SPOILER: Verplicht gifje van SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 12:12:25 ]
tismeer middag 3-6/6:30quote:Op maandag 15 februari 2016 12:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je avonddienst bij een bso?
smoesjesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Even die OP maar eens fixen.
Ik wil even aangeven dat ik hem niet verneukt heb, die was in het vorige topic al verneukt.
Jij mag niet aan de OP zitten hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil even aangeven dat ik hem niet verneukt heb, die was in het vorige topic al verneukt.
LEUGENSquote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod maaruhm, nein
Ik leef buiten de regels.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij mag niet aan de OP zitten hoor
he dpquote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Middagdutjes![]()
Ik lig nog gwn in bed
Nog steeds die vocking worstquote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben niet jelly hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Middagdutjes![]()
Ik lig nog gwn in bed
nooit gehad.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef madeliefff het volgende:
die worst overleefd wel lang in de OPstiekem houden jullie ervan
Iedereen is gek op mijn worstquote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef madeliefff het volgende:
die worst overleefd wel lang in de OPstiekem houden jullie ervan
plaats gelijk damon salvatore ffe terug wil jequote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik kreeg een keer een note omdat iemand in R&P zei dat hij een date had geplant en ik zei dat hij haar wel goed water moest geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously, heb een note omdat ik iemand in de SC een boelerbek noemde, en dat de boelerbek in kwestie z'n bek moest houden.
Dacht dat dit algemeen geaccepteerd taalgebruik was hiero
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een note omdat iemand in R&P zei dat hij een date had geplant en ik zei dat hij haar wel goed water moest geven.
uit te loggenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
MADELIEF VERZIN IETS IK WEET NIETS
naaktpics naar yvonne te sturenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
Ik zeg altijd doen en elke keer krijg ik er spijt vanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zeg altijd durf, ik ga echt nooit waarheid kiezen
gvd moest lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een note omdat iemand in R&P zei dat hij een date had geplant en ik zei dat hij haar wel goed water moest geven.
Haha, goeiequote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is madeliefff.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
Ugh neequote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
plaats gelijk damon salvatore ffe terug wil je
i know, ik deed het een keer met een vriend van me zegt hij "geef me een striptease"quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd doen en elke keer krijg ik er spijt van
Ja klopt, maar daar is nog meer bagger dan in de KLB.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, goeie![]()
Maar r en p he, moet je wel beetje serieus zijn heb ik het idee.
Typische dingen van jongens dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
i know, ik deed het een keer met een vriend van me zegt hij "geef me een striptease"!! tuurlijk niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |