SPOILER: Verplicht gifje van SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 12:12:25 ]
tismeer middag 3-6/6:30quote:Op maandag 15 februari 2016 12:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je avonddienst bij een bso?
smoesjesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Even die OP maar eens fixen.
Ik wil even aangeven dat ik hem niet verneukt heb, die was in het vorige topic al verneukt.
Jij mag niet aan de OP zitten hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil even aangeven dat ik hem niet verneukt heb, die was in het vorige topic al verneukt.
LEUGENSquote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod maaruhm, nein
Ik leef buiten de regels.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij mag niet aan de OP zitten hoor
he dpquote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Middagdutjes![]()
Ik lig nog gwn in bed
Nog steeds die vocking worstquote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben niet jelly hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Middagdutjes![]()
Ik lig nog gwn in bed
nooit gehad.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef madeliefff het volgende:
die worst overleefd wel lang in de OPstiekem houden jullie ervan
Iedereen is gek op mijn worstquote:Op maandag 15 februari 2016 12:08 schreef madeliefff het volgende:
die worst overleefd wel lang in de OPstiekem houden jullie ervan
plaats gelijk damon salvatore ffe terug wil jequote:Op maandag 15 februari 2016 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik kreeg een keer een note omdat iemand in R&P zei dat hij een date had geplant en ik zei dat hij haar wel goed water moest geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously, heb een note omdat ik iemand in de SC een boelerbek noemde, en dat de boelerbek in kwestie z'n bek moest houden.
Dacht dat dit algemeen geaccepteerd taalgebruik was hiero
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een note omdat iemand in R&P zei dat hij een date had geplant en ik zei dat hij haar wel goed water moest geven.
uit te loggenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
MADELIEF VERZIN IETS IK WEET NIETS
naaktpics naar yvonne te sturenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
Ik zeg altijd doen en elke keer krijg ik er spijt vanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zeg altijd durf, ik ga echt nooit waarheid kiezen
gvd moest lachenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een note omdat iemand in R&P zei dat hij een date had geplant en ik zei dat hij haar wel goed water moest geven.
Haha, goeiequote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is madeliefff.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durf jij ....
Ugh neequote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
plaats gelijk damon salvatore ffe terug wil je
i know, ik deed het een keer met een vriend van me zegt hij "geef me een striptease"quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd doen en elke keer krijg ik er spijt van
Ja klopt, maar daar is nog meer bagger dan in de KLB.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, goeie![]()
Maar r en p he, moet je wel beetje serieus zijn heb ik het idee.
Typische dingen van jongens dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
i know, ik deed het een keer met een vriend van me zegt hij "geef me een striptease"!! tuurlijk niet gedaan
Lekkere ben jij zeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
i know, ik deed het een keer met een vriend van me zegt hij "geef me een striptease"!! tuurlijk niet gedaan
ik omdat ik tegen een meisje in een summerdress zei dat ze nog summerfit moet wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap ik, met deeeezertje, ven en syndroomquote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar is nog meer bagger dan in de KLB.
Niet je hele voetbalteam afzuigen als je dat opgedragen wordt met doen, durf of de waarheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe was het pijpen?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet je hele voetbalteam afzuigen als je dat opgedragen wordt met doen, durf of de waarheid.
hij is de enige celebrity die ik hot vind ( combi van looks met karakter) maar puur de rol in die serie in het echt issie minderquote:
het aantal verzonnen topics zal wel gelijk liggenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar is nog meer bagger dan in de KLB.
Ik omdat ik nudes van mezelf had gepost maar die hoorden thuis in klpd ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik omdat ik tegen een meisje in een summerdress zei dat ze nog summerfit moet worden
Usert naar m'n hart die vkquote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben meerdere keren tegen bans aangelopen in R&P
Ik kom NU naar je toe.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef PeZu het volgende:
vocking worst echt van dat hollandsche meuk fabrieksvoer
Whehequote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik omdat ik nudes van mezelf had gepost maar die hoorden thuis in klpd ofzo
sws dat hij seriemoordenaar gaat wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Deezer topics ... Boos worden op meiden omdat ze giechelen etc
Elke tweede woensdag van de maand fap ik nog op de screenshots.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sws dat hij seriemoordenaar gaat worden
kom maarquote:
oja dat weet ik nog, ik heb ze voor je verplaatstquote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja, ze lachen hem uit, zou jij niet boos worden?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Deezer topics ... Boos worden op meiden omdat ze giechelen etc
Theoretisch mogelijk denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou en, kan je nog wel zo'n team afzuigen toch?
Nee zou ze slaanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, ze lachen hem uit, zou jij niet boos worden?
Niet Spotify gebruikenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, ze lachen hem uit, zou jij niet boos worden?
we leven in een rare wereldquote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
10x beter;quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is de enige celebrity die ik hot vind ( combi van looks met karakter) maar puur de rol in die serie in het echt issie minder
Dat lijkt me kut met slippers aanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ze schijnen lange tenen te hebben daar.
kom eraanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom er naar bij liggen dan
Denk meer dan je denkt hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]vind m maar eng hoor. Hopelijk bestaan er niet meer van die typjes
Moest gniffelenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut met slippers aan
quote:
Vertel. Alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
1 x in m'n leven per ongeluk nudes van een meisje gekregen. Was awkward gesprek.
Had eerder een filmpje van de Crips verwachtquote:
heb ik al gezienquote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had eerder een filmpje van de Crips verwacht
kun je de gang van zaken enigszins toelichten?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
1 x in m'n leven per ongeluk nudes van een meisje gekregen. Was awkward gesprek.
oke ifimquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ging net bijna naar fobo om mijn foto veranderen ipv whatsappal die programmas zijn verwarrend voor me
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je de gang van zaken enigszins toelichten?
je bent zelf een engerdquote:
hey ifimquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ging net bijna naar fobo om mijn foto veranderen ipv whatsappal die programmas zijn verwarrend voor me
een goeie stem vooralquote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is ook wel leuk idd, hij heeft charme
Pics van jou.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ja want fok is wel zo'n verwarrende programmaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
Aryan brotherhoodquote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ms13 is ook ziek
Of aryan brotherhood
Ja, maar dat is bij veel bendes zo hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aryan brotherhood![]()
Blood in blood out ofzo
Mister Tom Hardyquote:
nee maar omdat ik hier zo vaak kom ging ik automatisch hierheenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want fok is wel zo'n verwarrende programma
Zij. Ze heeft soms dommige momentjesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ken ik niet, want hij of zij doet dat soort dingen?
'Wel leuk'quote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is ook wel leuk idd, hij heeft charme
haha, ik heb ook echt soms van die momenten terwijl ik op andere momenten super scherp ben, want ik ben best perfectionistisch. heel bizarquote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zij. Ze heeft soms dommige momentjes
ken je the black stones, die is interessantquote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ms13 is ook ziek
Of aryan brotherhood
whaha, wees blij man dan hoeven we geen ruzie te maken om hemquote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
'Wel leuk'
NEE MADELIEFFF DIT IS GOD HIMSELF IK ZOU EEN ARM VOOR HEM AFHAKKEN
En Ryan dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
'Wel leuk'
haha jeetje wat onhandig zegquote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha, ik heb ook echt soms van die momenten terwijl ik op andere momenten super scherp ben, want ik ben best perfectionistisch. heel bizar
trouwens de films 'the ugly thruth 'quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
'Wel leuk'
hou je mondquote:Op maandag 15 februari 2016 12:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jeetje wat onhandig zeg
Nee, nooit van gehoordquote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ken je the black stones, die is interessant
ik vind je meer overkomen als een warhoofdige flapuitquote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha, ik heb ook echt soms van die momenten terwijl ik op andere momenten super scherp ben, want ik ben best perfectionistisch. heel bizar
Dat is cute bij een meisje hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hey ifim lang niet gezienquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
doe jij er ook een week over om een foto te plaatsen?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar mag je geen grapjes over maken
Koppelen in je fantasie.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf is die term shippen dan?
Ze waren allemaal bijna bekeerd zodat ze een o.a moskee konden starten en dat te gebruiken als club gang housequote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord![]()
Korte uitleg?
nee al 23 jaarquote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
doe jij er ook een week over om een foto te plaatsen?
Jij en madeliefff = stelletjequote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon snoeihard anaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en madeliefff = stelletje
kan geen engelsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze waren allemaal bijna bekeerd zodat ze een o.a moskee konden starten en dat te gebruiken als club gang house
The Black P. Stone Nation aka BPSN is a Chicago-based street gang estimated to have more than 30,000 members. The gang was originally formed in the late 1950s as the Blackstone Rangers. In later years, an Islamic faction of the gang emerged, naming themselves the "El Rukn tribe of the Moorish Science Temple of America" (or simply El Rukn).[citation needed] The group's founder is Jeff Fort.[2] The BPSN finances itself through a wide array of criminal activities and is part of the large Chicago gang alliance known as the People Nation.[3]
madeliefff is wel schattig jaquote:
ik ookquote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb zin in instant noodles
en cupasoup
zo zou ik het ook interpreterenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon snoeihard anaal.
Gialiefff61quote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
madeliefff is wel schattig ja
[..]
ik ook
ik zit altijd mob.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow ja dan ben je echt a-technisch
Ik verbaas je me dat je je laptop hebt kunnen opstarten
stuur ff pics van je procesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Brb even euhh.. iets pakken
Wat een leuke beerquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt heel veel van die guilty pleasures.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb zin in instant noodles
en cupasoup
instant pudding?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel van die guilty pleasures.Instant pudding vind ik bijvoorbeeld ook heel lekker.
Heeft een bepaalde karakteristieke smaak van E-nummers of zo, dat vind ik lekker.
hmm lekker, chemische smaakquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel van die guilty pleasures.Instant pudding vind ik bijvoorbeeld ook heel lekker.
Heeft een bepaalde karakteristieke smaak van E-nummers of zo, dat vind ik lekker.
Haha jaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
hmm die kant heb ik ook wel maar ik ben niet echt een impulsief iemand zeg maar. ik heb ook een beetje twee kanten, aan de ene kant een giechelmeisje en op andere momenten heel serieus en zakelijk dingen aan het regelen en op mijn strepen staan. beetje de combi van mijn beide oudersquote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind je meer overkomen als een warhoofdige flapuit
Wat vinden dames nou van dat lichaamshaar?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt chewbacca en je hebt alopecia.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vinden dames nou van dat lichaamshaar?
80% pure cacao heeft ook gewoon een e nummer hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt chewbacca en je hebt alopecia.
Strugglesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee vraag altijd anderen om mijn problemen te fixen
haha ja allemaal kanten wat verwarrend haha vraag me ook altijd af tegenover wie ik nu sta want je hebt madelief en madeboos haha madelief en boos hoe kom je erop haha xd xD XD!!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm die kant heb ik ook wel maar ik ben niet echt een impulsief iemand zeg maar. ik heb ook een beetje twee kanten, aan de ene kant een giechelmeisje en op andere momenten heel serieus en zakelijk dingen aan het regelen en op mijn strepen staan. beetje de combi van mijn beide ouders
Ja en water is ook een E-nummer.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
80% pure cacao heeft ook gewoon een e nummer hoor
Mobielquote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over welke mob heb jij het?
nou bereid je maar voor, ik gok dat gianni zo vats een smoof move gaat maken op basis van deze infoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm die kant heb ik ook wel maar ik ben niet echt een impulsief iemand zeg maar. ik heb ook een beetje twee kanten, aan de ene kant een giechelmeisje en op andere momenten heel serieus en zakelijk dingen aan het regelen en op mijn strepen staan. beetje de combi van mijn beide ouders
moet ik je slaan ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja allemaal kanten wat verwarrend haha vraag me ook altijd af tegenover wie ik nu sta want je hebt madelief en madeboos haha madelief en boos hoe kom je erop haha xd xD XD!!
Behaardquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee niks laat maarquote:Op maandag 15 februari 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mss snap ik de clue niet, kan ook
tegenwoordig is de trend weer om andere namen gebruiken vanwege de jacht op e nummersquote:
ik heb mijn hobbys nog niet verteld enzoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bereid je maar voor, ik gok dat gianni zo vats een smoof move gaat maken op basis van deze info
Heerlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vinden dames nou van dat lichaamshaar?
wedden van niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou bereid je maar voor, ik gok dat gianni zo vats een smoof move gaat maken op basis van deze info
Drink jij veel paardenmelk?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
control freak was het woord dat ik zocht, dat ben ik heel erg... ondank dat ik soms warrig benquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Huh hoe kom je daarbijquote:Op maandag 15 februari 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooooh. Dacht dat je money over bitches bedoelde
zo zo... nieuw beleid?quote:
denk je dat ik dat ga verklappen...haha verKLAPPENquote:Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe jedat dan met je rechter of je linkerkant?
madeliefffje heeft me al te vaak afgewezenquote:
dat lijkt me een niet heel handige combinatiequote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
control freak was het woord dat ik zocht, dat ben ik heel erg... ondank dat ik soms warrig ben
wat zelf met je sexxy baard?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
madeliefffje heeft me al te vaak afgewezen
PRECIES willen bepalen hoe iets moet zijn, maar totaal geen idee hebben hoe het moet zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt me een niet heel handige combinatie
nou applausquote:Op maandag 15 februari 2016 12:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
denk je dat ik dat ga verklappen...haha verKLAPPEN
nee maar bij belangrijke zaken ben ik niet warrig hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt me een niet heel handige combinatie
een volmachten geven, mandaat.quote:
ok * PeZu noteertquote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar bij belangrijke zaken ben ik niet warrig hoor
Wat is constant?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
Die Salmanasser was toch die ratelaar die constant aan de pep zat?
Dacht dat dat een pokemon was.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
nee hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt kut dat ik dit verteld heb, dit gaat tegen me gebruikt worden als ik iets vergeet
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
Doen jullie ook wel eens kaas ofzo in jullie soep of bouillon zodat het lekker kan smelten
Wel kruidenboterquote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
Doen jullie ook wel eens kaas ofzo in jullie soep of bouillon zodat het lekker kan smelten
Mandaat is de bevoegdheid om in naam van een ander te handelen, maar zonder de daarbij horende verantwoordelijkheid. Bij mandateren worden geen bevoegdheden overgedragen. De mandaatgever blijft zelf bevoegd. Dit in tegenstelling tot delegeren, wat wel het overdragen van bevoegdheden betekent, inclusief de verantwoordelijkheid. Een mandaatgever blijft bevoegd de gemandateerde bevoegdheid zelf te hanteren.quote:
zeurde altijd over feminismequote:Op maandag 15 februari 2016 12:43 schreef hoink581 het volgende:
dat van mij ook mwuwhahahahahaquote:
True. Maar op zo'n leeftijd (hij was best oud toch?) nog zwaar aan de speed zitten, jaaa dan kun je het misschien wel een keer verwachten?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het maar zielig, die salmannasser
Ja maar wij hadden het over a-technisch zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
MOB, money over bitches toch
Klopt. Mannenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeurde altijd over feminisme
De wereld was beter af met alleen maar vrouwen.
Dat soort dingrn
nee gatverdamme, moedermelk producten, een ei doe ik wel eens in mijn soepquote:Op maandag 15 februari 2016 12:44 schreef Crip het volgende:
Ja, ik vind van wel. Vooral bij tomatensoep en kippensoepquote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef Crip het volgende:
[..]
huh kruidenboter ;o Nooit gehoord dat iemand dat doet, is dat lekker?
50 dacht ik?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Maar op zo'n leeftijd (hij was best oud toch?) nog zwaar aan de speed zitten, jaaa dan kun je het misschien wel een keer verwachten?
Maakt het niet minder erg hoor.
vind je verantwoordelijkheid belangrijk?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mandaat is de bevoegdheid om in naam van een ander te handelen, maar zonder de daarbij horende verantwoordelijkheid. Bij mandateren worden geen bevoegdheden overgedragen. De mandaatgever blijft zelf bevoegd. Dit in tegenstelling tot delegeren, wat wel het overdragen van bevoegdheden betekent, inclusief de verantwoordelijkheid. Een mandaatgever blijft bevoegd de gemandateerde bevoegdheid zelf te hanteren.
2 linkerhanden for lifequote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar wij hadden het over a-technisch zijn
waar hadden we het ook al weer over?quote:
Gebakken, gekookt of rauw?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gatverdamme, moedermelk producten, een ei doe ik wel eens in mijn soep
over mijquote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar hadden we het ook al weer over?
gekookt, in den kippensoep, pindasoep, of bij een noodlesoep, gepocheerd mag ookquote:
omdat? Moet die maar niet aan de drugsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Maar op zo'n leeftijd (hij was best oud toch?) nog zwaar aan de speed zitten, jaaa dan kun je het misschien wel een keer verwachten?
Maakt het niet minder erg hoor.
quote:
Gekookt ei in pindasoep? Haha wtfquote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
gekookt, in den kippensoep, pindasoep, of bij een noodlesoep, gepocheerd mag ook![]()
reepjes omelet zijn ook wel lekker in soep
dat is sowieso niet goed voor je hartquote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en rond je 50e vol aan de pep zitten schijnt niet zo goed voor je hart te zijn.
Ja zonder verantwoordelijkheid kun je niet zelfstandig zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je verantwoordelijkheid belangrijk?
Alcohol is ook drugs en bejaarden drinken juist vaak de sterkere soorten zoals jenever enz.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat? Moet die maar niet aan de drugs
Slaap er echt geen seconde minder om
Voor z'n nabestaanden. Sneuquote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat? Moet die maar niet aan de drugs
Slaap er echt geen seconde minder om
Mijn hart is dan fucking sterk Gquote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is sowieso niet goed voor je hart
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
Hey madeliefff leuke nieuwe foto op Whatsapp hoor
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niksquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn hart is dan fucking sterk G
Hoge bloeddrukquote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niks
nope, die was zelfs goed op dat momentquote:
haha wat kutquote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja zonder verantwoordelijkheid kun je niet zelfstandig zijn
Lijkt me niet gezond, of je het niet voelt of wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niks
die ken ik niet dus intresseert me net zo minquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor z'n nabestaanden. Sneu
Ja jij bent echt een stoere boi.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die ken ik niet dus intresseert me net zo min
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodkaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs en bejaarden drinken juist vaak de sterkere soorten zoals jenever enz.
Vertel meer plsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodka
nee ben gwn eerlijk ipv van net te doen alsof het me allemaal zo aan het hart gaat maar er in werkelijkheid geen ene seconde is dat het me kan verrottenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja jij bent echt een stoere boi.
was het ook niet, ik mocht gelijk een week blijven, ik was de 3 dubbele trap naar de eerste hulp zelf nog opgelopenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond, of je het niet voelt of wel.
Dan is er gewoon niet op reageren nog altijd een respectvollere oplossing dan hard blijven roepen dat jij echt niet doet caren though.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ben gwn eerlijk ipv van net te doen alsof het me allemaal zo aan het hart gaat maar er in werkelijkheid geen ene seconde is dat het me kan verrotten
jenevers, is nu juist bezig aan de opmars, een heleboel echte graanjenevers zijn er verschenen de laatste 2 jaar, beetje met de gin whiskey hype meequote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist je dat jenever de boot gemist heeft het had net zo populair kunnen zijn als whisky of vodka
Ah oké duidelijk, daarom heeft jenever de boot gemist.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vodka is alleen lekker in de mix
maar we wachten nog steeds op een glutenvrije jeneverquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jenevers, is nu juist bezig aan de opmars, een heleboel echte graanjenevers zijn er verschenen de laatste 2 jaar, beetje met de gin whiskey hype mee
is wel echt helemaal hip tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar we wachten nog steeds op een glutenvrije jenever
ik reageer ook niet in het topic zelf maar in een slowchat waar men sowieso al zeurde over zijn drugsgebruikquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan is er gewoon niet op reageren nog altijd een respectvollere oplossing dan hard blijven roepen dat jij echt niet doet caren though.
lekker chill, schijfje limoen erinquote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel echt helemaal hip tegenwoordig
maar vind het nog steeds niet te zuipen
Nee gewoon bitter lemon. Echt schandalig dat de tweede kamer nu zonder zit.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gin-bitter lemon? heb ik nog nooit gehad
chai ist richtig gin-lemon is fuhrerquote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gin-bitter lemon? heb ik nog nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |