uit te loggenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
MADELIEF VERZIN IETS IK WEET NIETS
naaktpics naar yvonne te sturenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
Ik zeg altijd doen en elke keer krijg ik er spijt vanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zeg altijd durf, ik ga echt nooit waarheid kiezen
gvd moest lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een note omdat iemand in R&P zei dat hij een date had geplant en ik zei dat hij haar wel goed water moest geven.
Haha, goeiequote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een note omdat iemand in R&P zei dat hij een date had geplant en ik zei dat hij haar wel goed water moest geven.
Het is madeliefff.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
Ugh neequote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
plaats gelijk damon salvatore ffe terug wil je
i know, ik deed het een keer met een vriend van me zegt hij "geef me een striptease"quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd doen en elke keer krijg ik er spijt van
Ja klopt, maar daar is nog meer bagger dan in de KLB.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, goeie![]()
Maar r en p he, moet je wel beetje serieus zijn heb ik het idee.
Typische dingen van jongens dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
i know, ik deed het een keer met een vriend van me zegt hij "geef me een striptease"!! tuurlijk niet gedaan
Lekkere ben jij zeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
i know, ik deed het een keer met een vriend van me zegt hij "geef me een striptease"!! tuurlijk niet gedaan
ik omdat ik tegen een meisje in een summerdress zei dat ze nog summerfit moet wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap ik, met deeeezertje, ven en syndroomquote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar is nog meer bagger dan in de KLB.
Niet je hele voetbalteam afzuigen als je dat opgedragen wordt met doen, durf of de waarheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe was het pijpen?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet je hele voetbalteam afzuigen als je dat opgedragen wordt met doen, durf of de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |