quote:Op maandag 15 februari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen ging een aap de tas van een of andere ingrid stelen en 100 meter verderop in een boom hangen
en ze verwachtte hem nog terug te krijgen ook, dat ding hing boven een ravijn
was wel jammer voor haarquote:
Dan ben je wel screwed ja. ik hield dat ook echt niet in m`n tas.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel jammer voor haar
paspoorten weg, portomonee weg, telefoon weg.
had paspoort uberhaubt niet mee buiten reizen van stad naar stadquote:Op maandag 15 februari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je wel screwed ja. ik hield dat ook echt niet in m`n tas.
Had altijd zo`n buidelding wat je om je middel kan vast binden, gewoon onder je kleding
Niks mis mee
Voor veel sightseeings is het niet eens nodig neequote:Op maandag 15 februari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had paspoort uberhaubt niet mee buiten reizen van stad naar stad
ook scooters huren of wat dan ook nooit naar gevraagd.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor veel sightseeings is het niet eens nodig nee
Volgens mij bij Grand Palace alleenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook scooters huren of wat dan ook nooit naar gevraagd.
Wat extra bath op tafelquote:Op maandag 15 februari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
O jawel, 1 keer vroeg zo'n verhuurder naar een paspoort toen we ze niet bij hadden.
Maar dat was ook snel verholpen.
Heerlijk land.
ben je weer begonnen?quote:Op maandag 15 februari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
was wel lekker die open taxis.
peukje op de lip, ik drink dan niet maar voor mn vriendin en broertje fles chang op de lip.
lekker leven
Verklaart wel een hoop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |