Donderdag t/m zaterdag wel, vandaag eigenlijk voornamelijk Netflix gekeken en op bed gelegen.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog watl euks gedaan met je chick vandaag?
Dan hoef je niet je huisadres te gebruiken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is hij verplicht he
dat knolpower is van enzo zelf en moet ingeschreven zijn bij de kvk
Oh je ging paar daagjes weg ofniet?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Donderdag t/m zaterdag wel, vandaag eigenlijk voornamelijk Netflix gekeken en op bed gelegen.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je ging paar daagjes weg ofniet?
Oh hm dacht ik, zal wel voor kerst ofzo zijn geweest danquote:
welk adres zou hij dan moeten gebruiken?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hoef je niet je huisadres te gebruiken.
Eh, een postbus?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welk adres zou hij dan moeten gebruiken?
Toen wel ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hm dacht ik, zal wel voor kerst ofzo zijn geweest dan
Nee nee. Zoveel onthul je ook weer nietquote:Op maandag 15 februari 2016 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen wel ja.
Ze is nu wel een weekje weg, maar dat had ik hier nog niet gezegd geloof ik.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou je sowieso van die bakvissen willen aanspreken met je kanaal
waarschijnlijk omdat zij massaal die onzin kijken en het moeilijker is om volwassen mensen die je niet stalken aan te spreken
Dat vind ik soms wel vermakelijkquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar vloggers zelf heb ik niet zoveel mee. Dat ze hun dagelijks leven laten zien enz.
Dat heet een (makkelijke) doelgroep kiezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou je sowieso van die bakvissen willen aanspreken met je kanaal
waarschijnlijk omdat zij massaal die onzin kijken en het moeilijker is om volwassen mensen die je niet stalken aan te spreken
Ik ook niet nee. Eerste keer dat ik beetje wat van die Enzo hoorde hadden ze het op RTl Late Night erover dat het voor vele te vergelijken is met een serie die ze elke dag volgenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar vloggers zelf heb ik niet zoveel mee. Dat ze hun dagelijks leven laten zien enz.
Wij zijn de doelgroep dan ook nietquote:Op maandag 15 februari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Eerste keer dat ik beetje wat van die Enzo hoorde hadden ze het op RTl Late Night erover dat het voor vele te vergelijken is met een serie die ze elke dag volgen
Moet daar echt niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |