Dit interesseert mij eigenlijk niks.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SC
De KLB sc is wel het afvoerputje van de SC's geworden!quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Hij was er net aan het posten. Ahmednogwat is een echte lul evenals vanillekwark. Zo gezegd posten er helemaal geen leuke users in de KLB SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ow, had geen zin om het hele topic terug te gaan lezen.quote:
doeiquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Hier dus ook geen leuke mensen![]()
Ik ga naar wat de bovengenoemde dame mij heen verwijst
he die gedachte hebben mensen ook vaak bij jouw postsquote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit interesseert mij eigenlijk niks.
Dame? Haha.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Dat magquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he die gedachte hebben mensen ook vaak bij jouw posts![]()
WAT EEN TOEVAL
challaz gekke kloonquote:Op maandag 15 februari 2016 01:38 schreef Inalcanzable het volgende:
Dat moet toch wel een dieptepunt zijn, als zelfs de KLB SC je niet terug wilquote:
Goed verhaal, lekker kort ookquote:
Dan kom je in het rijtje opsonisatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een dieptepunt zijn, als zelfs de KLB SC je niet terug wil
Ga niet op hem in. Dat weet iedereen inmiddels wel nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |