Moest gniffelenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat lijkt me kut met slippers aan
quote:
Vertel. Alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
1 x in m'n leven per ongeluk nudes van een meisje gekregen. Was awkward gesprek.
Had eerder een filmpje van de Crips verwachtquote:
heb ik al gezienquote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had eerder een filmpje van de Crips verwacht
kun je de gang van zaken enigszins toelichten?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
1 x in m'n leven per ongeluk nudes van een meisje gekregen. Was awkward gesprek.
oke ifimquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ging net bijna naar fobo om mijn foto veranderen ipv whatsappal die programmas zijn verwarrend voor me
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je de gang van zaken enigszins toelichten?
je bent zelf een engerdquote:
hey ifimquote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
ik ging net bijna naar fobo om mijn foto veranderen ipv whatsappal die programmas zijn verwarrend voor me
een goeie stem vooralquote:Op maandag 15 februari 2016 12:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is ook wel leuk idd, hij heeft charme
Pics van jou.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:19 schreef madeliefff het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |