Alle KLB'ers terug naar Relaties SC!!!quote:
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR ISTANBULquote:Op maandag 15 februari 2016 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Alle KLB'ers terug naar Relaties SC!!!
Denk dat veel gehandicapte hoeren beledigd zullen zijn door deze vergelijking.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof je het over de feyenoord selectie hebt
Alles boven KLB.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof je het over de feyenoord selectie hebt
Denk dat 11 KLB'ers beter zouden voetballen dan Feyenoord though.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles boven KLB.
Ongehoord triest kliekje.
Dat valt op dit moment zeker niet uit te sluiten.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk dat 11 KLB'ers beter zouden voetballen dan Feyenoord though.
Ben je niet door de uitgebreide en strenge selectierondes gekomen?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles boven KLB.
Ongehoord triest kliekje.
Nee joh. Niks voor mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je niet door de uitgebreide en strenge selectierondes gekomen?
Snap dat het lastig voor je is maar probeer gewoon door te gaan
Ook voor jou is er echt wel wat te vinden.
Wat een aannames allemaal zegquote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh. Niks voor mij.
Als ik zie wie daar posten is het meer een schoolklasje voor downies dat KLB SC.
Misschien moet er maar weer een keer een slotje op die SC.
Zeker als leden willens en wetens andere SC'S komen verstieren.
Ik kom hier ontwikkelingshulp verlenen. Tevens was de aanleiding daarvoor eentje van hier die in KLB SC kwam ziekenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh. Niks voor mij.
Als ik zie wie daar posten is het meer een schoolklasje voor downies dat KLB SC.
Misschien moet er maar weer een keer een slotje op die SC.
Zeker als leden willens en wetens andere SC'S komen verstieren.
Zie TT.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een aannames allemaal zeg
Ben jij 12?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom hier ontwikkelingshulp verlenen. Tevens was de aanleiding daarvoor eentje van hier die in KLB SC kwam zieken
Er staat KLB SC.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is een eenmansactie geweest en daarvoor kun je niet de KLBSC gemeenschap op aankijken.
Gelovige gespot.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus omdat het er staat is het zo?
Ok
Het staat er letterlijk dus is het zo. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus omdat het er staat is het zo?
Ok
Wel helemaal dood hiero. Geen reet te doenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk dus is het zo. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ga nu maar weer terug naar KLB in plaats van hier de boel te verstieren. Deze SC is qua niveau duidelijk nog wat te hoog gegrepen voor je
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga nu maar weer terug naar KLB in plaats van hier de boel te verstieren. Deze SC is qua niveau duidelijk nog wat te hoog gegrepen voor je
Nee, want ik verstier de boel niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dood is altijd nog beter dan KLB.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel helemaal dood hiero. Geen reet te doen
Laten we gewoon lief doen mattie, lobi jatoch.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dood is altijd nog beter dan KLB.
Alles is beter dan KLB.
KLB
Misschien jij gelijk mee gaan. Emotioneel zou je daar wel op je plek zijn tussen die labiele tjappiesquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Weet niet wat ik moet eten man. Wil iets met rijst en vege carré ding maar weet niet waaat. Ben al half uur aan t zoeken
Deze dame kan je helpenquote:
Ciabattaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Weet niet wat ik moet eten man. Wil iets met rijst en vege carré ding maar weet niet waaat. Ben al half uur aan t zoeken
Kan ze terug op het oude nest tochquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien jij gelijk mee gaan. Emotioneel zou je daar wel op je plek zijn tussen die labiele tjappies
Lekker vegetarisch ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ciabatta
Brie
Salami
ff in de oven
Zij postte in ONZ toch.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan ze terug op het oude nest toch
Jawel, die weten precies wat ze missen. Levensgeluk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt, mensen die geen vlees eten wtf. Je weet niet wat je mist
Dit vind ik nou niet echt lief.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien jij gelijk mee gaan. Emotioneel zou je daar wel op je plek zijn tussen die labiele tjappies
Echt hequote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit vind ik nou niet echt lief.
Waarom laat je mijn post niet staan? Is louter waarheid hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan de waarheid voortaan op een andere manier te verkondigen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom laat je mijn post niet staan? Is louter waarheid hoor
Was een grapje.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, gewoon elkaar niet pesten en fijn samen posten.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat ze hier zo met hun mede-sc'ers omgaan. Jullie zouden je de ogen uit de kop moeten schamen.
hahahahahaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat ze hier zo met hun mede-sc'ers omgaan. Jullie zouden je de ogen uit de kop moeten schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |