ja standaard routers zuigenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:47 schreef SideEffect het volgende:
Tele2 is wel echt![]()
Internet werkt boven alleen fatsoenlijk met een extender
Oh ja want dat is een graadmeter van de kwaliteit van de verbinding, je wifiquote:Op maandag 15 februari 2016 11:47 schreef SideEffect het volgende:
Tele2 is wel echt![]()
Internet werkt boven alleen fatsoenlijk met een extender
wifi is bij iedere provider aids inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ja want dat is een graadmeter van de kwaliteit van de verbinding, je wifix 1000
maar jij bent hbo dropout dus jou kunnen we niet meer serieus nemenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh ja want dat is een graadmeter van de kwaliteit van de verbinding, je wifix 1000
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wifi is bij iedere provider aids inderdaad.
Dus je bent het zat me een huisjesmelker te noemen, nu is dit de nieuwe gang van zaken?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar jij bent hbo dropout dus jou kunnen we niet meer serieus nemen
Probeer je zo je roddelcluppie goed te praten of ?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Che doet niet aan dms, is te achterbaks voor zo'n transparante boy als hij.
hoe hi ha ha hoe hi hi hi larischquote:Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh, dan moet ik toch eens een standaard router zien te regelen
![]()
niet te vroeg juichenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dus je bent het zat me een huisjesmelker te noemen, nu is dit de nieuwe gang van zaken?
Heb je problemen met hbo dropouts of?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar jij bent hbo dropout dus jou kunnen we niet meer serieus nemen
HZAW is gecertificeerde troller, niet te serieus nemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je problemen met hbo dropouts of?
Anders gaan we ff naar buiten, lossen we dit als mannen op
ja, dom volk is dat zegquote:Op maandag 15 februari 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je problemen met hbo dropouts of?
Anders gaan we ff naar buiten, lossen we dit als mannen op
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HZAW is gecertificeerde troller, niet te serieus nemen.
Ik moest objectief lachen om de grap, en ik ga je op je bek slaan omdat je het tegen Crip zei.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer van dat wakker worden though.
het kost me inderdaad veel moeite om tegen je misvormde kop aan te kijken nuquote:Op maandag 15 februari 2016 12:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer van dat wakker worden though.
nee soms als ik ochtendenavond dienst hebquote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe jij ook altijd een middagdutje?
awh bby y so mad tho?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
[..]
het kost me inderdaad veel moeite om tegen je misvormde kop aan te kijken nu
notes zeggen toch niks manquote:Op maandag 15 februari 2016 12:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously, heb een note omdat ik iemand in de SC een boelerbek noemde, en dat de boelerbek in kwestie z'n bek moest houden.
Dacht dat dit algemeen geaccepteerd taalgebruik was hiero
Soms is dat heerlijk heurquote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn oma doet altijd een middagdutje.
Jeugd dat een dutje doet
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Seriously, heb een note omdat ik iemand in de SC een boelerbek noemde, en dat de boelerbek in kwestie z'n bek moest houden.
Dacht dat dit algemeen geaccepteerd taalgebruik was hiero
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]sc is toch total anarchy, sodom en gomorra, wetteloos?
trillen hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou je gore boelerbek dicht, boelerbek.
Heb je avonddienst bij een bso?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
[..]
nee soms als ik ochtendenavond dienst heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |