Met team wat ze nu hebben? Tuurlijk welquote:
Valt moeilijk wat over te zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met team wat ze nu hebben? Tuurlijk wel
Die hadden gewoon achter Marseille geëindigd als ze zelfde groep hadden gehad
Nee hij woonde nog bij z`n mamsquote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
was ie toch al met z'n chick wtf
Wat een gaytjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Hij is met een vriend gaan samenwonen lees ik.
Waarom zoek ik dat eigenlijk op?
Ja, ik startte youtube op en toen stond zijn hoofd wel erg groot op m`n beeldscherm. Waarop ik subscribed ben mag joost wetenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Hij is met een vriend gaan samenwonen lees ik.
Waarom zoek ik dat eigenlijk op?
Staat meestal bij aanbevolen ja, hoef je geen sub voor te zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik startte youtube op en toen stond zijn hoofd wel erg groot op m`n beeldscherm. Waarop ik subscribed ben mag joost weten
Ja die Dee profiteert ook alleen maarquote:Op maandag 15 februari 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
Die Dee heeft een broertje dat ook vlogt en die heeft heel veel subs door Enzoknol maar maakt enorme kutvideos
Mettemaritquote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Die reacties ook altijd
Mettemarit Smeding 1 dag geleden
dee gaat nog naar school he? daarna gaat ze werken en verdient ze ook gw geld, of ze gaat fulltime youtuber worden. Maar jullie zijn gw vieze honden, facking jaloerse bitches.![]()
vieze golddiggerquote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja die Dee profiteert ook alleen maar
Vinexwijkquote:Op maandag 15 februari 2016 00:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
MettemaritWat is dat dan voor naam
met zo'n kop moet je wel jaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja die Dee profiteert ook alleen maar
Als ze zich opneukt in de Youtube-wereld date ze straks met Pewdiepie. Die gast verdiende al iets van 10 miljoen geloof ik koekoekquote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik geef haar trouwens geen ongelijk
denk dat ze zonder enzo helemaal nooit zo groot was geworden met haar "muziek"quote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik geef haar trouwens geen ongelijk
Fack..quote:Op maandag 15 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze zich opneukt in de Youtube-wereld date ze straks met Pewdiepie. Die gast verdiende al iets van 10 miljoen geloof ik koekoek
Wat zou er gebeuren als het uitgaatquote:Op maandag 15 februari 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze zich opneukt in de Youtube-wereld date ze straks met Pewdiepie. Die gast verdiende al iets van 10 miljoen geloof ik koekoek
Komen Dee haar naaktfotos op Instagramquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als het uitgaat
natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat ze zonder enzo helemaal nooit zo groot was geworden met haar "muziek"
Zijn ook hits.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwahquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
EN dan koop je een appartement in Zeist._!
massaal haar kanaal dislikenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen Dee haar naaktfotos op Instagram
waarschijnlijk een hoop gezeik van 12 jarige fansquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die bestormen Enzo`s huis als je zijn comments bekijktquote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk een hoop gezeik van 12 jarige fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |