wat een verschrikkingquote:Op maandag 15 februari 2016 11:39 schreef Oberkullie het volgende:
Godkk nou sturen die hoerenzonen van Tele2 ook nog een nieuw installatiepakket terwijl ik alles nog aangesloten heb staan![]()
Wat een aidsbedrijf is dit tering
nog nooit problemen met postnl gehad of tele2quote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Inderdaad want het wordt bezorgd door PostNL
PostNL
Tele2
Hoerenzonen
Eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog nooit problemen met postnl gehad of tele2
drama queen met je pindakaas problemenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Inderdaad want het wordt bezorgd door PostNL
PostNL
Tele2
Hoerenzonen
ja standaard routers zuigenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:47 schreef SideEffect het volgende:
Tele2 is wel echt![]()
Internet werkt boven alleen fatsoenlijk met een extender
Oh ja want dat is een graadmeter van de kwaliteit van de verbinding, je wifiquote:Op maandag 15 februari 2016 11:47 schreef SideEffect het volgende:
Tele2 is wel echt![]()
Internet werkt boven alleen fatsoenlijk met een extender
wifi is bij iedere provider aids inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ja want dat is een graadmeter van de kwaliteit van de verbinding, je wifix 1000
maar jij bent hbo dropout dus jou kunnen we niet meer serieus nemenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ja want dat is een graadmeter van de kwaliteit van de verbinding, je wifix 1000
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wifi is bij iedere provider aids inderdaad.
Dus je bent het zat me een huisjesmelker te noemen, nu is dit de nieuwe gang van zaken?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar jij bent hbo dropout dus jou kunnen we niet meer serieus nemen
Probeer je zo je roddelcluppie goed te praten of ?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Che doet niet aan dms, is te achterbaks voor zo'n transparante boy als hij.
hoe hi ha ha hoe hi hi hi larischquote:Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh, dan moet ik toch eens een standaard router zien te regelen
![]()
niet te vroeg juichenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dus je bent het zat me een huisjesmelker te noemen, nu is dit de nieuwe gang van zaken?
Heb je problemen met hbo dropouts of?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar jij bent hbo dropout dus jou kunnen we niet meer serieus nemen
HZAW is gecertificeerde troller, niet te serieus nemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je problemen met hbo dropouts of?
Anders gaan we ff naar buiten, lossen we dit als mannen op
ja, dom volk is dat zegquote:Op maandag 15 februari 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je problemen met hbo dropouts of?
Anders gaan we ff naar buiten, lossen we dit als mannen op
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HZAW is gecertificeerde troller, niet te serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |