere SC'S komen verstieren.
Ik kom hier ontwikkelingshulp verlenen. Tevens was de aanleiding daarvoor eentje van hier die in KLB SC kwam ziekenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh. Niks voor mij.
Als ik zie wie daar posten is het meer een schoolklasje voor downies dat KLB SC.
Misschien moet er maar weer een keer een slotje op die SC.
Zeker als leden willens en wetens andere SC'S komen verstieren.
Zie TT.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een aannames allemaal zeg
Ben jij 12?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom hier ontwikkelingshulp verlenen. Tevens was de aanleiding daarvoor eentje van hier die in KLB SC kwam zieken
Er staat KLB SC.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is een eenmansactie geweest en daarvoor kun je niet de KLBSC gemeenschap op aankijken.
Gelovige gespot.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus omdat het er staat is het zo?
Ok
Het staat er letterlijk dus is het zo. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus omdat het er staat is het zo?
Ok
Wel helemaal dood hiero. Geen reet te doenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk dus is het zo. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ga nu maar weer terug naar KLB in plaats van hier de boel te verstieren. Deze SC is qua niveau duidelijk nog wat te hoog gegrepen voor je
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga nu maar weer terug naar KLB in plaats van hier de boel te verstieren. Deze SC is qua niveau duidelijk nog wat te hoog gegrepen voor je
Nee, want ik verstier de boel niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dood is altijd nog beter dan KLB.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel helemaal dood hiero. Geen reet te doen
Laten we gewoon lief doen mattie, lobi jatoch.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dood is altijd nog beter dan KLB.
Alles is beter dan KLB.
KLB
Misschien jij gelijk mee gaan. Emotioneel zou je daar wel op je plek zijn tussen die labiele tjappiesquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Weet niet wat ik moet eten man. Wil iets met rijst en vege carré ding maar weet niet waaat. Ben al half uur aan t zoeken
Deze dame kan je helpenquote:
Ciabattaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Weet niet wat ik moet eten man. Wil iets met rijst en vege carré ding maar weet niet waaat. Ben al half uur aan t zoeken
Kan ze terug op het oude nest tochquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien jij gelijk mee gaan. Emotioneel zou je daar wel op je plek zijn tussen die labiele tjappies
Lekker vegetarisch ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ciabatta
Brie
Salami
ff in de oven
Zij postte in ONZ toch.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan ze terug op het oude nest toch
Jawel, die weten precies wat ze missen. Levensgeluk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt, mensen die geen vlees eten wtf. Je weet niet wat je mist
Dit vind ik nou niet echt lief.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien jij gelijk mee gaan. Emotioneel zou je daar wel op je plek zijn tussen die labiele tjappies
Echt hequote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou niet echt lief.
Waarom laat je mijn post niet staan? Is louter waarheid hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan de waarheid voortaan op een andere manier te verkondigen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom laat je mijn post niet staan? Is louter waarheid hoor
Was een grapje.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, gewoon elkaar niet pesten en fijn samen posten.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat ze hier zo met hun mede-sc'ers omgaan. Jullie zouden je de ogen uit de kop moeten schamen.
hahahahahaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat ze hier zo met hun mede-sc'ers omgaan. Jullie zouden je de ogen uit de kop moeten schamen.
Elan wordt dan ook niet als mede-sc'er beschouwtquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Gast komop.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Snap dat gebash hier ook niet zo goed
Dus hij zit iedereen hier uit te kafferen dat ze weg moeten, maar wordt ook binnen deze SC niet gerespecteerd? Wordt steeds mooier dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan wordt dan ook niet als mede-sc'er beschouwt
Gelukkig bepaal jij dat niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan wordt dan ook niet als mede-sc'er beschouwt
Fokkie is boos. Boos op de wereld. Boos op zichzelf.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus hij zit iedereen hier uit te kafferen dat ze weg moeten, maar wordt ook binnen deze SC niet gerespecteerd? Wordt steeds mooier dit.
Je komt zelf ook lichtelijk geagiteerd over.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Fokkie is boos. Boos op de wereld. Boos op zichzelf.
Oh nieuw zijn in een SC is meteen die SC vervuilen?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
Wie is deze Vanillekwark en waarom vervuilt hij deze SC?
Probeer wat minder opzichtig te trollen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nieuw zijn in een SC is meteen die SC vervuilen?
gvdquote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef richolio het volgende:
Bedankt voor de whatsapp Opsonisatie, maar deze fittie viel wel tegen
Haha nah. Op borderliners moet je vooral niet boos worden, dan wordt het alleen maar ergerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Fokkie is boos. Boos op de wereld. Boos op zichzelf.
Zal het voortaan subtieler aanpakken.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer wat minder opzichtig te trollen.
Opsonisatiequote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef richolio het volgende:
ja sryquote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja Crip beetje underwhelming dit
Wederom bewijs dat KLB hier komt om te zieken.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef richolio het volgende:
Zeg dat lekker tegen gioquote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer wat minder opzichtig te trollen.
Ik probeer gewoon mee te posten en je blijft maar miepen, je bent zelf hier de SC aan het ontregelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat KLB hier komt om te zieken.
Kan hier iets tegen gedaan worden moderators?
omdat een tienermeisje iemand appt voor een zogenaamde fittie betekent dat klb komt om te zieken. wat een waanideeënquote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat KLB hier komt om te zieken.
Kan hier iets tegen gedaan worden moderators?
Ik kras mijzelf niet, jij wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nah. Op borderliners moet je vooral niet boos worden, dan wordt het alleen maar erger
Opso postte eerst heel even in KLB, toen hier en nu weer in KLB. Is ze nu sloppy second van KLB of GRTD?quote:
Bron waaruit blijkt dat ik mezelf krasquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kras mijzelf niet, jij wel.
You do the math?
Euh nee.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon mee te posten en je blijft maar miepen, je bent zelf hier de SC aan het ontregelen.
Oh.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef Elan het volgende:
Mensen stoken elkaar via WhatsApp op. Dat is nou niet echt tof.
Weet ik veel. Wat ik wel weet is dat het de meest inhoudsloze user is die ik hier ooit gezien hebquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Opso postte eerst heel even in KLB, toen hier en nu weer in KLB. Is ze nu sloppy second van KLB of GRTD?
Ik wil me nadrukkelijk distantiëren van Opso en haar acties en gedrag.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Euh nee.
Gaat al sinds vannacht zo.
Ik kreeg een melding op m'n pieper.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Euh nee.
Gaat al sinds vannacht zo.
Oh handigquote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding op m'n pieper.
Elke KLBSCer krijgt zo'n pieper en als er fittie is gaat ie bij iedereen af.
ach in jou gevalquote:Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nieuw zijn in een SC is meteen die SC vervuilen?
ja wachten totdat mn tante er isquote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Gaat iemand vandaag nog wat leuks doen?
Lekker ding in je UI trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil mijn armen wel laten zien hoor Elangeen krasje op
Laat ik maar niet zeggen wat ik hier dachtquote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil mijn armen wel laten zien hoor Elangeen krasje op
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker ding in je UI trouwens.
Uberhaupt verwonderlijk dat je iets dacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wat ik hier dacht
Als je op Marokkaanse gehaktballen gebakken in tomatensoep en gepocheerde ei bovenop doelt zijn ze heerlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe zijn haar gehaktballen though?
En ik maar denken dat ze terugkeerde omdat ze ons zo leuk vond.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veel. Wat ik wel weet is dat het de meest inhoudsloze user is die ik hier ooit gezien heb
Nou vertel jongenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
We zijn gebruiktquote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze terugkeerde omdat ze ons zo leuk vond.
Mag ik komen eten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je op Marokkaanse gehaktballen gebakken in tomatensoep en gepocheerde ei bovenop doelt zijn ze heerlijk.
Nopequote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vertel jongen
Oh nee wacht, het is een pedo-grapje hahaha ik bEn Elan en zo origineel
Kan je nog wel nadenken met alle emoties die door je heen gaan omdat er hier wat andere users posten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je nog wel nadenken met alle emoties die door je heen gaan omdat er hier wat andere users posten?
DM me je adresquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm zei ik tomatensoepBedoelde tomatensaus
en ja
Yvon Jaspers?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal proberen haar beetje te introduceren in KLB SC. De celebstamchick daar is maar matig.
Dan vertel je het maarquote:
Nee ik ga de strijd vol aan met je autisme.quote:
Haha nou he hahaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou haha wat ben je voor een lekkere originele kerel zeg.
Crip ga de vaat afdrogen met die theedoek van je xDquote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij weet ook niet goed hoe je users moet wegjagen zeg.
Trquote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik ga de strijd vol aan met je autisme.
Omdat?quote:
Wie is dat nou weerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, deze troela:
[ [url=http://cdn1-www.superherohype.com/ass(...)0963c.jpg]afbeelding[/url] ]
Is toch al meer dan waar jouw bestaan nuttig voor is xDquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Crip ga de vaat afdrogen met die theedoek van je xD
8/10quote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, deze troela:
[ [url=http://cdn1-www.superherohype.com/ass(...)0963c.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja goed, thanks for asking! Zometeen weer richting werk tho
He Skedquote:
Mijn tante komt dus mijn moeder is het lekkerste van het lekkerste aan het koken al sinds gisteren. Dus ik hoef weinig te doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Crip, jij al besloten wat je gaat eten dan?
Ik heb nu wel besloten maar geen zin meer om boodschappen te doen OMGGG![]()
Sfeer verzieken, persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat?Straks krijg je nog een ban voor onnodige TRs zetten. Dat zou jammer zijn!
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Skye uit Agents of SHIELD, actrice heet uh Chloe Bennet
Nou ja, ze is opzich wel snoezigquote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Skye uit Agents of SHIELD, actrice heet uh Chloe Bennet
Persoonlijke aanvallen.. daar maak jij je nooit schuldig aan gelukkig.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sfeer verzieken, persoonlijke aanvallen.
Ga door!
Jaloersquote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn tante komt dus mijn moeder is het lekkerste van het lekkerste aan het koken al sinds gisteren. Dus ik hoef weinig te doen.
Wat ga je eten?
Goede samenvatting van je daden het afgelopen uur.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga door!
Waar werk je dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker schreeuwende kinderen terwijl ik moe ben.
Wat heb je allemaal gedaanquote:
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen.. daar maak jij je nooit schuldig aan gelukkig.
Zo hypocriet zie je ze niet vaak.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga door!
Daar moet je je best op doen hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo hypocriet zie je ze niet vaak.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede samenvatting van je daden het afgelopen uur.
zat All Star game te kijkenquote:
Welke vega carré die toscaanse?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaloers.
Lekkah
Ja niks boeiends hoor, gebakken rijst shit met vega carréding. Heb maar keuze gemaakt, niet content maar anders zit ik hier nog drie uur mn ideale maaltijd voor vanavond te bedenken![]()
Dat kloptquote:Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar als je d'r elk topic 9001 keer ziet is er op een gegeven moment de glans wel vanaf.
Hoelaat ging je slapen dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
zat All Star game te kijken
maar mn buren gingen vanochtend vroeg verbouwen ofzo, 2 uur geslapen
I aim to please.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Ach ik ben allang blij dat de KLB users die terug moesten naar KLB weer weg zijn.
Dankje Kwark!
Oh leukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Loop stage op een buitenschoolse opvang.
Noem Skye nooit zo, dan komt KLB SC echt rellenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Maar in klb houden ze volgens mij meer van pornosnolletjes
Thanksquote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I aim to please.
Jij hebt overigens ook snoezelige UI
qftquote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk als deze sc wat drukker zou worden.
En snap dat gejank nooit als iemand van ene sc naar andere gaat, erg zeg oh oh oh?
Haha bummerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
zat All Star game te kijken
maar mn buren gingen vanochtend vroeg verbouwen ofzo, 2 uur geslapen
Gisteren hadden we hier echt twee bagger KLB users.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
En snap dat gejank nooit als iemand van ene sc naar andere gaat, erg zeg oh oh oh?
Ja en nog verder geleden werd Feyenoord nog 's kampioen. Leef 's niet zo in het verleden joh.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Elan het volgende:
Vroeger kreeg je gewoon 2 weken ban voor andere SC bewust verpesten.
Ze zijn toch niks aan het verpesten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Elan het volgende:
Nee die met broccoli en shittie aan kaas, maar verkopen ze niet meer zag ikquote:
Challenge acceptedquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Noem Skye nooit zo, dan komt KLB SC echt rellen
Awh die is ook lievquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren hadden we hier echt twee bagger KLB users.
is die nog steeds niet gemaakt????quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha bummer
Bij mij ging eerst brandalarm in het hele pand af en om half 9 weer een nieuwe aflevering van fokkies raamgenot
Omg wat een verraders he, bah blijf loyaal aan je eigen ''groep'' op het internet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Toch die eerste.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu weet ik niet welke ik moet instellenKies eens?
Is ook leukquote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh leukLijkt mij wel echt leuk.
Oh dat klinkt wel goedquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Nee die met broccoli en shittie aan kaas, maar verkopen ze niet meer zag ik
Crackquote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ja vraag me ook af wrm je niet al banned bentquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Elan het volgende:
Of je leest even terug.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn toch niks aan het verpesten?
Wow deze post is in strijd met het positieve beleid. Misschien moet een FA je even een DM sturen voor wat positieve stimulans.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Elan het volgende:
Ik heb alles vanaf vanochtend hier terug gelezen. En ik was er vannacht ook bij. Wat is je punt?quote:
Dat mechanisme gaat op een of andere manier telkens stuk na een paar keer dicht en open ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
is die nog steeds niet gemaakt????
serieus???
Zou dat eerder met knoflook pasta etenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee die met broccoli en shittie aan kaas, maar verkopen ze niet meer zag ik![]()
Nu ga ik werken. Jij alvast succes en smakelijk vanavond en alles, nou dag
heb je al om een nieuw raam gevraagd?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mechanisme gaat op een of andere manier telkens stuk na een paar keer dicht en open ofzo
Ik post hier al jaren. En ga zeker niet via WhatsApp mensen opstoken om ergens te gaan lopen rellen/klieren. Laat staan zelf KLB SC verpesten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vraag me ook af wrm je niet al banned bent
Niemand mag Opso.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
Hey mogen jullie Opsonisatie niet meer?
Is dat gebeurd dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
En ga zeker niet via WhatsApp mensen opstoken om ergens te gaan lopen rellen/klieren.
Alleen fikkie blijkbaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
Hey mogen jullie Opsonisatie niet meer?
Haha nee krijg geen nieuw raam. Was duizenden euroes zeiden zequote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je al om een nieuw raam gevraagd?
waarom ben je uit klbsc dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Nee. Opso schijnt ene richolio oid (wat overigens geen KLB'er is) geappt te hebben vanwege de hele Elan vs de hele wereld-discussie.quote:
Ik heb geen hekel aan d'r ze voegt alleen geen kut toequote:
Bitch wtf man opso is de enige die een een groeps whatsapp zit en ook post in klbsc. En die zit notabene met users van deze sc in een groeps whatsapp.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik post hier al jaren. En ga zeker niet via WhatsApp mensen opstoken om ergens te gaan lopen rellen/klieren. Laat staan zelf KLB SC verpesten.
Hoe diep kun je zinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |