Voor hem niet nee. Dat is wel duidelijkquote:Op maandag 15 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zijn de doelgroep dan ook niet
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik heb ooit eten besteld met bitcoins
Als ik nu verkoop ruim "7%" in nog geen maandje.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik heb ooit eten besteld met bitcoins
Jammer dat je grote bedragen nauwelijks fatsoenlijk in fiat kan krijgenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Als ik nu verkoop ruim "7%" in nog geen maandje.
Dat haal je bij de bank niet eens per jaar.
zou verder niet met hem willen ruilenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hem niet nee. Dat is wel duidelijk
Wat dat betreft doet hij dat natuurlijk gewoon slim verder
Gaat bij mij dan ook niet om grote bedragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat je grote bedragen nauwelijks fatsoenlijk in fiat kan krijgen
Dat is lastig ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou verder niet met hem willen ruilen
elke dag in je leven filmen
denk het wel jaquote:Op maandag 15 februari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is lastig ja.
Je moet soiweos elke dag wel iets boeiends verzinnen
Al zal hij ongetwijfeld terugkerende onderwerpen hebben
Toch apart wel, waar die Dee ook gewoon leuk gevonden wordt krijgen de scharrels van Justin Bieber doodsbedreigingen om hun orenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het wel ja
heb een paar vlogs van hem gezien maar is verder niks voor mij
alhoewel ik ergens wel begrijp dat 12 jarige hem boeiend vinden
Waarom zou je dat willenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet ik mijzelf in bitcoin laten betalen
Omdat ik op moment zuur ben over de hoeveelheid geld die ik vrijdag weer aan de fiscus heb mogen aftikkenquote:
justin bieber heeft ook een fandom wat vooral uit meisjes bestaat volgens mijquote:Op maandag 15 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch apart wel, waar die Dee ook gewoon leuk gevonden wordt krijgen de scharrels van Justin Bieber doodsbedreigingen om hun oren
http://tweakers.net/nieuw(...)end-in-bitcoins.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik op moment zuur ben over de hoeveelheid geld die ik vrijdag weer aan de fiscus heb mogen aftikken
Hoe willen ze die tracerenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)end-in-bitcoins.html
Ik denk niet dat je dan er van af komt
Ja true.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
justin bieber heeft ook een fandom wat vooral uit meisjes bestaat volgens mij
enzo heeft een gemixt fandom
Dat zal dan nog wel makkelijk achter de hand te houden zijn waarschijnlijk jaquote:
Drugsdealers zullen die belasting ook niet betalenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal dan nog wel makkelijk achter de hand te houden zijn waarschijnlijk ja
vinden mensen hem aantrekkelijk dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch apart wel, waar die Dee ook gewoon leuk gevonden wordt krijgen de scharrels van Justin Bieber doodsbedreigingen om hun oren
Je moet het geld ook nog ergens omzetten in bitcoin, dat is wel te zien natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, ik zal wel braaf de overheid blijven betalen
Gewoon iemand een 10% korting geven die die trade even in cash wil laten plaatsvinden.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet het geld ook nog ergens omzetten in bitcoin, dat is wel te zien natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |