Ik moest objectief lachen om de grap, en ik ga je op je bek slaan omdat je het tegen Crip zei.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer van dat wakker worden though.
het kost me inderdaad veel moeite om tegen je misvormde kop aan te kijken nuquote:Op maandag 15 februari 2016 12:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer van dat wakker worden though.
nee soms als ik ochtendenavond dienst hebquote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd een middagdutje?
awh bby y so mad tho?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
[..]
het kost me inderdaad veel moeite om tegen je misvormde kop aan te kijken nu
notes zeggen toch niks manquote:Op maandag 15 februari 2016 12:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously, heb een note omdat ik iemand in de SC een boelerbek noemde, en dat de boelerbek in kwestie z'n bek moest houden.
Dacht dat dit algemeen geaccepteerd taalgebruik was hiero
Soms is dat heerlijk heurquote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn oma doet altijd een middagdutje.
Jeugd dat een dutje doet
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously, heb een note omdat ik iemand in de SC een boelerbek noemde, en dat de boelerbek in kwestie z'n bek moest houden.
Dacht dat dit algemeen geaccepteerd taalgebruik was hiero
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]sc is toch total anarchy, sodom en gomorra, wetteloos?
trillen hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou je gore boelerbek dicht, boelerbek.
Heb je avonddienst bij een bso?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
[..]
nee soms als ik ochtendenavond dienst heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |