Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mezelf zie in de eerste 2 weken FOK! dan snap ik wel dat mensen dachten ik kloon was. Het ging allemaal wel erg soepel, alsof ik al jaren daar reacties plaatste
En bedankt Paxquote:Op maandag 15 februari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwen
Niet alleen op fokquote:Op maandag 15 februari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwen
Dat kan niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik kom hier vaker terug. GRTD is leuker dan de KLB SC
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Deadprez post niet hier.
Blijf aub in KLB SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik kom hier vaker terug. GRTD is leuker dan de KLB SC
Ik heb een note gekregen omdat ik een "white power" bands poste in een fa2tje met deadprez.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.
Hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]en je bent echt nieuw op dit forum?
zal toto wel weer zijn die zn onderdrukte vrouwelijke kant moet laten gelden!!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een note gekregen omdat ik een "white power" bands poste in een fa2tje met deadprez.
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.
Nou, probeer het eens in CRE SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |