SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:
quote:
2-6.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ik moet daar plaatsnemen volgende week in Emirates.
Ik zei al tegen vriendin, makkelijk 0-4 ofzo
Wel mooie pot man.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ik moet daar plaatsnemen volgende week in Emirates.
Ik zei al tegen vriendin, makkelijk 0-4 ofzo
Dankje. Maar nee niet echtquote:Op zondag 14 februari 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Moest net aan je denken. Voel je je alweer wat beter?
Wou je al bijna berichtje sturen.
Ja best wel.quote:
Ga je weer zelfmoord plegen? Nee toch.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje. Maar nee niet echt
Al was gister wel gezellig verder, dat wel
Heb je nog een roosje gekregen vandaag WP?quote:
Pffquote:Op zondag 14 februari 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje. Maar nee niet echt
Al was gister wel gezellig verder, dat wel
Allemaal even lacehnquote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je weer zelfmoord plegen? Nee toch.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog een roosje gekregen vandaag Monique?
Gelijk goeie pot gepakt manquote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja best wel.
Maar had vriendin belooft al vorig jaar CL wedstrijd arsenal, maar toen vlogen die idioten eruit tegen Monaco terwijl ik 100 keer had gezegd dat arsenal dat wel zou winnen
En nu barcelona, dus een volgende ronde komt er toch niet.
Oud grapje blijft oudquote:
nee wel sneeuwquote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog een roosje gekregen vandaag WP?
Ben je een beetje verliefd op haar?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
Ik heb sinds vorige week weer contact met Jhali
ook op Tjackaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je een beetje verliefd op haar?
Van de Looi is een tactische drol.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi is een tactische drol.
Die gaat met 10 man voor de pot hangen zoals ze dat ook tegen Atletico deden, jippie.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef xcachet het volgende:
Ik ga wel naar Barca - Sevilla met mijn broers
Lekker hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef xcachet het volgende:
Ik ga wel naar Barca - Sevilla met mijn broers
Hoe de fuck haal je Maduro eruit als er vijf man van Ajax op hem staan?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerste helft was alleraardigst trouwens
Maduro had een kuitblessurequote:Op maandag 15 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck haal je Maduro eruit als er vijf man van Ajax op hem staan?
Nee we hebben webcamseks gehad.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas maar op dat de beelden straks niet op FOK! komenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee we hebben webcamseks gehad.
Ze is veel afgevallen
minder vol?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel minder vol dan andere edities.
Ja zou mooi zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Als ze zo scoren als vanavond, koekoek
Of leek dat maar zo? Heb het gevoel dat ik meer lege plekken dan anders zag.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas maar op dat de beelden straks niet op FOK! komen
[..]
minder vol?
Ben alleen keertje in stadion geweest voor rondleiding.quote:
Oh jaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of leek dat maar zo? Heb het gevoel dat ik meer lege plekken dan anders zag.
Celta speelde 70 minuten goed. Guidetti vooral.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen keertje in stadion geweest voor rondleiding.
Ik ookquote:Op maandag 15 februari 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen keertje in stadion geweest voor rondleiding.
Zag laatst een interview van hem. Ze schijnen ook in SPanje nogal met hem weg te lopen. Toen scoorde hij ook een beauty in de beker trouwensquote:Op maandag 15 februari 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celta speelde 70 minuten goed. Guidetti vooral.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee we hebben webcamseks gehad.
Ze is veel afgevallen
Zaterdag tegen AZ.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja
Het was 'uitverkocht' maar in de praktijk blijkt daar nooit iets van, geen idee wat dat telkens is
Maar hij speelt niet regelmatig hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag laatst een interview van hem. Ze schijnen ook in SPanje nogal met hem weg te lopen. Toen scoorde hij ook een beauty in de beker trouwens
Dat zal lichtelijk genant worden inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag tegen AZ.
Arm Groningen.
Was je toen op vakantie in Lloret of echt Barcelona?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook
het was toen erg warm herinner ik me
Blanesquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je toen op vakantie in Lloret of echt Barcelona?
Ik zie jou op de een of andere manier helemaal niet in zo`n oordquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Blanes
Toen zijn we een dagje met de trein naar Barcelona gegaan
Twente uitquote:Op maandag 15 februari 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zal lichtelijk genant worden inderdaad
Hahah klopt ook wel hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou op de een of andere manier helemaal niet in zo`n oord
Ach ja.... snel door naar volgend seizoenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente uit
PSV thuis
Lekkerh oor!!!
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al zijn er avonden geweest dat ik in de karaokebar geregeld de microfoon pakte
Wat verwacht je? 8e? 9e?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach ja.... snel door naar volgend seizoen
Hopelijk nietquote:
Dit seizoen?quote:
Jullie hebben niks te klagen, jullie pakken nog eens een prijsjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Vooral die uitwedstrijden zijn al jaren een probleem bij Groningen, daar moeten veel meer punten worden gepakt
Ja het zat mee vorig jaarquote:Op maandag 15 februari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie hebben niks te klagen, jullie pakken nog eens een prijsje
Dan moet je ook wel eens wat meer risico durven nemen en vooral in de asquote:Op maandag 15 februari 2016 00:15 schreef Paxcon het volgende:
Vooral die uitwedstrijden zijn al jaren een probleem bij Groningen, daar moeten veel meer punten worden gepakt
Tegen Vitesse 60 min lang weggesspeeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het zat mee vorig jaar
Flevoboys, Volendam, Vitesse, Excelsior en PEC
Klopt... heb van de week die samenvatting nog eens gekeken, dat had heel anders kunnen aflopenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Vitesse 60 min lang weggesspeeld.
VItesse had wel wat meer puntjes gepakt dan Groningen in Europaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Vitesse 60 min lang weggesspeeld.
Geloof ik niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VItesse had wel wat meer puntjes gepakt dan Groningen in Europa
Met team wat ze nu hebben? Tuurlijk welquote:
Valt moeilijk wat over te zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met team wat ze nu hebben? Tuurlijk wel
Die hadden gewoon achter Marseille geëindigd als ze zelfde groep hadden gehad
Nee hij woonde nog bij z`n mamsquote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
was ie toch al met z'n chick wtf
Wat een gaytjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Hij is met een vriend gaan samenwonen lees ik.
Waarom zoek ik dat eigenlijk op?
Ja, ik startte youtube op en toen stond zijn hoofd wel erg groot op m`n beeldscherm. Waarop ik subscribed ben mag joost wetenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Hij is met een vriend gaan samenwonen lees ik.
Waarom zoek ik dat eigenlijk op?
Staat meestal bij aanbevolen ja, hoef je geen sub voor te zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik startte youtube op en toen stond zijn hoofd wel erg groot op m`n beeldscherm. Waarop ik subscribed ben mag joost weten
Ja die Dee profiteert ook alleen maarquote:Op maandag 15 februari 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
Die Dee heeft een broertje dat ook vlogt en die heeft heel veel subs door Enzoknol maar maakt enorme kutvideos
Mettemaritquote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Die reacties ook altijd
Mettemarit Smeding 1 dag geleden
dee gaat nog naar school he? daarna gaat ze werken en verdient ze ook gw geld, of ze gaat fulltime youtuber worden. Maar jullie zijn gw vieze honden, facking jaloerse bitches.![]()
vieze golddiggerquote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja die Dee profiteert ook alleen maar
Vinexwijkquote:Op maandag 15 februari 2016 00:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
MettemaritWat is dat dan voor naam
met zo'n kop moet je wel jaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja die Dee profiteert ook alleen maar
Als ze zich opneukt in de Youtube-wereld date ze straks met Pewdiepie. Die gast verdiende al iets van 10 miljoen geloof ik koekoekquote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik geef haar trouwens geen ongelijk
denk dat ze zonder enzo helemaal nooit zo groot was geworden met haar "muziek"quote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik geef haar trouwens geen ongelijk
Fack..quote:Op maandag 15 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze zich opneukt in de Youtube-wereld date ze straks met Pewdiepie. Die gast verdiende al iets van 10 miljoen geloof ik koekoek
Wat zou er gebeuren als het uitgaatquote:Op maandag 15 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze zich opneukt in de Youtube-wereld date ze straks met Pewdiepie. Die gast verdiende al iets van 10 miljoen geloof ik koekoek
Komen Dee haar naaktfotos op Instagramquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als het uitgaat
natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat ze zonder enzo helemaal nooit zo groot was geworden met haar "muziek"
Zijn ook hits.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwahquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
EN dan koop je een appartement in Zeist._!
massaal haar kanaal dislikenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen Dee haar naaktfotos op Instagram
waarschijnlijk een hoop gezeik van 12 jarige fansquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die bestormen Enzo`s huis als je zijn comments bekijktquote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk een hoop gezeik van 12 jarige fans
Oh heeft zij ook al een kanaal?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
massaal haar kanaal disliken
kut hoer!
Wist ik ook nietquote:
ja moet hij maar niet naast het treinstation gaan wonenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bestormen Enzo`s huis als je zijn comments bekijkt
Ik volg vooral kanalen met top 10 lijstjes enz. En Honest Trailers.quote:
En Nieuwegeinquote:
Honest Trailers is leuk jaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik volg vooral kanalen met top 10 lijstjes enz. En Honest Trailers.
Koop dan gewoon iets in Utrecht als je daar in de omgeving wil wonenquote:
Wat is dat?quote:
Volgens mij probeert hij juist de grote steden te vermijden (zou precies hetzelfde doen in zijn situatie trouwens) en volgens mij wonen de ouders van dee ook in zeist ergens dus op zich niet zo gek dat ze daar in de buurt gaan wonenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop dan gewoon iets in Utrecht als je daar in de omgeving wil wonen
Misschien moet ie zn adres dan niet bekend maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij juist de grote steden te vermijden (zou precies hetzelfde doen in zijn situatie trouwens) en volgens mij wonen de ouders van dee ook in zeist ergens dus op zich niet zo gek dat ze daar in de buurt gaan wonen
hij heeft blijkbaar veel last van fans die aan zijn deur komen enzo
Hehehquote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heeft allemaal top 10 lijstjes
Wat is daar precies mis mee?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
Kennis heeft zijn zoon Stefan genoemd my God
Elan weet dat ik Stefan heet. Humor voor 30+ersquote:
Stuktv was vroeger wel leuk ja, nu veel te commercieelquote:Op maandag 15 februari 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind StukTV ook nog wel leuk als ik stoned ben en mij verveel 's avonds. Maar dat is ook pas sinds 3 weken ofzo.
Oh oh.. en People Are Awesome natuurlijk
Ah, okay.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan weet dat ik Stefan heet. Humor voor 30+ers
Ofzo
Nog watl euks gedaan met je chick vandaag?quote:
dat is hij verplicht hequote:Op maandag 15 februari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ie zn adres dan niet bekend maken.
Donderdag t/m zaterdag wel, vandaag eigenlijk voornamelijk Netflix gekeken en op bed gelegen.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog watl euks gedaan met je chick vandaag?
Dan hoef je niet je huisadres te gebruiken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is hij verplicht he
dat knolpower is van enzo zelf en moet ingeschreven zijn bij de kvk
Oh je ging paar daagjes weg ofniet?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Donderdag t/m zaterdag wel, vandaag eigenlijk voornamelijk Netflix gekeken en op bed gelegen.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je ging paar daagjes weg ofniet?
Oh hm dacht ik, zal wel voor kerst ofzo zijn geweest danquote:
welk adres zou hij dan moeten gebruiken?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hoef je niet je huisadres te gebruiken.
Eh, een postbus?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welk adres zou hij dan moeten gebruiken?
Toen wel ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hm dacht ik, zal wel voor kerst ofzo zijn geweest dan
Nee nee. Zoveel onthul je ook weer nietquote:Op maandag 15 februari 2016 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen wel ja.
Ze is nu wel een weekje weg, maar dat had ik hier nog niet gezegd geloof ik.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou je sowieso van die bakvissen willen aanspreken met je kanaal
waarschijnlijk omdat zij massaal die onzin kijken en het moeilijker is om volwassen mensen die je niet stalken aan te spreken
Dat vind ik soms wel vermakelijkquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar vloggers zelf heb ik niet zoveel mee. Dat ze hun dagelijks leven laten zien enz.
Dat heet een (makkelijke) doelgroep kiezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou je sowieso van die bakvissen willen aanspreken met je kanaal
waarschijnlijk omdat zij massaal die onzin kijken en het moeilijker is om volwassen mensen die je niet stalken aan te spreken
Ik ook niet nee. Eerste keer dat ik beetje wat van die Enzo hoorde hadden ze het op RTl Late Night erover dat het voor vele te vergelijken is met een serie die ze elke dag volgenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar vloggers zelf heb ik niet zoveel mee. Dat ze hun dagelijks leven laten zien enz.
Wij zijn de doelgroep dan ook nietquote:Op maandag 15 februari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Eerste keer dat ik beetje wat van die Enzo hoorde hadden ze het op RTl Late Night erover dat het voor vele te vergelijken is met een serie die ze elke dag volgen
Moet daar echt niet aan denken
Voor hem niet nee. Dat is wel duidelijkquote:Op maandag 15 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zijn de doelgroep dan ook niet
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik heb ooit eten besteld met bitcoins
Als ik nu verkoop ruim "7%" in nog geen maandje.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik heb ooit eten besteld met bitcoins
Jammer dat je grote bedragen nauwelijks fatsoenlijk in fiat kan krijgenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Als ik nu verkoop ruim "7%" in nog geen maandje.
Dat haal je bij de bank niet eens per jaar.
zou verder niet met hem willen ruilenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hem niet nee. Dat is wel duidelijk
Wat dat betreft doet hij dat natuurlijk gewoon slim verder
Gaat bij mij dan ook niet om grote bedragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat je grote bedragen nauwelijks fatsoenlijk in fiat kan krijgen
Dat is lastig ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou verder niet met hem willen ruilen
elke dag in je leven filmen
denk het wel jaquote:Op maandag 15 februari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is lastig ja.
Je moet soiweos elke dag wel iets boeiends verzinnen
Al zal hij ongetwijfeld terugkerende onderwerpen hebben
Toch apart wel, waar die Dee ook gewoon leuk gevonden wordt krijgen de scharrels van Justin Bieber doodsbedreigingen om hun orenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het wel ja
heb een paar vlogs van hem gezien maar is verder niks voor mij
alhoewel ik ergens wel begrijp dat 12 jarige hem boeiend vinden
Waarom zou je dat willenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet ik mijzelf in bitcoin laten betalen
Omdat ik op moment zuur ben over de hoeveelheid geld die ik vrijdag weer aan de fiscus heb mogen aftikkenquote:
justin bieber heeft ook een fandom wat vooral uit meisjes bestaat volgens mijquote:Op maandag 15 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch apart wel, waar die Dee ook gewoon leuk gevonden wordt krijgen de scharrels van Justin Bieber doodsbedreigingen om hun oren
http://tweakers.net/nieuw(...)end-in-bitcoins.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik op moment zuur ben over de hoeveelheid geld die ik vrijdag weer aan de fiscus heb mogen aftikken
Hoe willen ze die tracerenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)end-in-bitcoins.html
Ik denk niet dat je dan er van af komt
Ja true.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
justin bieber heeft ook een fandom wat vooral uit meisjes bestaat volgens mij
enzo heeft een gemixt fandom
Dat zal dan nog wel makkelijk achter de hand te houden zijn waarschijnlijk jaquote:
Drugsdealers zullen die belasting ook niet betalenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal dan nog wel makkelijk achter de hand te houden zijn waarschijnlijk ja
vinden mensen hem aantrekkelijk dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch apart wel, waar die Dee ook gewoon leuk gevonden wordt krijgen de scharrels van Justin Bieber doodsbedreigingen om hun oren
Je moet het geld ook nog ergens omzetten in bitcoin, dat is wel te zien natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, ik zal wel braaf de overheid blijven betalen
Gewoon iemand een 10% korting geven die die trade even in cash wil laten plaatsvinden.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet het geld ook nog ergens omzetten in bitcoin, dat is wel te zien natuurlijk.
Wie? Enzo of Justin? Allebei wel denk ikquote:Op maandag 15 februari 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vinden mensen hem aantrekkelijk dan?
Enzoquote:Op maandag 15 februari 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie? Enzo of Justin? Allebei wel denk ik
Ik vind hem nou niet heel bijzonder moet ik zeggen. Ook met dat petje nog op z`n kop naar die Conference DInnerquote:
Lekker spontaan, lekker vlot.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem nou niet heel bijzonder moet ik zeggen. Ook met dat petje nog op z`n kop naar die Conference DInnerKan echt niet
Wie ben jij dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:24 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
De leukste YouTuber van Nederland.
Vriendjes met Humberto en Gordon hequote:Op maandag 15 februari 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zegt genoeg dat zo iemand binnenkomt.
Bij een beetje club kom je al niet binnen met petje.
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem nou niet heel bijzonder moet ik zeggen. Ook met dat petje nog op z`n kop naar die Conference DInnerKan echt niet
Nederland heeft echt weinig klasse blijkt maar weer.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriendjes met Humberto en Gordon he
Lijstje invullenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ama kan zich weer niet inhouden door een kloon gewoon geen aandacht te geven.
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ama kan zich weer niet inhouden door een kloon gewoon geen aandacht te geven.
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:04 schreef Inalcanzable het volgende:
het muisje gaat aan je likken en dan kom je klaar en met je zaad spuit je het muisje dood
Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mezelf zie in de eerste 2 weken FOK! dan snap ik wel dat mensen dachten ik kloon was. Het ging allemaal wel erg soepel, alsof ik al jaren daar reacties plaatste
En bedankt Paxquote:Op maandag 15 februari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwen
Niet alleen op fokquote:Op maandag 15 februari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwen
Dat kan niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik kom hier vaker terug. GRTD is leuker dan de KLB SC
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Deadprez post niet hier.
Blijf aub in KLB SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik kom hier vaker terug. GRTD is leuker dan de KLB SC
Ik heb een note gekregen omdat ik een "white power" bands poste in een fa2tje met deadprez.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.
Hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]en je bent echt nieuw op dit forum?
zal toto wel weer zijn die zn onderdrukte vrouwelijke kant moet laten gelden!!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een note gekregen omdat ik een "white power" bands poste in een fa2tje met deadprez.
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.
Nou, probeer het eens in CRE SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SC
Dit interesseert mij eigenlijk niks.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SC
De KLB sc is wel het afvoerputje van de SC's geworden!quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ow, had geen zin om het hele topic terug te gaan lezen.quote:
doeiquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Hier dus ook geen leuke mensen![]()
Ik ga naar wat de bovengenoemde dame mij heen verwijst
he die gedachte hebben mensen ook vaak bij jouw postsquote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit interesseert mij eigenlijk niks.
Dame? Haha.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Dat magquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he die gedachte hebben mensen ook vaak bij jouw posts![]()
WAT EEN TOEVAL
challaz gekke kloonquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Dat moet toch wel een dieptepunt zijn, als zelfs de KLB SC je niet terug wilquote:
Goed verhaal, lekker kort ookquote:
Dan kom je in het rijtje opsonisatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een dieptepunt zijn, als zelfs de KLB SC je niet terug wil
Ga niet op hem in. Dat weet iedereen inmiddels wel nuquote:
lolquote:Op maandag 15 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Zo, en toen stond het halve pand opeens voor de deurGelijk wat nieuwe gezichten gezien
Brandalarm ging af
Genoteerd!quote:Op maandag 15 februari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga niet op hem in. Dat weet iedereen inmiddels wel nu
Ja, van het hele gebouw. Niet die van mij, die stopt na 1 minuut meestal wel.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Die gamer kwam niet eens z`n kamer uit terwijl het bij hem het hardst door galmde
rustig maar die user die je net aansprak zit is verslaafd aan coke en heeft geen leven met z'n 150.000+ post. Neem het niet te serieusquote:
Of gewoon naar BET emigreren. Heb gehoord dat de mods daar wat flexibeler zijnquote:
Waarvan akte, ik zal je drugs en fok verslaving dinsdag met je begeleider besprekenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
rustig maar die user die je net aansprak zit is verslaafd aan coke en heeft geen leven met z'n 150.000+ post. Neem het niet te serieus
10.000 posts in 1.5 jaar is best netjesquote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarvan akte, ik zal je drugs en fok verslaving dinsdag met je begeleider bespreken
Toch zouden wij het van GRTD erg op prijs stellen als je hun allebei weer mee neemtquote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Wil even melden dat de dame in kwestie nooit onderdeel is geweest van de KLB SC. We willen haar daarom natuurlijk ook niet 'terug', ze was namelijk nooit onderdeel van onze SC.
nee kan ik nietquote:Op maandag 15 februari 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je hem ook beetje uitknippen? Of kan je dat niet.
ja en ze was toch als eerste in de klb sc dus je neemt haar maar gewoon terugquote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Wil even melden dat de dame in kwestie nooit onderdeel is geweest van de KLB SC. We willen haar daarom natuurlijk ook niet 'terug', ze was namelijk nooit onderdeel van onze SC.
Als officiele woordvoerder van KLB SC kan ik helaas geen van deze dingen beloven.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch zouden wij het van GRTD erg op prijs stellen als je hun allebei weer mee neemt
Het lijkt wel een vluchtelingquote:Op maandag 15 februari 2016 01:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Wil tevens vermelden dat Calcio ook nooit een onderdeel is geweest van de KLB SC. Calcio kwam toevallig af en toe 's nachts bagger posten bij ons, maar dit maakt hem geen onderdeel van de KLB SC. Ik snap dat hij niet welkom is bij jullie, maar 'terugsturen' naar ons zal ook niet werken, want ook bij ons heeft hij geen thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |