hij is de enige celebrity die ik hot vind ( combi van looks met karakter) maar puur de rol in die serie in het echt issie minderquote:
het aantal verzonnen topics zal wel gelijk liggenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar is nog meer bagger dan in de KLB.
Ik omdat ik nudes van mezelf had gepost maar die hoorden thuis in klpd ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik omdat ik tegen een meisje in een summerdress zei dat ze nog summerfit moet worden
Usert naar m'n hart die vkquote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Ben meerdere keren tegen bans aangelopen in R&P
Ik kom NU naar je toe.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef PeZu het volgende:
vocking worst echt van dat hollandsche meuk fabrieksvoer
Whehequote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik omdat ik nudes van mezelf had gepost maar die hoorden thuis in klpd ofzo
sws dat hij seriemoordenaar gaat wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Deezer topics ... Boos worden op meiden omdat ze giechelen etc
Elke tweede woensdag van de maand fap ik nog op de screenshots.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sws dat hij seriemoordenaar gaat worden
kom maarquote:
oja dat weet ik nog, ik heb ze voor je verplaatstquote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja, ze lachen hem uit, zou jij niet boos worden?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Deezer topics ... Boos worden op meiden omdat ze giechelen etc
Theoretisch mogelijk denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou en, kan je nog wel zo'n team afzuigen toch?
Nee zou ze slaanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, ze lachen hem uit, zou jij niet boos worden?
Niet Spotify gebruikenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, ze lachen hem uit, zou jij niet boos worden?
we leven in een rare wereldquote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
10x beter;quote:Op maandag 15 februari 2016 12:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is de enige celebrity die ik hot vind ( combi van looks met karakter) maar puur de rol in die serie in het echt issie minder
Dat lijkt me kut met slippers aanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ze schijnen lange tenen te hebben daar.
kom eraanquote:Op maandag 15 februari 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom er naar bij liggen dan
Denk meer dan je denkt hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]vind m maar eng hoor. Hopelijk bestaan er niet meer van die typjes
Moest gniffelenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut met slippers aan
quote:
Vertel. Alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
1 x in m'n leven per ongeluk nudes van een meisje gekregen. Was awkward gesprek.
Had eerder een filmpje van de Crips verwachtquote:
heb ik al gezienquote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had eerder een filmpje van de Crips verwacht
kun je de gang van zaken enigszins toelichten?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
1 x in m'n leven per ongeluk nudes van een meisje gekregen. Was awkward gesprek.
oke ifimquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ging net bijna naar fobo om mijn foto veranderen ipv whatsappal die programmas zijn verwarrend voor me
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je de gang van zaken enigszins toelichten?
je bent zelf een engerdquote:
hey ifimquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ging net bijna naar fobo om mijn foto veranderen ipv whatsappal die programmas zijn verwarrend voor me
een goeie stem vooralquote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is ook wel leuk idd, hij heeft charme
Pics van jou.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |