Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mezelf zie in de eerste 2 weken FOK! dan snap ik wel dat mensen dachten ik kloon was. Het ging allemaal wel erg soepel, alsof ik al jaren daar reacties plaatste
En bedankt Paxquote:Op maandag 15 februari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwen
Niet alleen op fokquote:Op maandag 15 februari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen op FOK! moet je altijd wantrouwen
Dat kan niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik kom hier vaker terug. GRTD is leuker dan de KLB SC
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Deadprez post niet hier.
Blijf aub in KLB SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik kom hier vaker terug. GRTD is leuker dan de KLB SC
Ik heb een note gekregen omdat ik een "white power" bands poste in een fa2tje met deadprez.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.
Hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]en je bent echt nieuw op dit forum?
zal toto wel weer zijn die zn onderdrukte vrouwelijke kant moet laten gelden!!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een note gekregen omdat ik een "white power" bands poste in een fa2tje met deadprez.
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deadprez is wel ongeveer de enige in KLB-sc die ik tof vind.
Nou, probeer het eens in CRE SCquote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SC
Dit interesseert mij eigenlijk niks.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SC
De KLB sc is wel het afvoerputje van de SC's geworden!quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ow, had geen zin om het hele topic terug te gaan lezen.quote:
doeiquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Hier dus ook geen leuke mensen![]()
Ik ga naar wat de bovengenoemde dame mij heen verwijst
he die gedachte hebben mensen ook vaak bij jouw postsquote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit interesseert mij eigenlijk niks.
Dame? Haha.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Dat magquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he die gedachte hebben mensen ook vaak bij jouw posts![]()
WAT EEN TOEVAL
challaz gekke kloonquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Dat moet toch wel een dieptepunt zijn, als zelfs de KLB SC je niet terug wilquote:
Goed verhaal, lekker kort ookquote:
Dan kom je in het rijtje opsonisatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een dieptepunt zijn, als zelfs de KLB SC je niet terug wil
Ga niet op hem in. Dat weet iedereen inmiddels wel nuquote:
lolquote:Op maandag 15 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Zo, en toen stond het halve pand opeens voor de deurGelijk wat nieuwe gezichten gezien
Brandalarm ging af
Genoteerd!quote:Op maandag 15 februari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga niet op hem in. Dat weet iedereen inmiddels wel nu
Ja, van het hele gebouw. Niet die van mij, die stopt na 1 minuut meestal wel.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Die gamer kwam niet eens z`n kamer uit terwijl het bij hem het hardst door galmde
rustig maar die user die je net aansprak zit is verslaafd aan coke en heeft geen leven met z'n 150.000+ post. Neem het niet te serieusquote:
Of gewoon naar BET emigreren. Heb gehoord dat de mods daar wat flexibeler zijnquote:
Waarvan akte, ik zal je drugs en fok verslaving dinsdag met je begeleider besprekenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
rustig maar die user die je net aansprak zit is verslaafd aan coke en heeft geen leven met z'n 150.000+ post. Neem het niet te serieus
10.000 posts in 1.5 jaar is best netjesquote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarvan akte, ik zal je drugs en fok verslaving dinsdag met je begeleider bespreken
Toch zouden wij het van GRTD erg op prijs stellen als je hun allebei weer mee neemtquote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Wil even melden dat de dame in kwestie nooit onderdeel is geweest van de KLB SC. We willen haar daarom natuurlijk ook niet 'terug', ze was namelijk nooit onderdeel van onze SC.
nee kan ik nietquote:Op maandag 15 februari 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je hem ook beetje uitknippen? Of kan je dat niet.
ja en ze was toch als eerste in de klb sc dus je neemt haar maar gewoon terugquote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Wil even melden dat de dame in kwestie nooit onderdeel is geweest van de KLB SC. We willen haar daarom natuurlijk ook niet 'terug', ze was namelijk nooit onderdeel van onze SC.
Als officiele woordvoerder van KLB SC kan ik helaas geen van deze dingen beloven.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch zouden wij het van GRTD erg op prijs stellen als je hun allebei weer mee neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |