Gialiefff61quote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
madeliefff is wel schattig ja
[..]
ik ook
ik zit altijd mob.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow ja dan ben je echt a-technisch
Ik verbaas je me dat je je laptop hebt kunnen opstarten
stuur ff pics van je procesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Brb even euhh.. iets pakken
Wat een leuke beerquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt heel veel van die guilty pleasures.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb zin in instant noodles
en cupasoup
instant pudding?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel van die guilty pleasures.Instant pudding vind ik bijvoorbeeld ook heel lekker.
Heeft een bepaalde karakteristieke smaak van E-nummers of zo, dat vind ik lekker.
hmm lekker, chemische smaakquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel van die guilty pleasures.Instant pudding vind ik bijvoorbeeld ook heel lekker.
Heeft een bepaalde karakteristieke smaak van E-nummers of zo, dat vind ik lekker.
Haha jaquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
hmm die kant heb ik ook wel maar ik ben niet echt een impulsief iemand zeg maar. ik heb ook een beetje twee kanten, aan de ene kant een giechelmeisje en op andere momenten heel serieus en zakelijk dingen aan het regelen en op mijn strepen staan. beetje de combi van mijn beide oudersquote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind je meer overkomen als een warhoofdige flapuit
Wat vinden dames nou van dat lichaamshaar?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt chewbacca en je hebt alopecia.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vinden dames nou van dat lichaamshaar?
80% pure cacao heeft ook gewoon een e nummer hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt chewbacca en je hebt alopecia.
Strugglesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee vraag altijd anderen om mijn problemen te fixen
haha ja allemaal kanten wat verwarrend haha vraag me ook altijd af tegenover wie ik nu sta want je hebt madelief en madeboos haha madelief en boos hoe kom je erop haha xd xD XD!!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm die kant heb ik ook wel maar ik ben niet echt een impulsief iemand zeg maar. ik heb ook een beetje twee kanten, aan de ene kant een giechelmeisje en op andere momenten heel serieus en zakelijk dingen aan het regelen en op mijn strepen staan. beetje de combi van mijn beide ouders
Ja en water is ook een E-nummer.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
80% pure cacao heeft ook gewoon een e nummer hoor
Mobielquote:Op maandag 15 februari 2016 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over welke mob heb jij het?
nou bereid je maar voor, ik gok dat gianni zo vats een smoof move gaat maken op basis van deze infoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm die kant heb ik ook wel maar ik ben niet echt een impulsief iemand zeg maar. ik heb ook een beetje twee kanten, aan de ene kant een giechelmeisje en op andere momenten heel serieus en zakelijk dingen aan het regelen en op mijn strepen staan. beetje de combi van mijn beide ouders
moet ik je slaan ofzoquote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja allemaal kanten wat verwarrend haha vraag me ook altijd af tegenover wie ik nu sta want je hebt madelief en madeboos haha madelief en boos hoe kom je erop haha xd xD XD!!
Behaardquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee niks laat maarquote:Op maandag 15 februari 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mss snap ik de clue niet, kan ook
tegenwoordig is de trend weer om andere namen gebruiken vanwege de jacht op e nummersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |