ja moet hij maar niet naast het treinstation gaan wonenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bestormen Enzo`s huis als je zijn comments bekijkt
Ik volg vooral kanalen met top 10 lijstjes enz. En Honest Trailers.quote:
En Nieuwegeinquote:
Honest Trailers is leuk jaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik volg vooral kanalen met top 10 lijstjes enz. En Honest Trailers.
Koop dan gewoon iets in Utrecht als je daar in de omgeving wil wonenquote:
Wat is dat?quote:
Volgens mij probeert hij juist de grote steden te vermijden (zou precies hetzelfde doen in zijn situatie trouwens) en volgens mij wonen de ouders van dee ook in zeist ergens dus op zich niet zo gek dat ze daar in de buurt gaan wonenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop dan gewoon iets in Utrecht als je daar in de omgeving wil wonen
Misschien moet ie zn adres dan niet bekend maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij juist de grote steden te vermijden (zou precies hetzelfde doen in zijn situatie trouwens) en volgens mij wonen de ouders van dee ook in zeist ergens dus op zich niet zo gek dat ze daar in de buurt gaan wonen
hij heeft blijkbaar veel last van fans die aan zijn deur komen enzo
Hehehquote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heeft allemaal top 10 lijstjes
Wat is daar precies mis mee?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
Kennis heeft zijn zoon Stefan genoemd my God
Elan weet dat ik Stefan heet. Humor voor 30+ersquote:
Stuktv was vroeger wel leuk ja, nu veel te commercieelquote:Op maandag 15 februari 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind StukTV ook nog wel leuk als ik stoned ben en mij verveel 's avonds. Maar dat is ook pas sinds 3 weken ofzo.
Oh oh.. en People Are Awesome natuurlijk
Ah, okay.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan weet dat ik Stefan heet. Humor voor 30+ers
Ofzo
Nog watl euks gedaan met je chick vandaag?quote:
dat is hij verplicht hequote:Op maandag 15 februari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ie zn adres dan niet bekend maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |