We zijn gebruiktquote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze terugkeerde omdat ze ons zo leuk vond.
Mag ik komen eten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je op Marokkaanse gehaktballen gebakken in tomatensoep en gepocheerde ei bovenop doelt zijn ze heerlijk.
Nopequote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vertel jongen
Oh nee wacht, het is een pedo-grapje hahaha ik bEn Elan en zo origineel
Kan je nog wel nadenken met alle emoties die door je heen gaan omdat er hier wat andere users posten?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat ik maar niet zeggen wat ik hier dacht
Gaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je nog wel nadenken met alle emoties die door je heen gaan omdat er hier wat andere users posten?
DM me je adresquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm zei ik tomatensoepBedoelde tomatensaus
en ja
Yvon Jaspers?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zal proberen haar beetje te introduceren in KLB SC. De celebstamchick daar is maar matig.
Dan vertel je het maarquote:
Nee ik ga de strijd vol aan met je autisme.quote:
Haha nou he hahaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou haha wat ben je voor een lekkere originele kerel zeg.
Crip ga de vaat afdrogen met die theedoek van je xDquote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij weet ook niet goed hoe je users moet wegjagen zeg.
Trquote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik ga de strijd vol aan met je autisme.
Omdat?quote:
Wie is dat nou weerquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, deze troela:
[ [url=http://cdn1-www.superherohype.com/ass(...)0963c.jpg]afbeelding[/url] ]
Is toch al meer dan waar jouw bestaan nuttig voor is xDquote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Crip ga de vaat afdrogen met die theedoek van je xD
8/10quote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, deze troela:
[ [url=http://cdn1-www.superherohype.com/ass(...)0963c.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja goed, thanks for asking! Zometeen weer richting werk tho
He Skedquote:
Mijn tante komt dus mijn moeder is het lekkerste van het lekkerste aan het koken al sinds gisteren. Dus ik hoef weinig te doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Crip, jij al besloten wat je gaat eten dan?
Ik heb nu wel besloten maar geen zin meer om boodschappen te doen OMGGG![]()
Sfeer verzieken, persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat?Straks krijg je nog een ban voor onnodige TRs zetten. Dat zou jammer zijn!
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Skye uit Agents of SHIELD, actrice heet uh Chloe Bennet
Nou ja, ze is opzich wel snoezigquote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Skye uit Agents of SHIELD, actrice heet uh Chloe Bennet
Persoonlijke aanvallen.. daar maak jij je nooit schuldig aan gelukkig.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Sfeer verzieken, persoonlijke aanvallen.
Ga door!
Jaloersquote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn tante komt dus mijn moeder is het lekkerste van het lekkerste aan het koken al sinds gisteren. Dus ik hoef weinig te doen.
Wat ga je eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |