We zijn gebruiktquote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze terugkeerde omdat ze ons zo leuk vond.
Mag ik komen eten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je op Marokkaanse gehaktballen gebakken in tomatensoep en gepocheerde ei bovenop doelt zijn ze heerlijk.
Nopequote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vertel jongen
Oh nee wacht, het is een pedo-grapje hahaha ik bEn Elan en zo origineel
Kan je nog wel nadenken met alle emoties die door je heen gaan omdat er hier wat andere users posten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wat ik hier dacht
Gaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je nog wel nadenken met alle emoties die door je heen gaan omdat er hier wat andere users posten?
DM me je adresquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm zei ik tomatensoepBedoelde tomatensaus
en ja
Yvon Jaspers?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal proberen haar beetje te introduceren in KLB SC. De celebstamchick daar is maar matig.
Dan vertel je het maarquote:
Nee ik ga de strijd vol aan met je autisme.quote:
Haha nou he hahaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou haha wat ben je voor een lekkere originele kerel zeg.
Crip ga de vaat afdrogen met die theedoek van je xDquote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij weet ook niet goed hoe je users moet wegjagen zeg.
Trquote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik ga de strijd vol aan met je autisme.
Omdat?quote:
Wie is dat nou weerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, deze troela:
[ [url=http://cdn1-www.superherohype.com/ass(...)0963c.jpg]afbeelding[/url] ]
Is toch al meer dan waar jouw bestaan nuttig voor is xDquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Crip ga de vaat afdrogen met die theedoek van je xD
8/10quote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, deze troela:
[ [url=http://cdn1-www.superherohype.com/ass(...)0963c.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja goed, thanks for asking! Zometeen weer richting werk tho
He Skedquote:
Mijn tante komt dus mijn moeder is het lekkerste van het lekkerste aan het koken al sinds gisteren. Dus ik hoef weinig te doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Crip, jij al besloten wat je gaat eten dan?
Ik heb nu wel besloten maar geen zin meer om boodschappen te doen OMGGG![]()
Sfeer verzieken, persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat?Straks krijg je nog een ban voor onnodige TRs zetten. Dat zou jammer zijn!
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Skye uit Agents of SHIELD, actrice heet uh Chloe Bennet
Nou ja, ze is opzich wel snoezigquote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Skye uit Agents of SHIELD, actrice heet uh Chloe Bennet
Persoonlijke aanvallen.. daar maak jij je nooit schuldig aan gelukkig.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sfeer verzieken, persoonlijke aanvallen.
Ga door!
Jaloersquote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn tante komt dus mijn moeder is het lekkerste van het lekkerste aan het koken al sinds gisteren. Dus ik hoef weinig te doen.
Wat ga je eten?
Goede samenvatting van je daden het afgelopen uur.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga door!
Waar werk je dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker schreeuwende kinderen terwijl ik moe ben.
Wat heb je allemaal gedaanquote:
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen.. daar maak jij je nooit schuldig aan gelukkig.
Zo hypocriet zie je ze niet vaak.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga door!
Daar moet je je best op doen hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo hypocriet zie je ze niet vaak.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede samenvatting van je daden het afgelopen uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |